• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نحوه پرپشت کردن موها + 5 روش درمانی موثر✔️

نحوه پرپشت کردن موها چگونه است؟ امروزه ما شاهد ریزش مو در بسیاری از افراد هستیم که بر اثر عوامل مختلف موها ریزش یا کم پشت می شوند ولی راهکارهای بسیاری برای پرپشت شدن موها وجود دارد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نحوه پرپشت کردن موها می پردازیم. که کاشت مو یکی از روش های آن است.

 

نحوه پرپشت کردن موها

یکی از عوامل مهم در نحوه پرپشت کردن موها درمان ریزش مو می باشد که گاهی اختلال در یک بیماری باعث ریزش موها می شود که به آن آلوپسی آندروژنیک می گویند و معمولا بعد از دوران یائسگی این نوع ریزش مو شایع تر می شود که ریشه ژنتیکی دارد ولی بیماری های که با ریزش مو در ارتباط هستند شامل مشکلات تیروئید ، کم خونی ، افزایش هورمون های مردانه ، کمبود آهن و غیره می باشد که با پیدا کردن علت ریزش موهای خود می توانید به پرپشت شدن موها  کمک کنید.

 

نحوه پرپشت کردن موها، پوست سر را ماساژ دهید

یکی دیگر از راهکارهای در نحوه پرپشت کردن موها ماساژ دادن پوست سر است که با افزایش گردش خون در پوست سر فولیکول ها تغذیه می شوند. ماساژ پوست سر به طور مرتب باعث تحریک و افزایش جریان خون در فولیکول مو می شود و به ضخیم شدن موهای کم پشت کمک می کند و یک راه حل بسیار مفید برای کم پشت بودن موها است.

 

از شامپو مخصوص نوع موی خود استفاده کنید

انتخاب نوع شامپو بستگی به موهای شما دارد یعنی شامپو مخصوص موهای چرب و نازک چربی اضافه مو را در پوست سر از بین می برد و شامپو مخصوص موهای خشک موهای شما را مرطوب می کند. شما می توانید از شامپوهای حجم دهنده هم برای موهای نازک و کم پشت استفاده کنید که این شامپوها باعث تقویت و جلوگیری از ریزش موها می شود. شامپو پروتئینه هم برای تقویت موهای نازک بسیار مناسب است .

این شامپوها دارای پروتئین هیدرولیز شده هستند که به صورت موقت باعث استحکام و تقویت ساقه مو می شود . همچنین استفاده از روغن های مرطوب کننده مانند روغن زیتون ، روغن بادام ، روغن نارگیل هم برای تقویت موها و هم از خشک شدن موها و شکنندگی جلوگیری می کند ، را به شما پیشنهاد می دهیم که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مدرن کلینیک به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه مراقبت از موهای خود مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : راه های کاشت ابرو در معتبرترین مرکز کاشت مو و ابرو

 

رژیم غذایی مناسب یکی از راه های نحوه پرپشت کردن موها

یکی دیگر از عوامل مهم در نحوه پرپشت کردن موها سرعت رشد مو است که به تغذیه صحیح و سالم بستگی دارد . موادی مانند اسفناج ، کلم برگ ، برگ چغندر ، انواع لوبیا ، منبع مهمی از آهن ، زینک ، بیوتین است که بیوتین در موز ، تخم مرغ ، بادام زمینی ، انواع لوبیا ، عدسی ، ماهی سالمون وجود دارد .

 

نحوه پرپشت کردن موها

 

 

پروتئین هم به پرپشت شدن موها کمک می کند که پروتئین در مرغ ، گوشت ، آجیل ، تخم مرغ ، غلات ، سویا ، غذاهای دریایی ، محصولات لبنی کم چرب هم وجود دارد . متخصصان و پزشکان مصرف الکل و دخانیات و غذاهای فرآوری شده را ممنوع می کنند تا بدن سلامت بماند. بطورکلی رژیم غذایی مناسب برای مراقبت و محافظت از پوست و مو بسیار اهمیت دارد.

 

از سشوار با حرارت کم استفاده کنید

برای استفاده از سشوار بهتر است از درجه حرارت کمتر برای موهای خود استفاده کنید چون گرما و حرارت باعث شکستگی موها و ریزش و خشک شدن موها می شود و هر چه درجه حرارت کمتر باشد برای موها بهتر است.

موهای خود را با مدل کوتاه حجیم تر نشان دهید

یکی دیگر از عوامل و راهکارهای نحوه پرپشت کردن موها کوتاه کردن آن می باشد . موهای بلند نازک تر و ضعیف تر نشان داده می شود چون وزن بیشتری دارند و کف سر بیشتر نمایان می شود. بهتر است که موهای خود را کوتاه یا قد موها را کوتاه کنید تا با پرپشت بودن و حجیم بودن بهترین حالت مو را داشته باشید که به همین منظور شما می توانید به سایت مدرن کلینیک مراجعه و نحوه خدمات این مرکز درمانی را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در مورد نحوه پرپشت کردن موها صحبت کردیم که راهکارهای را برای شما بیان کردیم و برای اینکه موهای پرپشت و زیبا داشته باشید بهترین کار مراقبت و محافظت از موهای خود می باشد تا همیشه پرپشت و حجیم نشان داده شود که به همین منظور شما می توانید با مرکز درمانی مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه کاشت مو اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : www.medicalnewstoday.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار