• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مکمل کوکونات کلاژن چیست؟ + مهم ترین فایده آن برای پوست و مو✅

یکی از بهترین روش های مراقبت از پوست استفاده از قرص های کوکونات کلاژن است که دارای ترکیبات بسیار عالی و ویتامین های مغذی است و برای آبرسانی و جوانسازی پوست گزینه بسیار مناسبی است که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی مکمل کوکونات کلاژن می پردازیم.

 

قرص کوکونات کلاژن چیست ؟

مکمل کوکونات کلاژن یک برند آمریکایی است که برای تقویت سلامتی پوست و آبرسانی به آن بسیار مناسب است و برای تقویت سلامتی بدن ، سلامتی موها و ناخن ها هم کاربرد دارد.

در اصل کلاژن پروتئین اصلی ساختار پوست است که باعث استحکام و ارتجاعی شدن پوست می شود و دارای ترکیبات روغن نارگیل ، ویتامین c  ، مواد معدنی ، منیزیم و ژلاتین است. از این مکمل برای حفظ غضروف ها و درد مفاصل استفاده می شود و از پیری پوست جلوگیری و ترکیبات آن خاصیت جوانسازی و شادابی پوست را دارد.

 

مهمترین فواید کوکونات کلاژن

مکمل کوکونات کلاژن دارای خواص بسیاری می باشد و برای حفظ جوانی و جلوگیری از پیری زودرس استفاده می شود.

این محصول از افتادگی پوست و چروک های پوست جلوگیری می کند و باعث افزایش حجم رطوبت در پوست می شود. پوست را روشن و باعث افزایش شفافیت و درخشش پوست می شود و برای تقویت سلامتی بدن و موها و ناخن ها بسیار مناسب است. جهت اطلاع از نحوه کاشت مو لطفا کلیک کنید.

 

ترکیبات اصلی کوکونات کلاژن

در ادامه به معرفی ترکیبات اصلی این مکمل می پردازیم:

 

کلاژن هیدرولیز شده

یکی از ترکیبات اصلی کوکونات کلاژن شامل کلاژن هیدرولیز شده است که برای مفاصل ، استخوان ها ، پوست ، مو ، ناخن بسیار مفید است.

این پروتئین باعث استحکام پوست و جلوگیری از چروک های عمیق می شود. یکی از مهمترین عملکرد کلاژن افزایش حرکت مفاصل و ماهیچه ها است که با افزایش سن بدن با مشکل کلاژن سازی روبرو می شود و از طریق رژیم غذایی جبران نمی شود.

بهترین راه حل مصرف مکمل کوکونات کلاژن است و هیدرولیز شدن آن باعث اثربخشی بهتر و جذب سریع تر آن در بدن می شود که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مدرن کلینیک به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه کاشت ابرو مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

ویتامین c

یکی دیگر از ترکیبات مهم قرص کوکونات ویتامین c  است که در هر کپسول به میزان ۸۰ میلیگرم ویتامین c  وجود دارد و این ویتامین باعث افزایش سیستم ایمنی بدن و درخشش و شادابی پوست می شود و از پیری زودرس جلوگیری می کند و باعث از بین بردن کسالت و خستگی می شود.

 

پودر روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن های است که در آن اسیدهای چرب وجود دارد که در کنار کلاژن هیدرولیز شده  و ویتامین c  برای تقویت سازی پوست بسیار مفید است و در هر کپسول ۲۵۰ میلیگرم روغن نارگیل وجود دارد.

 

منیزیم موجود در کلاژن

یکی دیگر از ترکیبات مکمل کوکونات کلاژن منیزیم است که باعث رطوبت رسانی و جلوگیری از خشکی پوست می شود و منیزیم به علت خاصیت ضد التهابی از جوش و آکنه جلوگیری می کند و باعث کاهش ریزش مو و افزایش رشد موها می شود.

 

 

 

مکمل کوکونات کلاژن

 

 

 

ژلاتین موجود در کوکونات کلاژن

یکی دیگر از ترکیبات مهم این محصول ژلاتین است که باعث کلاژن سازی طبیعی پوست می شود که در اصل کلاژن یک پروتئین ساخته شده از ژلاتین می باشد که باعث استحکام و سفت شدن پوست می شود.

 

نحوه مصرف کوکونات کلاژن

برای مصرف مکمل کوکونات کلاژن باید روزانه دو عدد کپسول استفاده کنید که در هر نوبت صبح و عصر بهترین زمان است.

هر بسته حاوی ۶۰ کپسول است که برای سه ماه قابل استفاده است و دوره مصرف این کپسول ها برای افراد مختلف متفاوت است و بعد از استفاده تاثیرات مثبتی بر روی بدن شما دارد که به همین منظور شما می توانید به سایت مدرن کلینیک مراجعه و نحوه کاشت ریش و سبیل را مشاهده نمایید چون یکی از بزرگترین مراکز درمانی است که در این زمینه دارای پزشکان متبحر و متخصص می باشد.

 

سخن پایانی

مکمل کوکونات کلاژن برای افزایش سطح کلاژن در بدن کارایی بالایی دارد و دارای بهترین فرمولاسیون و ترکیبات است که برای سلامتی و جوانی پوست ، بهبود سلامت مفاصل ، جلوگیری از شکستگی استخوان ها ، حفظ رشد ناخن و موها ، بهبود سلامت قلب ، کاهش اضطراب کاربرد بسیار خوبی دارد که به همین منظور شما می توانید با مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه مصرف این محصول اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : www.myvitamins.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۸ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار