• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مزایای رینوپلاستی بینی

آیا در رابطه با رینوپلاستی بینی چیزی شنیده اید؟ آیا از مزایای رینوپلاستی ‌‌یبنی آگاهی دارید؟ آیا می خواهید با ویژگی های این روش آشنا شوید؟

برای اینکه در رابطه با مزایای رینوپلاستی ‌بینی با شما عزیزان صحبت کنیم، لازم است که در ابتدا رینوپلاستی ‌بینی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

همان طور که می دانید جراحی زیبایی بینی از جمله جراحی هایی است که به میزان بسیار زیادی در جوامع مختلف خصوصا در کشور ایران انجام می شود و یکی از جراحی های زیبایی بسیار رایج به حساب می آید که یکی از انواع روش های جراحی بینی رینوپلاستی ‌بینی است که خود به روش های مختلفی انجام می شود.

رینوپلاستی بینی چیست؟

رینوپلاستی ‌بینی روشی است که در آن برای جراحی بینی از شکافتن قسمت پایینی بینی استفاده می شود و با شکافتن بخش پایینی بینی ، جراحی انجام می گردد. در رینوپلاستی ‌بینی می توان مشکلات زیادی را برطرف کرد.

به عنوان مثال: در این روش می توان انحراف و پلیپ بینی، عدم تقارن بینی و انحراف تیغه بینی را برطرف کرد و یا به کوچک کردن پره های بینی و نوک بینی پرداخت.

مزایای رینوپلاستی بینی چیست؟

رینوپلاستی بینی به صورت کلی دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

بهبود یافتن تنفس

با توجه به اینکه در جراحی رینوپلاستی پزشک می تواند پلیپ و انحراف را از بین ببرد، تنفس فرد بعد از این عمل بهبود پیدا می کند زیرا پلیپ و انحراف بینی از مواردی هستند که باعث مشکلات تنفسی می شوند و راه ورود هوا به بینی و ریه را می بندند. در نیتجه با رینوپلاستی می توان باعث بهبود یافتن تنفس فرد شد.

زیبا شدن فرم بینی

در رینوپلاستی بینی با برطرف کردن نواقص ظاهری بینی مسلما فرم بینی بهبود پیدا می کند و بینی زیباتر از قبل می شود.

برطرف کردن مشکلات و نواقص بینی

از دیگر مزایای رینوپلاستی این است که در این روش مشکلات و نواقص بینی تا حد زیادی قابل برطرف کردن و درمان هستند. به عنوان مثال: در این روش می توان پره های بینی را کوچک کرد، تقارن بینی را حفظ کرد و انحراف تیغه بینی را برطرف کرد که علاوه بر این مسائل بسیاری از نواقص دیگر بینی نیز قابل برطرف شدن است.

نیاز به مدت زمان بسیار کم برای رینوپلاستی

رینوپلاستی بینی با روش های مختلفی انجام می شود و در صورت استفاده از هر یک از این روش ها مدت زمان بسیار کمی برای جراحی مورد نیاز است که این موضوع از دیگر مزیت های رینوپلاستی بینی در نظر گرفته می شود.

امکان برطرف کردن نواقص به جا مانده پس از جراحی اولیه

در این روش این امکان وجود دارد که اگر شخصی جراحی و یا رینوپلاستی اولیه را انجام داد و نتیجه مورد نظر خود را دریافت نکرد، از رینوپلاستی ترمیمی استفاده کند و نواقص برطرف نشده را درمان کند. این مساله نیز از دیگر مزیت های بسیار مهم رینوپلاستی است.

افزایش اعتماد به نفس افراد

هنگامی که اشخاص با کمک روش رینوپلاستی می توانند نواقص بینی خود را برطرف کنند، مسلما اعتماد به نفس آنها افزایش پیدا می کند و در مواقع حضور در اجتماع احساس بهتری خواهند داشت.

امکان پر کردن فرورفتگی ها و چاله های بینی

در روش رینوپلاستی مایع و یا رینوپلاستی بدون جراحی که در آن از هیالورونیک اسید و تزریق آن به بینی استفاده می شود، این امکان وجود دارد که فرو رفتگی های بینی و چاله هایی که در قسمت های مختلف بینی ایجاد شده اند را پوشاند و آنها را برطرف کرد.

با این وجود اشخاص می توانند بدون نیاز به جراحی مجدد، چنین مشکلاتی را در بینی خود برطرف کنند.

امکان بالا بردن نوک بینی بدون جراحی

در رینوپلاستی از نوع بدون جراحی بینی این امکان وجود دارد که نوک بینی را با تزریق هیالورونیک اسید بالا برد و شکل ظاهری مورد نظر بینی را در آن ایجاد کرد. از آنجایی که این کار نیز به جراحی نیاز ندارد، یکی از مزیت های رینوپلاستی به حساب می آید.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مزایای رینوپلاستی بینی که برای شما عزیزان شرح دادیم، می توانید در صورت تمایل برای انجام این روش جدید به کلینیک زیبایی مدرن در تهران مراجعه کنید و این امور را زیر نظر پزشکان ماهر ما انجام دهید.

به یاد داشته باشید که کلینیک زیبایی مدرن یک مجموعه تخصصی در خصوص خدمات پوست و مو است و خدمات بسیار زیادی از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، مزوتراپی و تزریق مزوژل و … را برای هموطنان عزیز انجام می دهد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار