• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هایفوتراپی چیست؟

 آیا می دانید هایفوتراپی چیست؟ آیا می دانید هدف از هایفوتراپی چه می باشد؟ آیا با مزایای هایفوتراپی آشنا هستید؟

امروزه ابتلا به مشکلات پوستی و یا ایجاد آسیب های پوستی در میان افراد در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده است زیرا عوامل مختلفی مانند: آلودگی آب و هوا و یا آلودگی های صنعتی و همچنین فشار و استرس زندگی شهری، پوست انسان ها را نشانه گرفته است و باعث بروز مشکلات در این بخش شده است.

برای درمان مشکلات پوستی و یا حفظ زیبایی پوست و جوان سازی آن از روش ها و تکنیک های مختلفی استفاده می شود که یکی از این تکنیک های جدید هایفوتراپی صورت است که در این روش گرما باعث تحریک سلول ها برای تولید کلاژن می شود و جوان سازی پوست صورت حاصل می گردد. هایفوتراپی مزیت های بسیار زیادی برای پوست دارد و با اهداف گوناگونی انجام می شود که در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

هایفوتراپی صورت چگونه انجام می شود؟

برای انجام هایفوتراپی صورت در ابتدا ژل مخصوصی که حاوی امواج مافوق صوت است بر روی پوست تمیز قرار داده می شود و سپس از دسته مخصوصی برای تاباندن انرژی مافوق صوت به زیر  پوست بیمار استفاده می شود.

هایفوتراپی در هر جلسه درمانی به مدت زمانی در حدود 60 الی 90 دقیقه نیاز دارد اما معمولا تمامی عملیات آن در هر جلسه در مدت 30 دقیقه کامل می شود.

گاهی اوقات برای درمان پوست با روش هایفوتراپی از دارو های بی حس کننده موضعی استفاده می شود تا بیمار کمتر اذیت شود. اما به طور کلی وضعیت بیمار در زمان استفاده از این روش به قدری ناخوشایند و آزاردهنده نیست که نتواند شرایط را تحمل کند.

هدف از هایفوتراپی چیست؟

معمولا هایفوتراپی بر اساس اهداف ذکر شده در قسمت زیر انجام می شوند:

  • برای بالا کشیدن ابرو ها با هایفوتراپی ابرو
  • درمان کردن افتادگی پلک
  • رفع چین و چروک های موجود در اطراف پلک
  • رفع تیرگی و یا سیاهی دور چشم
  • لیفت کردن گونه ها
  • لیفت کردن چانه
  • رفع خطوط خنده
  • از بین بردن خط اخم
  • لیفت گردن
  • لیفت صورت
  • رفع غبغب
  • لیفت کردن پیشانی
  • درمان منفاذ باز پوست
  • زاویه دار کردن فک

همان طور که در این بخش مشاهده می کنید اهداف از انجام هایفوتراپی بسیار زیاد است و به دلایل مختلفی این روش مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی دارای مزیت های بسیار زیادی است که از مهم ترین مزیت های استفاده از این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نتایج ماندگار

هایفوتراپی به گونه ای است که نتیجه حاصل از آن بسیار ماندگار و بادوام است و نتیجه انجام آن بعد از گذشت مدت زمانی در حدود 6 الی 12 هفته آشکار می شود.در طی این مدت زمان رشته های کلاژن در مناطق مورد نظر تولید می شوند.

همچنین لازم به ذکر است که نتیجه حاصل از هایفوتراپی ماندگاری دائمی ندارد اما دوام و ماندگاری آن در حدود یک سال است و با رعایت مراقبت های لازم بعد از هایفوتراپی میتوانید دوام و ماندگاری آن را افزایش دهید.

تعداد جلسات کم

برای انجام هایفوتراپی تنها به یک جلسه درمانی نیاز است اما در کل میزان جلسات مورد نیاز برای هایفو تراپی به میزان افتادگی و مشکلات پوست مرتبط است. برای اینکه نتایج از حاصل از این روش موفقیت آمیز تر باشد و تاثیر بیشتری بگذارد، بهتر است که هر شش ماه یک بار آن را انجام دهید.

انعطاف پذیری بالا

هایفوتراپی به گونه ای است که می توان از آن برای تقویت پوست و جوانسازی پوست تمامی نقاط بدن استفاده کرد. به عنوان مثال: از این روش می توان برای رفع افتادگی پلک، رفع عارضه های پوستی بزرگ،شکستن چربی های بدن و … نیز استفاده نمود.

همه این روش های هایفوتراپی به صورتی هستند که بدون دردسر و مشکل انجام می شوند.

امکان استفاده برای رفع مشکلات مختلف پوست

همان طور که در قسمت های فوق ذکر شد، از هایفو تراپی برای رفع کردن مشکلات مختلف پوستی به شرح فوق می توان استفاده کرد و وسعت قسمت های که تحت درمان توسط این روش قرار می گیرند بسیار زیاد است.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص هایفوتراپی برای شما عزیزان شرح داده شد، به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت وجود مشکلات پوستی و یا برای جوانسازی پوست از این روش استفاده کنید و آن را به کار ببرید.

در انتها لازم به ذکر است که برای دریافت هر گونه خدمات پوست و مو می توانید به کلینیک مدرن در تهران مراجعه کنید که یک کلینیک در خصوص خدمات پوست و مو است و انواع تکنیک های جدید مراقبت از پوست و مو را میتواند برای شما عزیزان انجام دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار