• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای ریش

آیا روغن سیاه دانه برای ریش مفید است؟ نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای ریش چگونه است؟

تقویت و زیبایی ریش و سبیل برای آقایان مساله ای مهم است و معمولا آنها بر روی ریش و سبیل خود تعصب دارند. به عبارت دیگر برخوردار بودن از ریش و سبیل زیبا برای آقایان یک حسن به حساب می آید. به همین دلیل همان طور که بانوان برای زیبایی موهای خود راهکارهای بسیار زیادی را امتحان می کنند، آقایان نیز از راهکارهای زیادی برای پرپشت شدن ریش و سبیل خود بهره می برند.

یکی از روش هایی که آقایان می توانند در این رابطه مورد استفاده قرار دهند، به کار گرفتن روغن سیاه دانه است که این روغن از خواص زیادی برای مو برخوردار است.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

روغن سیاه دانه چیست؟

روغن سیاه دانه یک روغن گیاهی است که از گیاه سیاه دانه به دست می آید. گیاه سیاه دانه که در مناطق جنوب غربی آسیا رشد می کند در فصول مشخصی میوه خود را ارائه میدهد که میوه آن دارای دانه های سیاه رنگی است و از این دانه ها از هزاران سال پیش تا کنون در جهت امور درمانی مختلفی استفاده می شده است و هم اکنون نیز از آن استفاده می شود.

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای ریش

 

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای ریش

استفاده از روغن سیاه دانه برای ریش و سبیل بسیار آسان است و آقایان به راحتی می توانند از این روغن گیاهی برای تقویت ریش های خود استفاده کنند.

برای استفاده از این روغن در جهت تقویت ریش و سبیل کافی است تا دستان خود را بشویید و در صورتی که ناخن های شما کوتاه باشد، روغن را با نوک انگشتان خود به صورت دورانی بر روی پوست صورت  و در قسمت رستنگاه ریش و سبیل ماساژ دهید. ماساژ دادن روغن سیاه دانه را باید به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی قسمت های مربوط به رشد سبیل و ریش ادامه دهید.

سپس در انتها نیز باید ریش و سبیل خود را با صابون ملایم و یا شامپو بچه بشویید.

از آنجایی که راهکارهای گیاهی در مدت زمان بیشتری اثر بخش واقع می شوند، آقایانی که از روغن سیاه دانه برای تقویت ریش و سبیل استفاده می کنند باید از میزان کافی صبوری و بردباری برخوردار باشند تا این روغن اثر بخش واقع شود.

به صورت کلی باید از روغن سیاه دانه به مدت 3 الی 4 هفته استفاده شود، تا نتیجه حاصل از آن دریافت گردد.

بیشتر بخوانید:روغن های مفید برای ریش و سبیل

مزایای روغن سیاه دانه برای ریش

روغن سیاه دانه برای ریش آقایان دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  • تقویت ریش و سبیل
  • افزایش رشد ریش
  • جلوگیری از ریزش ریش ها
  • نرم کردن ریش و سبیل
  • براق کردن ریش و سبیل
  • آبرسانی به ریش
  • تامین مواد مغذی مورد نیاز برای رشد ریش
  • تامین آنتی اکسیدان برای ریش
  • جلوگیری از سفید شدن ریش ها
  • و…

روغن سیاه دانه را از کجا باید تهیه کرد؟

آقایان عزیزی که قصد دارند روغن سیاه دانه را برای تقویت ریش خود تهیه کنند، می توانند به راحتی با مراجعه به عطاری ها این روغن را تهیه کنند و مورداستفاده قرار دهند.

لازم به ذکر است که روغن سیاه دانه دارای قیمت بسیار مناسبی است و همه افراد به راحتی می توانند از مزیت ها و خواص آن بهره مند گردند.

کاشت ریش در کلینیک پوست و مو مدرن

چنانچه وضعیت ریش شما به گونه ای باشد که دیگر با استفاده از روغن سیاه دانه امکان ترمیم آن وجود نداشته باشد، ای دسته از افراد می توانند با مراجعه به کلینیک مدرن و ویزیت شدن توسط پزشک های ما به کاشت ریش بپردازند.

در کلینیک پوست و مو مدرن برای ترمیم ریش به روش کاشت ریش از تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده می شود و از تخصص بهترین پزشکان در این زمینه بهره گرفته می شود.

در نتیجه اشخاصی که برای این کار به کلینیک مدرن مراجعه کنند، نتیجه رضایت بخشی دریافت خواهند کرد.

کلام پایانی

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای ریش را برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کاشت ریش در کلینیک مدرن نیاز دارید، سایر مقالات درج شده در وب سایت را مطالعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را خود از آنها استخراج نمایید. در غیر این صورت می توانید با تلفن های کلینیک تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
مهران خوراهه
مهران خوراهه
10 months ago

من این روغن رو تایید میکنم

موبایل
9305563820

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار