• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ورزش پیلاتس برای لاغری بالا تنه

ورزش پیلاتس برای لاغری بالا تنه

ورزش پیلاتس برای لاغری بالا تنه موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. همراه ما باشید. در این دوره که با پیشرفت تکنولوژی مواجه هستیم به خاطر کار و مشغله زیاد تحرک و ورزش بین مردم کم رنگ شده است و به عبارتی در این دوره ما دچار فقر حرکتی شده ایم و به دنبال آن با مشکلاتی از قبیل چاقی، اضافه وزن و کاهش توان هوازی مواجه هستیم که هرکدام از این موارد گفته شده در نهایت به بیماری‌های مختلفی منجر می شود. مثلا بیماری هایی از قبیل فشار خون و مشکلات قلبی و عروقی، دیابت و … البته برخی از افراد برای لاغری بالا تنه از روش های دیگری مانند لیپوماتیک استفاده می کنند.

فعالیت بدنی و ورزش کردن در افراد باعث می شود که از این خطرات پیشگیری می کند. افرادی که دچار بیماری قلبی عروقی، آرتروز، فشار خون، دیسک کمر و … هستند و نمی توانند در فعالیت بدنی شرکت کنند بهترین ورزش برای این گونه افراد تمرینات پیلاتس است  به این خاطر که ورزش پیلاتس در حالت های ایستاده، نشسته، خوابیده و بدون طی مسافت انجام می شود ورزش پیلاتس برای این افراد که دارای اینگونه مشکلات است بسیار مناسب می باشد.

ورزش پیلاتس چیست؟

 ورزش پیلاتس شامل حرکات قدرتی و کششی می باشد که حول محور مفصل و با تمرکز و تنفس های آرام و عمیق انجام می شود و از جمله ورزش هایی است که دارای عوارض نمی باشد و همچنین نه باعث حجیم شدن عضلات می شود نه باعث از بین بردن عضلات می‌شود. تمرکزی که در این ورزش می باشد باعث شده که این ورزش را از بقیه ورزش ها جدا کند. تمرکز این ورزش می تواند بر تقویت عضلات با استفاده از کش، فنر، وزن خود بدن یا باند تاثیر بگذارد.

ورزش پیلاتس ورزشی است که بین مغز و اندام های دیگر بدن ارتباط برقرار می کند  و باعث بالا رفتن کارایی بدن افراد در هر سنی می شود.

ورزش پیلاتس باعث لاغری بالا تنه، انعطاف پذیری، خوش فرمی اندام افراد می شود. ورزش پیلاتس باعث تناسب اندام می شود در این ورزش همه ی اندام های بدن مشغول به فعالیت می شوند و هیچ اندامی بدون فعالیت باقی نمی ماند و این باعث چربی سوزی همه اندام ها می شود. ورزش پیلاتس باعث افزایش انعطاف پذیری، تعادل، قدرت عضلانی می شود و همچنین باعث افزایش دامنه حرکتی مفاصل می‌شود. با انجام این ورزش چون فرد بین مغز و اندام ارتباط برقرار می‌کند این باعث می شود که فرد زودتر چربی‌های بدن خود را بسوزاند و به تناسب اندام برسد.

ورزش پیلاتس به گونه است که با هر شرایط جسمانی سازگاری دارد به این گونه که فرقی نمی‌کند فرد ورزشکار حرفه ای باشد یا مبتدی در هر صورت ورزش پیلاتس برای همه افراد که می‌خواهند به تناسب اندام برسند مفید می ‌باشد.

ورزش پیلاتس برای لاغری بالا تنه

فوائد ورزش پیلاتس

1- باعث درست نشستن  و درست ایستادن افراد می ‌شود.

هرفردی می تواند باتوجه به نیاز خود ورزش پیلاتس را انجام دهد.

2- باعث مقاومت بدن بدون اینکه باعث حجیم شدن عضلات شود

در این ورزش عضلات به هیچ عنوان حجیم نمی شوند بلکه فقط سفت می شودند که آن با از بین رفتن چربی ‌ها

3- باعث افزایش انعطاف پذیری بدن می‌ شود

 این ورزش چون دارای حرکات کششی است باعث افزایش حرکت مفاصل می‌شود که این امر باعث افزایش انعطاف پذیری می ‌شود.

4- باعث افزایش قدرت عضلانی می ‌شود.

5- باعث افزایش انرژی افراد می ‌شود.

6- باعث کاهش وزن افراد می ‌شود

نکته مهم و اساسی این است که این ورزش باعث کاهش وزن و چربی سوزی می شود. اگر افراد به طور منظم و روزمره ورزش کنند باعث کاهش وزن خود می‌ شوند. اصولا در ورزش پیلاتس کالری که طی وزن کم کردن از بدن خارج می ‌شود بیشتر از کالری مصرفی بدن می باشد.که در نتیجه باعث کاهش وزن می ‌شود.

قابل توجه است که بدانیم  ورزش پیلاتس باعث جنب و جوش چربی ‌ها می‌ شود و این امر برای لیپوماتیک کمک بسزایی می‌کند چون کار این عمل جراحی خارج کردن چربی‌ ها از بدن است آن هم بصورت زنده. جنب و جوشی که ورزش پیلاتس در چربی ‌ها ایجاد می کند باعث می‌ شود عمل لیپوماتیک راحت تر انجام شود بخصوص در بازو ها چون اکثر حرکات پیلاتس با استفاده از بازو انجام می ‌شود .

ورزش های مناسب پیلاتس برای لاغر کردن بالاتنه

1- حرکت تخته

2- لگد زدن

3- شیرجه قو

4- تخته به پهلو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار