• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماینوکسیدیل برای ابرو

آیا ماینو‌کسیدیل برای ابرو مفید است و باعث تقویت ابرو می شود؟ چگونه باید از ماینوکسیدیل برای ابرو استفاده کرد؟

عوامل ریزش ابرو

ریزش ابرو یکی از شایع ترین مشکلاتی است که مردم در جامعه با آن مواجه هستند و از آن رنج می برند. خصوصا بانوان به علت استفاده از مواد آرایشی مختلف بیشتر با این مشکل مواجه هستند. اما به صورت کلی عوامل دیگری نیز در ریزش ابرو تاثیر گذار هستند که این عوامل عبارتند از:

  • آلودگی موجود در آب و یا هوا
  • آلاینده های موجود در هوا
  • مسائل ژنتیکی
  • مسائل هورمونی
  • بارداری و زایمان در بانوان
  • کم خونی
  • کمبود مواد مورد نیاز در بدن
  • تغییرات هورمونی
  • و….

با این وجود پیدا کردن یک راه حل مناسب برای تقویت ابرو و افزایش دادن رشد ابرو به صورت مجدد و کمک به زیبایی طبیعی ابرو ها امری واجب و مهم است که بسیاری در پی پاسخ صحیح به آن هستند.

یکی از راهکارهای درمانی برای تقویت ابرو و جلوگیری از ریزش ابرو، استفاده از ماینوکسیدیل برای ابرو است.

ماینوکسیدیل برای ابرو

ماینوکسیدیل محلولی است که برای تقویت مو های سر و همچنین ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محلول می تواند از ریزش ابر‌و ها جلوگیری کند و رشد آنها را به صورت قابل توجه افزایش دهد.

امروزه بسیاری از پزشکان در جامعه محلول ماینوکسیدیل را برای ریزش ابرو ها و پرپشت شدن ابرو توصیه می کنند.

در این خصوص لازم به ذکر است که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط محققین در رابطه با تاثیرات ماینوکسیدیل بر روی ابر‌و مشخص شده است که در حدود 50 درصد از افرادی که از این محلول استفاده کرده اند، نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخشی را دریافت نموده اند.

نحوه استفاده از ماینو‌کسیدیل برای ابرو چگونه است؟

برای استفاده کردن از این محلول در خصوص تقویت ابرو باید ماینوکسیدیل با غلظت دو الی پنج درصد را تهیه کنید و آن را به صورت موضعی و هر روز بر روی ابرو های خود بزنید.

در این رابطه توجه داشته باشید که قطع کردن مصرف ماینوکسیدیل باعث کاهش اثر گذاری آن می شود و با این وجود اگر مصرف ماینوکسیدیل را شروع کردید باید هر روز بدون وقفه آن را مصرف کنید تا تاثیرات آن را به خوبی شاهد باشید.

نکاتی در رابطه با مصرف ماینو‌کسیدیل برای ابرو

چنانچه قصد دارید که از ماینو‌کسیدیل برای ابر‌و استفاده کنید، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • این دارو را با تجویز پزشک مصرف کنید
  • در هنگام استفاده از آن نباید تداخل دارویی داشته باشید و در این صورت باید به پزشک اطلاع دهید تا از بروز مشکل جلوگیری به عمل آید
  • در صورتی که با مصرف آن علائم آلرژی در شما پدیدار شد، فورا به پزشک معالج خود اطلاع دهید.
  • پیش از مصرف ماینوکسیدیل پوست خود را کاملا خشک کنید و سپس از محلول استفاده نمایید

ماینوکسیدیل برای ابرو را از کجا باید تهیه کرد؟

از آنجایی که محلول ماینوکسیدیل را می توان برای تقویت ابرو و موهای سر بدون نسخه نیز تهیه کرد، می توانید برای تهیه آن به داروخانه ها مراجعه کنید و این محلول را تهیه نمایید.

ماینو‌کسیدیل دارای قیمت بسیار مناسبی است و در اکثر داروخانه های کشور یافت می شود که در این صورت تهیه و دسترسی پیدا کردن به آن بسیار آسان است.

آیا ماینوکسیدیل فقط برای مو و ابرو قابل استفاده است؟

در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان بگوییم که این محلول علاوه بر مو و ابرو برای تقویت مژه و یا تقویت ریش و سبیل آقایان نیز قابل استفاده است و در این خصوص نیز نتایج قابل قبولی را ارائه می دهد.

کلام پایانی

ماینو‌کسیدیل برای ابرو مساله ای بود که به شرح آن در این مطلب پرداختیم. اگر تمایل به استفاده از این روش برای تقویت ابر‌و های خود ندارید و ترجیح می دهید که از روش های دیگری استفاده کنید، میتوانید به کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن در تهران مراجعه کنید و در این کلینیک که ارائه دهنده خدمات متفاوت پوست و مو است، عملیاتی مانند: کاشت ابرو و یا میکروبلیدینگ ابر‌و انجام دهید که این روش ها از جدیدترین روش های ترمیم ابرو هستند و در کلینیک مدرن با استفاده از تجهیزات پیشرفته و جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می شوند.

پس مراجعه به این کلینیک را فراموش نکنید و همین حالا برای دریافت نوبت ویزیت از این مجموعه اقدام کنید تا زیر نظر پزشکان ماهر ما در این مرکز، کاشت ابرو یا میکروبلیدینگ و کاشت موی طبیعی انجام دهید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار