• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماسک گلاب برای چاقی صورت

آیا با خواص گلاب آشنا هستید؟ آیا می دانید ماسک گلاب برای چاقی صورت چگونه استفاده می شود؟

اگر قصد دارید که با استفاده از یک روش خانگی و ارگانیک که در آن هیچ مواد شیمیایی دخالت نداشته باشد، به چاق شدن صورت خود بپردازید، می توانید طرز استفاده از ماسک گلاب برای چاق شدن صورت را در این مقاله آموزش ببینید و با خواص گلاب برای پوست صورت آشنا شوید.

یکی از عواملی که باعث زیبایی چهره می شود، چاق بودن و تپل بودن چهره است که به همین دلیل تعداد افراد زیادی در پی راهکارهایی هستند که بتوانند با استفاده از آنها به چاق شدن صورت خود بپردازند و برآمدگی های چهره خود را افزایش دهند که یکی از این راهکارها استفاده از ماسک گلاب برای چاقی صورت است.این مقاله توسط کلینیک مدرن تهیه و منتشر شده که خدمات پوستی مانند تزریق ژل و چربی ،تزریق بوتاکس و رینو پلاسی انجام می دهد.

گلاب و خواص آن برای پوست صورت چیست ؟

گلاب همان طور که می دانید یک مایع بسیار خوشبو است که در ایران و در شهر کاشان به وفور تولید می شود و این مایع از گل محمدی و گلبرگ های گل رز تهیه می گردد و از آن برای امور مختلفی در آشپزی استفاده می شود.

اما گلاب علاوه بر اینکه در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد، خاصیت های دارویی و درمانی نیز دارد و از آن گذشته یک ماده بسیار مفید برای پوست است.

از جمله خواص گلاب برای پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاق شدن صورت
  • برطرف کردن قرمزی پوست صورت
  • کاهش التهاب پوست
  • میکروب زدایی پوست صورت

 

ماسک گلاب برای چاقی صورت

همان طور که در قسمت فوق ذکر شد، یکی از مزایای گلاب برای پوست، چاق شدن صورت است.

برای اینکه از گلاب در خصوص چاق شدن پوست صورت استفاده کرد، باید امور ذکر شده در قسمت زیر را انجام داد:

روش اول

در روش اول می توانید برای چاق شدن صورت، گلاب را بر روی پوست صورت خود اسپری کنید و این کار را به مدت سه بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه بخش واقع شود.

روش دوم

روش دوم استفاده از ماسک گلاب برای چاقی صورت به این شکل است که پیش از خواب کمی گلاب را با گلیسیرین مخلوط کنید و آن را بر روی گونه ها و صورت خود بمالید و تا صبح بخوابید.

سپس صبح که از خواب بیدار شدید باید صورت را با آب ولرم بشویید که به این شکل پوست شما تقویت و هیدراته می شود و با انجام مداوم استفاده از این ماسک، می توانید در چاق شدن صورت موثر واقع گردید.

آیا ماسک گلاب برای چاقی صورت عوارضی نیز دارد؟

معمولا به دلیل اینکه گلاب یک ماده طبیعی و فاقد محصولات شیمیایی است، هیچ گونه عوارضی به همرا ندارد، اما با این وجود ممکن است که برخی از افراد هنگام استفاده از گلاب برای چاق شدن صورت به آن حساسیت پیدا کنند و باعث عوارضی مانند: خارش، سوزش و گزگز و یا قرمزی پوست شوند.

در نتیجه برای اینکه با عوارض آلرژیک استفاده از ماسک گلاب مواجه نشوید، ابتدا کمی از آن را بر روی پوست دست خود امتحان کنید و در صورتی مشکلی برای شما ایجاد نشد، سپس بر روی صورت استفاده کنید.

اگر با عوارض ناشی از ماسک گلاب بر روی پوست صورت نیز مواجه شدید، به پزشک مراجعه کنید تا تحت درمان قرار بگیرید.

کلام آخر

ماسک گلاب برای چاقی صورت از جمله روش های موثر و ارگانیک است که می توانید با هزینه کم و در خانه از آن استفاده کنید. چنانچه با این وجود تمایل ندارید تا از ماسک گلاب استفاده کنید و به دنبال راهکارهایی هستید که زودتر نتیجه بخش واقع گردند، به شما پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به کلینیک مدرن در تهران، از روش های جدیدی نظیر: تزریق بوتاکس ، تزریق چربی و یا تزریق مزوژل استفاده کنید و به چاقی صورت خود بپردازید.

کلینیک مدرن یک مرکز بسیار حرفه ای و مجهز است که دارای مجوز های لازم از سوی نهاد های مربوطه است و تمامی خدمات خود را برای مراجعین زیر نظر افراد متخصص و پزشکان انجام می دهد.

بنابراین در صورت مراجعه به کلینیک مدرن از نتیجه امور زیبایی خود پشیمان نخواهید شد. در صورت تمایل با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و نوبت ویزیت برای امور مورد نظر خود را دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار