• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

موخوره گیر‌ی با دستگاه

آیا می‌توان موخوره گیر‌ی با دستگاه انجام داد؟ دستگاه موخوره گیر‌ی چگونه است؟ آیا موخوره گیر‌ی با دستگاه روش مناسبی است؟

از آنجایی که همیشه بسیاری از بانوان از مشکل موخوره رنج می برند و در صدد برطرف کردن آن هستند، امروزه دستگاهی برای رفع موخوره تولید شده است که به کمک آن می‌توان موخوره را برطرف کرد. همکاران ما در کلینیک مدرن که یک کلینیک در زمینه خدمات پوست و مو است قصد دارند که این دستگاه و ویژگی های آن را برای شما مطرح کنند.

دستگاه موخوره گیری چیست؟

موخوره گیر‌ی با دستگاه

دستگاه موخوره گیر همان طور که از نام آن پیداست دستگاهی برای برطرف کردن موخوره است که قادر است تا موخوره ها را در مدت زمان بسیار کوتاه از انتهای مو جدا کند و آنها را در مخزن خود میریزد.

استفاده از این دستگاه شرایط را برای افراد بسیار آسان کرده است و به کمک آن جدا کردن موخوره ها هم راحت تر شده است و هم باعث کوتاه شدن مو به مقدار زیاد نمی گردد.

موخوره گیری با دستگاه چگونه انجام می شود؟

دستگاه موخوره گیر ظاهری شبیه به اتو مو دارد که به صورت دو صفحه جداگانه بر روی هم قرار می گیرد. نحوه عملکرد این دستگاه این بسیار شبیه به اتو مو است زیرا برای استفاده از آن باید موها را در بین دستگاه قرار داد و آن را به آرامی از قسمت بالای مو به سمت پایین کشید تا در هر قسمت از مو که موخوره وجو دارد، آنها را جدا کند.

بیشتر بخوانید: خدمات پوست

در انتهای کار نیز می توانید موهای جدا شده را در مخزن دستگاه موخوره گیر ببینید.

پیش از اینکه موهای خود را با دستگاه موخوره گیر درمان کنید، بهتر است که به حما بروید و موهای خود را بشویید و سپس از این دستگاه استفاده نمایید.

آیا می توان موخوره گیری با دستگاه را در منزل انجام داد؟

از آنجایی که دستگاه موخوره گیر یک دستگاه کم حجم است و قیمت زیاد بالایی هم ندارد، می توان به راحتی آن را تهیه کرد و در منزل مورد استفاده قرار داد. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه تخصص آنچنانی هم نمی خواهد و به راحتی اشخاص می توانند آن را تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

در حال حاضر موخوره گیری با دستگاه بیشتر در آرایشگاه ها انجام می شود و در صورتی که مایل به استفاده از این دستگاه در خانه نیستید، می توانید به آرایشگاه ها مراجعه کنید و با دستگاه موخوره گیر موهای خود را اصلاح کنید.

آیا موخوره گیری با دستگاه روش مناسبی است؟ (مزایای موخوره گیری با دستگاه چیست؟)

موخوره گیری با دستگاه تا کنون نتایج موفقیت آمیزی داشته است و رضایت بخش واقع گردیده زیرا این روش از مزایای به شرح زیر برخوردار می باشد:

  • به خوبی موخوره ها را برطرف می کند
  • استفاده از آن آسان و بدون عارضه است
  • در کمترین زمان ممکن می توان موخوره گیری با دستگاه را انجام داد
  • دستگاه موخوره گیر هزینه زیادی ندارد
  • همه می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند
  • امکان استفاده از آن برای موها در هر اندازه ای وجود دارد
  • موهای اصلاح شده با این دستگاه در مخزن آن جمع می شود که این گونه موها در محیط پخش نمی شوند

دستگاه موخوره گیر را از کجا می توان تهیه کرد؟

در صورتی که می خواهید دستگاه موخوره گیری را برای منزل و یا آرایشگاه خود تهیه کنید، می توانید آن را از فروشگاه هایی که ارائه دهنده محصولات آرایشی بهداشتی هستند تهیه کنید و یا می توانید سراغ این دستگاه را از فروشگاه های لوازم برقی و یا فروشنده های تجهیزات آرایشگاهی بگیرید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو

علاوه بر آن می توانید به فروشگاه های اینترنتی نیز سر بزنید و در کمترین زمان ممکن و به راحتی این دستگاه را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

کلام پایانی

دوستان عزیز چنانچه فکر می کنید که برای درمان موخوره دیر اقدام کرده اید و شرایط بدتری دارید می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید و با مشورت پزشکان ما در این مجموعه از بهترین راهکارها برای درمان و تقویت موهای خود بهره ببرید.

به یاد داشته باشید که کلینیک پوست و مو مدرن ارائه دهنده خدماتی نظیر: کاشت مو ، بوتاکس مو، مزوتراپی مو و … است که با به کار گیری تمامی این روش ها به شما عزیزان در ترمیم مو کمک می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار