• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نحوه پرپشت کردن ابروها | معرفی 6 راهکار تضمینی🌟

امروزه داشتن ابروهای زیبا تاثیر بسیاری بر روی چهره افراد دارد و داشتن ابروهای پرپشت در جذابیت و زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است و همیشه خانم ها دنبال راهی برای رشد ابروهای خود هستند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نحوه پرپشت کردن ابروها می پردازیم.

 

راهکارهای برای پرپشت کردن ابروها

در ادامه به روش هایی در رابطه با نحوه پرپشت کردن ابروها می پردازیم:

 

روغن کرچک

یکی از راهکارهای مهم در نحوه پرپشت کردن ابروها روغن کرچک است که این روغن دارای انواع پروتئین ها ، اسیدهای چرب ، آنتی اکسیدان و ویتامین است و به تقویت فولیکول موی ابرو کمک می کند.

طرز استفاده این روغن این است که یک هفته می توانید هر روز به ریشه و ساقه ابرو اعمال کنید یعنی چند قطره روغن کرچک را با نوک انگشت بر روی ابروهای خود بکشید و ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت آن را پاک و با آب گرم بشویید.

 

بیشتر بخوانید : جدیدترین روش های کاشت مو در دنیا

 

روغن زیتون یکی از نحوه پرپشت کردن ابروها

یکی دیگر از روش های مفید در نحوه پرپشت کردن ابروها روغن زیتون است که این روغن دارای ویتامین A  و ویتامین E  است و به رشد سریع موهای ابرو کمک می کند چون ویتامین E تارهای مو را تقویت و ویتامین A  تولید چربی پوست را افزایش می دهد. طرز استفاده آن بدین صورت است که در یک هفته حداقل روزی یک بار به ابروهای خود بمالید و با یک قطره روغن نارگیل مخلوط و ابروها را ماساژ دهید و بعد از چند ساعت صورت خود را بشویید.

 

روغن نارگیل

روغن نارگیل هم یکی از مهمترین روغن ها برای پرپشت کردن ابروها است و هم ابرو را نرم و هم مرطوب می کند و برای افزایش جریان خون در بدن بسیار مفید است. روغن نارگیل دارای اسیدهای چرب است که از شکستگی تارهای ابرو به وسیله پروتئین موجود در خود جلوگیری می کند.

این روغن دارای ویتامین ها و مواد مغذی و پروتئین می باشد و شما می توانید هر روز روغن نارگیل را بر روی ابروهای خود ماساژ دهید و بهتر است قبل از خوابیدن این کار را انجام دهید و صبح که بیدار شدید صورت خود را بشویید که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مرکز درمانی مدرن کلینیک به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه پرپشت کردن ابروها و موها مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

 

نحوه پر پشت کردن ابروها

 

 

آب پیاز یکی دیگر از نحوه پرپشت کردن ابروها

یکی دیگر از راهکارهای مهم در نحوه پرپشت کردن ابروها استفاده از آب پیاز است. آب پیاز برای رشد موهای ابرو بسیار مفید است چون این ماده دارای سولفور است که در بافت ها کلاژن را افزایش می دهد و باعث تقویت فولیکول ابرو می شود. طرز استفاده از آن بدین صورت است که پیاز را پوست کنده آن را له کرده تا مایع آن درست شود و با یک قطره چکان آن را بر روی ابروهای خود ماساژ دهید و بعد از یک ساعت ابروها را بشویید.

 

زرده تخم مرغ

یکی دیگر از راهکارهای مهم در نحوه پرپشت کردن ابروها استفاده از زرده تخم مرغ می باشد چون زرده تخم مرغ دارای پروتئین است باعث افزایش رشد موهای ابرو می شود .

همچنین زرده تخم مرغ منبع غنی از بیوتین است که باعث رشد موها می شود. طرز استفاده از این ماده بدین صورت است که ابتدا زرده را از سفیده جدا کرده و بعد زرده را خوب هم بزنید و در هفته دو بار آن را روی ابروهای خود بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه آن را بشویید و بعد از مدتی شما پرپشت شدن موهای ابرو خود را مشاهده می کنید.

 

آلوئه ورا

یکی از مهمترین روش های پرپشت کردن ابرو استفاده از آلوئه ورا است که این ماده دارای آلوئنین است که برای رشد ابرو مناسب است و ساختار آن مانند کراتین است . این ماده باعث جوان سازی ابرو و از شکستن و ریزش موی ابرو جلوگیری می کند. شما می می توانید از ژل آلوئه ورا برای ابروهای خود استفاده کنید.

این ژل برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب و چربی اضافی پوست را از بین می برد و فولیکول باعث رشد سریع ابرو می شود و مقداری از ژل را روی ابروهای خود ماساژ دهید تا جذب پوست شود که به همین منظور شما می توانید به سایت مرکز درمانی مدرن کلینیک مراجعه و نحوه کاشت ابرو را مشاهده نمایید.

 

سخن پایانی

در مورد نحوه پرپشت کردن ابروها  صحبت کردیم که ابروها در زیبایی صورت بسیار موثر هستند و بهتر است که ابروها را پرپشت و سالم نگه دارید که به همین منظور شما می توانید با مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه کاشت ابرو اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : www.masterclass.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار