• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پارافین تراپی ترک شکم

آیا تا کنون در رابطه با پارافین تراپی چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید پارافین تراپی ترک شکم به چه شکلی انجام می شود؟

ترک هایی که بر روی شکم به علت کاهش وزن و افزایش وزن ایجاد می شوند، ظاهر ناخوشایندی را برای افراد به وجود می اورند که  به همین دلیل اشخاصی که با این مساله رو به رو هستند، به دنبال راهکاری برای درمان این مشکل می باشند.

بیشتری کسانی که با این مشکل مواجه هستند نیز، بانوانی می باشند که به علت بارداری و زایمان پوست شکم آنها کش آمده است و ترک هایی بر روی شکم آنها ظاهر شده است.بخش کاشت ابرو ماهم ببینید

پس با این وجود اگر می خواهید با یکی از روش های درمان ترک پوستی که پارافین تراپی است آشنا شوید، با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پارافین تراپی ترک شکم

پارافین تراپی ترک شکم چیست؟

پارافین ماده بسیار مناسبی برای پوست است و خواص زیادی برای پوست دارد که از زمان روم باستان از این ماده برای امور مختلف درمانی مانند: جوانسازی پوست، بهبود خونرسانی، تسکین درد مفاصل و … استفاده می شده است و امروزه نیز از این ماده در کلینیک های زیبایی استفاده می شود.

یکی از مواردی که امروزه برای درمان آن از پارافین تراپی استفاده می شود، رفع ترک های شکم است.

پارافین تراپی ترک شکم چگونه انجام می شود؟

برای پارافین تراپی از یک لایه پارافین بر روی شکم استفاده می شود که در برخی از مواقع نیز از چند لایه پارافین برای این کار استفاده می گردد. با استفاده از پارافین سلول های مرده سطح پوست و آلودگی های موجود بر روی پوست را از بین می برند.

بعد از قرار دادن پارافین بر روی شکم یک نایلون بر روی آن قرار می دهند تا رطوبت در آن قسمت حفظ شود. سپس در ادامه با برداشتن پارافین از روی پوست نه تنها سلول های مرده از بین می روند بلکه پوست نرم و لطیف نیز می شود.

مزایای پارافین تراپی ترک شکم چیست؟

روشن شدن پوست شکم

گرمای موجود در پارافین باعث می شود که رگ های خونی باز شوند و گردش خون در پوست افزایش پیدا کند. در نتیجه با افزایش گردش خون پوست شفاف تر می شود و روشن تر می گردد.

از بین رفتن ترک های شکم

پارافین تراپی به از بین رفتن ترک های شکم کمک می کند و به دلیل جوانسازی، برطرف کردن سلول های مرده پوست، تحریک کلاژن سازی در پوست و … باعث می شود که ترک های شکم از بین بروند.

کاهش چین و چروک

پارافین به شکل موثری می تواند گرما را حفظ کند و آن را انتقال دهد. به همین دلیل به علت استفاده از آن به آرام سازی عضلات کمک می شود و چین و چروک ها کاهش پیدا می کنند.

 

نرم و لطیف شدن پوست شکم

زیبایی شناسان معتقدند که پارافین درمانی در مرطوب کردن و لطیف کردن پوست موثر است و به همین دلیل از آن به عنوان یک نرم کننده و مرطوب کننده قوی یاد می شود که در صورت استفاده از روش پارافین تراپی ترک شکم باعث می شود که پوست شکم نرم و لطیف شود.

روشی فاقد درد و خونریزی است

از دیگر مزایای پارافین تراپی ترک شکم می توان به این مساله اشاره کرد که انجام این روش هیچ گونه درد و خونریزی ندارد و ناراحتی و مشکلی در افراد پدید نمی آورد. به همین دلیل از این رو می توان این روش را یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن ترک شکم در نظر گرفت.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص پارافین تراپی ترک شکم برای شما بانوان عزیز مطرح شد، می توانید به راحتی وبا صرف هزینه بسیار مناسب از این تکنیک برای درمان ترک های شکم خود اقدام کنید و از نتایج حاصل از آن لذت ببرید.

کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن یک مرکز بسیار مناسب برای انجام امور مختلف پوستی است که با مراجعه به آن می توانید از تمامی خدمات پوست و مو از قبیل: مزوتراپی، تزریق مزوژل، تزریق بوتاکس، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و … بهره ببرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این کلینیک به شما توصیه می کنیم که بخش ارتباط با ما سایت را مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار