• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

همه چیز در مورد اسکالپ سر

همه چیز در مورد اسکالپ سر:آیا اسکالپ سر باعث ریزش مو میشود؟ آیا اسکالپ دائمی است؟ ریموو اسکالپ سر چگونه است؟ رنگ مخصوص اسکالپ سر چیست؟همینطور می توانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود استفاده کنید.

خواننده محترمی که برای دریافت اطلاعات در خصوص اسکالپ سر وارد سایت کلینیک مدرن شده اید تا با این روش جدید بیشتر آشنا شوید، در این مطالب قصد داریم که به نکات مهمی در خصوص اسکالپ سر اشاره کنیم و پاسخ این سوالات را مطرح نماییم. پس اگر مایل هستید تا همه چیز در مورد اسکالپ سر را بدانید، با ما در کلینیک مدرن همراه باشید.

اسکالپ سر همان طور که می دانید یک روش جدید برای ترمیم موهای از دست رفته است که در این روش از دستگاه کارتریج و سوزن نانو برای انجام عملیات اسکالپ استفاده می شود. برای انجام اسکالپ سر علاوه بر کارتریج و سوزن نانو به رنگ مخصوص اسکالپ نیز نیاز می باشد.

مراحل انجام عملیات مورد نظر به این شکل است که تکنسین و یا پزشک رنگ مخصوص را در داخل دستگاه قرار می دهد و سپس زمانی که بی حسی موضعی برای بیمار اثر کرد، دستگاه بر روی سر شخص حرکت داده می شود و خطوطی که شبیه به تار مو هستند، ایجاد می گردند.

آیا اسکالپ سر باعث ریزش مو میشود؟

عده زیادی از افراد می پندارند که عملیات اسکالپ سر و یا وارد شدن رنگ اسکالپ به لایه میانی پوست سر باعث ریزش مو می شود و همان میزان کم موهای شخص را نیز از بین می برد.

اما برای افزایش آگاهی شما در رابطه با این تکنیک باید گفت که این روش نه تنها باعث ریزش مو نمی شود بلکه باعث تقویت کلاژن سازی و تقویت رشد مو در سر نیز می شود.

زیرا وارد شدن سوزن های نانو به لایه میانی پوست سر باعث تحریک شدن پوست سر و تقویت کلاژن سازی و تقویت رشد مو می شود و ضرباتی که این سوزن ها به پوست سر وارد می کنند، مانند یک محرک برای رشد مو عمل می کنند.

در نتیجه با استفاده از این روش نه تنها کم پشتی موهای خود را پنهان می کنید بلکه باعث افزایش رشد مو نیز میشوید.

بیشتر بخوانید:بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

آیا اسکالپ دائمی است؟

اسکالپ سر یک روش دائمی نیست اما مدت دوام و ماندگاری آن تقریبا زیاد است. به صورت کلی میزان دوام و ماندگاری اسکالپ سر به جنس مواد و رنگی که برای این کار استفاده می شود و تجربه و مهارت تکنسین انجام اسکالپ بستگی دارد.

هر چه کیفیت مواد اسکالپ بیشتر باشد و از رنگ مرغوب تری استفاده شود، ماندگاری اسکالپ افزایش پیدا می کند. در صورتی که کیفیت مواد اسکالپ بالا باشد، حداقل در حدود دو سال میتوان از نتایج آن بهره مند شد.

ریموو اسکالپ سر

منظور از ریموو اسکالپ سر، پاک کردن اسکالپ و نتیجه حاصل از آن بر روی سر است. در صورتی که اشخاص پس از اسکالپ کردن سر خود پشیمان شوند و بخواهند نتیجه حاصل از آن را از بین ببرند می توانید ریموو اسکالپ سر انجام دهند.

ریموو اسکالپ سر با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که این روش ها عبارتند از:

  • جراحی
  • فریز کردن
  • استفاده از مواد مخصوص ریموو اسکالپ سر
  • استفاده از لیزر
  • کاور کردن اسکالپ با رنگ های مشابه

در میان تمامی این روش ها، فریز کردن اسکالپ سر برای ریموو بهترین روش است زیرا این روش به شکلی است که در یک جلسه قابل انجام است و به کمک این روش میتوان تمامی طیف رنگ های اسکالپ را ریموو کرد.

رنگ مخصوص اسکالپ سر

همان طور که در بخش های فوقانی اشاره کرد، برای اسکالپ از رنگ مخصوصی استفاده می شود که به آن رنگ مخصوص اسکالپ سر می گویند. این رنگ طیف رنگی مختلفی دارد و این امکان وجود دارد که از رنگ مشابه به تار موهای شخص برای او استفاده شود.

به رنگ اسکالپ جوهر اسکالپ نیز گفته می شود که کیفیت آن بسیار مهم است و این رنگ در هزینه انجام اسکالپ سر موثر واقع می شود. رنگ دانه های اسکالپ زمانی که بر روی سر وارد می شوند پس از مدتی کم رنگ می شوند و به مرور محو می گردند.

در صورتی که رنگ مخصوص اسکالپ سر مرغوب نباشد، علاوه بر آن که زودتر کم رنگ می شود، ممکن است که باعث خارش سر نیز بشود.

کلام پایانی

همه چیز در مورد اسکالپ سر را برایتان مطرح نمودیم. اگر برای انجام اسکالپ سر به این مسائل توجه کنید، می توانید با خیال آسوده تر برای استفاده از این روش اقدام کنید.

به عبارت دیگر باید گفت که دریافت اطلاعات کامل و کافی برای استفاده از هر روش مساله مهمی است که نباید از آن غافل شد تا از انجام عملیات مورد نظر پشیمان نشد و نتیجه رضایت بخش دریافت کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار