• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماسک پیاز برای صورت

خواص ماسک پیاز برای صورت چیست؟ چگونه می توان از ماسک پیاز برای صورت استفاده کرد؟

پیاز یکی از پر خاصیت ترین مواد غذایی است که استفاده از آن برای پوست و مو مفید است و از آنجایی که کلینیک مدرن یک مجموعه تخصصی در زمینه خدمات زیبایی و پوست و مو است، در این وب سایت تصمیم داریم که در رابطه با ماسک پیاز برای صورت با شما عزیزان  صحبت کنیم تا بتوانید این ماده غذایی پر خاصیت را در خانه برای جوانسازی پوست خود مورد استفاده قرار دهید.

پس اگر مشتاق به دریافت این اطلاعات هستید، کافی است که تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

پیاز برای صورت

همان طور که می دانید پیاز دارای انواع مختلفی است و در رنگ های قرمز، سفید و زرد تهیه می شود که خاصیت هر کدام از انواع پیاز ها متفاوت است. برای تهیه ماسک پیاز که در خصوص پوست صورت استفاده می گردد، معمولا توصیه می شود که از پیاز قرمز استفاده شود.

مزایای ماسک پیاز برای صورت

ماسک پیاز قرمز را می توان در برگیرنده خواص و مزایایی به شرح زیر در نظر گرفت:

  • درمان لک صورت
  • درمان جای جوش
  • جوانسازی پوست و ضد پیری پوست
  • از بین بردن آثار ناشی از آکنه
  • از بین بردن خشکی پوست
  • از بین بردن آثار اسکار

ماسک پیاز برای صورت

از آنجایی که ماسک پیاز برای صورت بر روی مشکلات مختلف پوست موثر می باشد انواع مختلفی از ماسک پیاز را می توان تهیه کرد که هر کدام از این ماسک ها، برای یکی از مشکلات پوستی می توانند موثر باشند. انواع ماسک پیاز برای صورت به شرح زیر می باشند:

ماسک پیاز برای درمان لک صورت

اگر قصد دارید که با استفاده از ماسک پیاز به درمان لک صورت بپردازید، باید در ابتدا آب پیاز قرمز را تهیه کنید و سپس دو قاشق آب پیاز به دست آمده را با کمی ماست و یا کشک ترکیب کنید. برای خوشبو شدن ترکیب نیز می توانید کمی رزماری به آن بیفزایید. سپس ماسک تهیه شده را بر روی صورت خود بمالید و پس از 20 دقیقه آن را آبکشی کنید.

ماسک پیاز برای جوانسازی پوست

برای جوانسازی پوست با استفاده از ماسک پیاز می توانید آب پیاز قرمز را با دو قاشق آرد نخود و کمی شیر، جوز هندی و روغن گیاهی ترکیب کنید و سپس آن را با استفاده از پنبه بر روی پوست خود ماساژ دهید و بعد از گذشت 20 دقیقه و هنگامی که ماسک بر روی صورت کاملا خشک شد، با استفاده از پنبه ای که به شیر آغشته شده است بشویید و پوست را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید:انواع ماسک زغال فعال خانگی

پس از اینکه مواد را از روی پوست با کمک پنبه آغشته به شیر پاکسازی کردید، صورت خود را بشویید. سعی کنید که برای دریافت نتیجه مناسب و جوانسازی پوست از این ماسک هفته ای دو مرتبه استفاده کنید.

ماسک پیاز برای جلوگیری از ایجاد آکنه

برای جلوگیری کردن از ایجادد اکنه به کمک ماسک پیاز باید کمی آب پیاز را با کمی آب گوجه فرنگی ترکیب کنید و کمی روغن نیز به آن بیفزایید. سپس با کمک پنبه آن را بر روی پوست خود بمالید. باید اجازه دهید که ماسک به مدت حداقل 10 الی 15 دقیقه بر روی پوست باقی بماند و این ماسک نیز برای دریافت نتیجه رضایت بخش باید هفته ای دو مرتبه مورد استفاده قرار بگیرد.

ماسک پیاز برای از بین بردن ناخالصی های پوست

یکی از انواع ماسک پیاز، ماسکی است که به کمک آن بتوان ناخالصی های پوست را از بین برد.  به این منظور باید از ماسک پیاز به همراه ماست استفاده کرد.

در این خصوص باید کمی آب پیاز را با ماست تازه ترکیب کرد تا یک ترکیب خمیری شکل ایجاد شود. سپس باید آن را بر روی پوست صورت مالید و آن را به مدت 10 الی 15 دقیقه ماساژ داد و در نهایت صورت را آبکشی کرد.

این ماسک مانند سایر ماسک های پیاز باید هفته ای دو الی سه مرتبه مورد استفاده قرار بگیرد.

کلام پایانی

ماسک پیاز برای صورت را در این مقاله برای شما شرح دادیم. با کمک این ماسک ها می توانید از به کار گرفتن روش های جدید برای درمان پوست صورت و جوانسازی آن بی نیاز شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار