• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مراقبت های بعد از پروتئین تراپی مو و قیمت پروتئین تراپی مو

 

 

آیا می دانید مراقبت های بعد از پروتئین تراپی مو و قیمت پروتئین تراپی مو چگونه است؟

همکاران ما در مدرن کلینیک که یک مرکز مربوط به خدمات پوست و مو است و انواع روش های درمانی و زیبایی پوست و مو مانند: کاشت مو، پروتئین تراپی مو، تزریق بوتاکس و … است، این مطلب را برای شما در خصوص کسب اطلاعات بیشتر تهیه کرده اند.

برخی از خانم‌ها از خشک و شکننده شدن مو‌های خود گلایه می‌کنند. مسلما رنگ کردن بیش از اندازه مو‌ها، نداشتن تغذیه مناسب، کاهش آب بدن و همچنین عادات نادرست همانند مصرف دخانیات، مهمترین عواملی هستند که باعث تجزیه کراتین مو و خشک شدن مو‌ها خواهد شد.

در این زمان است که پروتئین تراپی به کمک این دسته از افراد خواهد آمد. پروتئین تراپی یک روش‌ درمانی است که در کنار احیای کراتین مو، مواد غذایی ضروری شامل اسید‌های آمینه را نیز در اختیار مو قرار می‌دهد و موجب نرم و خوش حالت دادن مو‌های شما خواهد شد.

اما برای اینکه بتوانید نتیجه این اقدام زیبایی را حفظ کنید، باید به مراقبت‌های بعد از پروتئین تراپی مو توجه داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از پروتئین تراپی حتماً این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

برای اینکه از مراقب های بعد از پروتئین تراپی مو اگاه شوید و هزینه پروتئین تراپی را بدانید با ما همراه باشید.

 

سئو چیست

 

پروتئین تراپی مو چیست؟

پروتئین تراپی روشی است که در آن موهای آسیب دیده احیا می شوند و مشکلاتی مانند: موخوره، گره خوردن مو، وز شدن مو، مجعد شدن مو و … درمان می شوند و به عبارت دیگر با به کار گرفتن این روش موها به صورت کلی احیا می شوند که علاوه بر احیا شدن مو، زیبایی مو نیز حفظ می شود و موها صاف و براق می شوند.

مراقبت های بعد از پروتئین تراپی مو

از جمله مهم ترین مراقبت هایی که بعد از احیای مو با این روش مورد نیاز هستند، به شرح زیر می باشند:

پرهیز از استحمام تا 24 ساعت بعد از پروتئین تراپی مو

زمانی که پروتئین تراپی انجام می دهید باید از رفتن به حمام و شست و شوی موها به مدت 24 ساعت پرهیز کنید زیرا در این روش مواد پروتئین تراپی که برای احیای موهای شما استفاده شده است، باید به مدت 24 ساعت بر روی موهای شما باقی بماند. درنتیجه با استحمام قبل از 24 ساعت تاثیر این مواد را از بین می برید.

پرهیز از رنگ کردن مو و دکلره کردن مو تا حداقل سه روز

از دیگر مراقبت های بعد از پروتئین تراپی پرهیز از رنگ کردن مو و یا دکلره کردن مو به مدت حداقل سه روز است. زیرا با انجام این امور پیش از سه روز میزان ماندگاری پروتئین تراپی را کاهش می دهید و اثرات آن را از بین می برید.

استفاده از شامپو های فری سولفات بعد از پروتئین تراپی

استفاده از شامپو هایی که دارای سولفات هستند باعث خشک شدن مو و آسیب دیدن مو می شوند. به همین دلیل پس از پروتئین تراپی باید حتما از شامپوهای فری سولفات و یا شامپو های مخصوص موهای پروتئین شده استفاده کنید تا به علت استفاده از شامپو های معمولی اثرات پروتئین تراپی را از بین نبرید و باعث آسیب دیدن مجدد موهای خود نشوید.

استفاده از ماسک موی مناسب

زمانی که پروتئین تراپی انجام می دهید باید بعد از استفاده از شامپوی فری سولفات در حمام از ماسک موی مناسب استفاده کنید و اجازه دهید که ماسک مو به مدت ده دقیقه بر روی موهای شما باقی بماند  و سپس به آبکشی موها بپردازید.

در این خصوص میتوانید از ماسک موی جوانه گندم استفاده کنید که این محصول یکی از بهترین انواع ماسک موی بعد از پروتئین تراپی شناخته می شود.

این ماسک ها به براق شدن موهای شما و حفظ رطوبت موهایتان کمک می کنند و به موهای شما صافی و لطافت می دهند.

سشوار کردن و خشک کردن مو با سشوار بعد از استحمام

اگر می خواهید که میزان ماندگاری پروتئین تراپی در موهای شما افزایش یابد، سعی کنید که همیشه بعد از حمام موهای خود را خشک کنید و آب اضافی آن را بگیرید و سپس با استفاده از سشوار موها را از بالا به پایین به آرامی سشوار کنید تا ماندگاری و دوام صافی مو بیشتر شود.

شست و شوی صحیح مو در حمام

از دیگر مراقبت های بعد از پروتئین تراپی این است که در حمام موهای خود را به درستی شست و شو دهید. به عنوان مثال: برای شست و شوی صحیح مو باید کف سر را به آرامی با شامپو ماساژ دهید و ساقه های مو را در دست بگیرید و آنها را از بالا به پایین با شامپو و ماسک مو ماساژ دهید.

در غیراین صورت اگر موها را چنگ بزنید ممکن است که موها مجدد گره بخورند.

با رعایت تمامی اصول و مراقبت های بعد از پروتئین تراپی مو که برای شما عزیزان در این بخش ذکر شد، می توانید ماندگاری پروتئین تراپی را افزایش دهید و در مدت زمان بیشتری از صافی موهای خود بهره مند گردید. پس توجه به این مسائل را جدی بگیرید.

 

مروری بر مراقبت‌های بعد از پروتئین تراپی مو

قطعاً همه خانم‌ها دوست دارند مو‌های نرم و خوش حالتی داشته باشند به خصوص اینکه خشک بودن مو‌ها باعث وز شدن مو گشته و در نتیجه نمی‌توان مو‌ی سر را به خوبی حالت داد. به همین دلیل است که این دسته از افراد به سراغ پروتئین تراپی می‌روند.

اما متأسفانه بعضی از خانم‌ها اصلاً به مراقبت‌های بعد از پروتئین تراپی توجه نداشته و در نتیجه چند روز بعد شاهد از دست رفتن نتیجه این اقدام زیبایی خواهند بود. برای اینکه هزینه و وقت شما هدر نرود و بتوانید مو‌های بسیار نرم و لطیف داشته باشید، حتماً نکات مراقبتی بعد از پروتئین تراپی را جدی بگیرید:

 

  • به مدت سه روز نباید به حمام و استخر بروید چون خیس شدن مو‌ها در سه روز اول باعث از بین رفتن نتیجه پروتئین تراپی مو خواهد شد.

 

  • نباید به محیط‌های گرم همانند سونا بروید. به دلیل اینکه افزایش دما و در نتیجه افزایش تعریق پوستی، تأثیر منفی بر روی پروتئین تراپی دارد.

 

  • اولین بار که می‌خواهید بعد از پروتئین تراپی به حمام بروید، نباید از شوینده‌های قبلی استفاده کنید و باید به سراغ شامپو‌های فاقد سولفات بروید چون سولفات و مشتقات آن بسیار قوی هستند و در نتیجه تمامی ترکیبات پروتئین بر روی مو را از بین می‌برند. بنابراین باید از شامپوی تجویز شده توسط متخصص استفاده کنید.

 

  • توجه داشته باشید که در چند روز اول بعد از پروتئین تراپی، مو‌های شما بسیار نرم و حالت‌پذیر است. بنابراین به هر حالتی که مو‌های خود را ببندید، بعد از چند روز مو‌ها به همین شکل فرم خواهند گرفت. به همین دلیل نباید به سراغ استفاده از گیر مو و یا بستن مو‌ها به حالت دم اسبی بروید. اما اگر از پخش شده بود موها ناراحت هستید می‌توانید تنها از یک کش نرم برای جمع کردن مو‌های خود استفاده کنید. این موضوع در یک هفته اول اهمیت زیادی دارد.

 

  • به مدت یک تا دو هفته باید بر روی بالش‌های ابریشمی بخوابید چون استفاده از بالش‌های پنبه‌ای و یا روبالشی‌های نخی، به دلیل اصطکاکی که در مو‌های ایجاد می‌کنند، موجب وز شدن مو‌های شما خواهند شد. در صورتی که روبالشی ابریشمی اصطکاک کمتری ایجاد می‌کند.

 

  • بعد از پروتئین تراپی نیازی نیست که از نرم‌کننده و ماسک مو استفاده کنید چون با روش پروتئین تراپی تمام مواد غذایی مورد نیاز و همچنین کراتین مو تأمین شده و موها نرم می‌شوند.

 

  • برای خشک کردن مو‌های خود می‌توانید از سشوار استفاده کنید ولی باد سشوار نباید بیش از اندازه گرم باشد. از طرف دیگر باید سشوار را به فاصله حداقل ۳۰ سانتیمتر از موها نگه دارید تا موجب خشکی بیش از اندازه مو نشود.

قیمت پروتئین تراپی مو

در رابطه با قیمت پروتئین تراپی نمی توان به مبلغ دقیقی اشاره کرد زیرا قیمت پروتئین تراپی مو به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به عنوان مثال: برای مشخص شدن هزینه پروتئین تراپی مو باید میزان بلندی و پرپشت بودن موهای فرد، میزان مواد استفاده شده برای هر فرد، جنس و کیفیت مواد پروتئین تراپی، دستمزد پزشک و یا شخصی که این کار را انجام می دهد، کلینیک زیبایی و … توجه کرد و با بررسی این عوامل هزینه را مشخص نمود.

سخن پایانی

 قطعاً با مطالعه مزایای پروتئین تراپی شما نیز ترغیب خواهید شد که این اقدام زیبایی را انجام داده و مو‌هایی نرم و بسیار لطیف داشته باشید. اما پیشنهاد می‌کنیم برای انجام پروتئین تراپی به مراکز معتبر و شناخته شده همانند مدرن کلینیک مراجعه کنید چون استفاده از ترکیبات اصل و باکیفیت و انجام پروتئین تراپی به صورت کاملا اصول و حرفه‌ای، مهم‌ترین عواملی هستند که بر روی نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارند.

در مرکز مدرن کلینیک اپراتور برای شما توضیح می‌دهد که چه برندی برای پروتئین تراپی استفاده می‌کند و از طرف دیگر خدمات مشاوره رایگان برای مراقبت‌های بعد از پروتئین تراپی مو را برای شما عزیزان در نظر خواهد گرفت. بنابراین تحت نظر یک مرکز کاملا ایمن و معتبر توانسته‌اید مو‌های نرم و خوش حالتی داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۷۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
تکتا
تکتا
1 year ago

سلام دوستان
من بعد از انجام پروتئین تراپی
دو تا مراقبت ویژه داشتم که باعث شد موهام عالی بشن
دو ساعت قبل از حمام از روغن آرگان اصل استفاده کردم
بعد از حمام از ماسک موی گیاهی

موبایل
9371339329

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار