• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نحوه استفاده از حلزون برای پوست

آیا از خواص حلزون برای پوست آگاه هستید؟ آیا می دانید نحوه استفاده از حلزون برای پوست چگونه است؟

کلینیک مدرن که ارائه دهنده خدمات پوست و مو مختلف است، مطلبی در خصوص نحوه استفاده از حلزون برای پوست برای شما هموطنان عزیز آماده کرده است و تا با مطالعه آن بتوانید مراقبت های پوست و مو خود را به خوبی انجام دهید.

هزاران سال پیش زمانی که گروهی از کشاورز های کشور شیلی در حال آماده سازی حلزون برای طبخ بودند، متوجه شدند که پوست دست آنها به علت برخورد با حلزون ها بسیار نرم و لطیف شده است و زخم و لکه های پوستی روی دست آنها نیز از بین رفته اند.

از آن زمان بحث مفید بودن حلزون برای پوست مطرح شد و محققان در پی آن برآمدند که با انجام آزمایش های مختلف به خواص حلزون برای پوست پی ببرند و در نهایت خواص حلزون برای پوست به شرح زیر تعیین شد:

  • مرطوب شدن پوست
  • نرم شدن پوست
  • بهبود یافتن زخم ها
  • جلوگیری از بروز زخم
  • افزایش کلاژن سازی در پوست
  • تهیه مواد مورد نیاز برای پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جوانسازی پوست
  • و…

با توجه به این خواصی که حلزون برای پوست دارد، این بحث مطرح می شود که نحوه استفاده از حلزون برای پوست چگونه است؟ در ادامه در کلینیک مدرن به این سوال پاسخ خواهیم داد.

نحوه استفاده از حلزون برای پوست چگونه است؟

نحوه استفاده از حلزون برای پوست

ماده ای که در حلزون برای پوست انسان خاصیت دارد و برای پوست مفید است، ماده چسبناکی است که به آن موسیون گفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی مراقبت از پوست از موسیون حلزون و مخاط به دست امده از حلزون در محصولات مراقبت از پوست خود استفاده کرده اند و این محصولات شرکتی را به بازار در سرار جهان ارائه داده اند که استفاده از این محصولات مراقبت از پوست حاوی موسیون حلزون یکی از راه هایی است که می توان برای تقویت پوست به کمک حلزون از آن بهره برد که این محصولات در بازار به وفور یافت می شوند و استفاده از آنها کاملا راحت و بدون درد سر است.

علاوه بر آن اشخاصی که تمایل دارند از مخاط حلزون به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه ماده افزوده شده استفاده کنند، می توانند روش حلزون تراپی را به کار ببرند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو

حلزون تراپی چیست؟

حلزون تراپی که به آن حلزون درمانی نیز گفته می شود روشی است که برای اولین بار در کشور ژاپن مورد استفاده قرار گرفت که در این روش نوع مخصوصی از حلزون ها را به صورت مستقیم بر روی پوست صورت و یا پوست سایر بخش های بدن قرار می دهند تا حلزون ها با حرکت کردن و تولید مخاط خود، اثرات خوبی را بر روی پوست ایجاد کنند.

در این روش مخاط حاصل از حلزون به صورت مستقیم در تماس با پوست صورت قرار می گیرد و مستقیما وارد پوست می شود که در نتیجه پوست از خواص این مخاط بهره مند می گردد.

نحوه استفاده از حلزون برای پوست

برای اینکه از حلزون برای پوست استفاده شود، باید در ابتدا پوست صورت را کاملا تمیز کرد و سپس یک الی سه حلزون را بر روی پوست صورت قرار دهید و اجازه دهید که حلزون ها بر روی پوست صورت حرکت کنند تا بدین شکل مخاط حاصل از آنها بر روی پوست صورت و در تمامی بخش های پوست باقی بماند.

پیشنهاد مابه شما: کاشت موی طبیعی

برای انجام این کار باید به مدت نیم ساعت حلزون ها را  بر روی صورت خود تحمل کنید  و پس از نیم ساعت حلزون ها را از روی پوست بردارید. با انجام این کار پس از اینکه حلزون ها را از روی پوست جدا کردید، نرمی و لطافتی را در پوست خود احساس می کنید.

خلاصه نحوه استفاده از حلزون برای پوست

با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که در خصوص خواص حلزون، نحوه استفاده از آن برای تقویت پوست و … مطرح کردیم، باید این مساله را نیز به شما عزیزان خاطر نشان شویم که استفاده از حلزون و دریافت نتیجه حاصل از آن مانند هر روش دیگری باید چندین مرتبه به صورت مداوم انجام شود تا تاثیرات آن به خوبی به دست بیاید.

در نتیجه اگر قصد دارید که نتیجه مناسبی دریافت کنید باید به میزان کافی صبور باشید. در غیر این صورت استفاده از خدمات پوست و مو و خدمات زیبایی پوست در کلینیک مدرن برای شما مناسب خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۹ از ۵
از مجموع ۲۷ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار