• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

موخوره گیری بدون کوتاهی

موخوره گیری بدون کوتاهی چگونه است؟ آیا میتوان بدون نیاز به کوتاهی مو، موخوره ها را درمان کرد؟

هنگامی که صحبت از موخوره به میان می آید، ذهن افراد به سمت کوتاهی مو می رود زیرا یکی از روش ها برای خلاص شدن از موخوره کوتاه کردن مو تا قسمتی است که موها دچار موخوره شده اند. این مساله برای عده زیادی از بانوان میتوان ناخوشایند باشد زیرا آنها تمایل به کوتاه کردن موهای خود ندارند.

به همین دلیل بسیاری از بانوان به دنبال روشی برای درمان موخوره هستند که نیازی به کوتاه کردن مو در آن روش نباشد. با این وجود در کلینیک مدرن که یک مرکز تخصصی در رابطه با خدمات پوست و مو است قصد داریم که در رابطه با موخوره گیری بدون کوتاهی با شما بانوان عزیزان صحبت کنیم و این مشکل را برای شما برطرف نماییم.

موخوره گیری بدون کوتاهی

خواننده محترم چنانچه شما هم از افرادی هستید که قصد دارید، موخوره گیری بدون کوتاهی انجام دهید این بخش را با دقت مطالعه کنید تا با راهکارهای ما در این خصوص آشنا شوید:

استفاده کردن از تخم مرغ

برای استفاده از تخم مرغ باید یک عدد تخم مرغ را بشکونید و زرده آن را جدا کنید. سپس یک قاشق عسل و روغن زیتون به آن بیفزایید و ترکیب به دست آمده را بر روی موهای مرطوب قرار دهید. مخلوط را بعد از سی دقیقه بشویید و در انتها موهای خود را شامپو بزنید.

بیشتر بخوانید:بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

استفاده از ماسک مو آووکادو

برای موخوره گیری بدون کوتاهی میتوانید از آووکادو نیز استفاده کنید. به این منظور باید اووکادو را خوب له کنید و آن را با سفیده تخم مرغ ترکیب کنید. زمانی که خمیر مورد نظر به دست امد، آن را بر روی موخوره خود بزنید و بعد از بیست دقیقه آن را بشویید. این کار را هفته ای یک مرتبه تکرار کنید تا بدون نیاز به کوتاهی مو بتوانید موخوره را درمان کنید.

استفاده از ماسک آلوئه ورا

از آلوئه ورا نیز میتوان برای درمان موخوره استفاده کرد. به این منظور باید ژل آلوئه ورا را بر روی موهای خود بزنید و آن را به خوبی بر روی موها ماساژ دهید و در نهایت آن را بعد از سی دقیقه بشویید.

استفاده از ماست

از دیگر مواد طبیعی که به شما در درمان موخوره کمک می کند و با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به کوتاهی موخوره گیری انجام دهید، ماست است. استفاده از ماست به این منظور بسیار آسان است. تنها کافی است که ماست را مستقیما بر روی موهای خود بزنید و سپس آن را به آرامی بر روی موخوره های خود ماساژ دهید. پس ازاینکه 20 الی 30 دقیقه گذشت می توانید موهای خود را با شامپو بشویید.

استفاده از ماسک موی عسل

موخوره گیری بدون کوتاهی را می توان با استفاده از ماسک موی عسل نیز انجام داد. به این منظور باید دو قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ترکیب کنید و کمی دوغ نیز به آن بیفزایید. سپس ترکیب مورد نظر را کمی گرم کنید و آن را به مدت 20 دقیقه بر روی موهای خود قرار دهید.

ماسک موی روغن زیتون

روغن زیتون یک ماده بسیار مفید و پر خاصیت برای مو است ومیتواند در درمان موخوره مفید واقع شود. به همین دلیل برای استفاده از روغن زیتون می توانید آن را بر روی موهای آسیب دیده خود ماساژ دهید تا از نتایج آن بهره مند گردید. بهتر است که این کار را در هر مرتبه استحمام و پیش از حمام کردن انجام دهید.

کلام پایانی

موخوره گیری بدون کوتاهی مطلبی بود که در کلینیک مدرن برای شما عزیزان شرح دادیم تا با استفاده از این روش های بسیار ساده و کم هزینه بتوانید بدون نیاز به کوتاه کردن موهای خود، موخوره گیری در منزل  را انجام دهید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

اما در پایان این مقاله باید یادآور شویم که برای استفاده از این روش ها، باید کمی صبور باشید زیرا استفاده از این راهکارها برای درمان موخوره کمی زمان بر هستند و به صورت آنی نتایج حاصل از انها مشخص نمی شود. بلکه نیاز است تا به صورت مداوم این روش ها را در مدت حداقل یک ماه انجام دهید تا بتوانید از نتایج آنها بهره مند گردید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما در کلینیک پوست و مو مدرن در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار