• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماسک مو ژاپنی

در رابطه با ماسک مو ژاپنی چه می دانید؟ آیا می خواهید با چند نمونه از ماسک موهای ژاپنی آشنا شوید؟

حتما تا کنون دیده اید که بانوان ژاپنی موهای بسیار صاف، لخت و براقی دارند. زنان ژاپنی در داشتن موهای لخت و یکدست در سراسر جهان زبان زد هستند و زیبایی موهای آنها شهرت بسیار زیادی دارد.

به همین دلیل همکاران ما در کلینیک مدرن تصمیم گرفتند که این مطلب را برای بانوان عزیز تهیه کنند تا به راز موهای صاف و زیبایی بانوان ژاپنی پی ببرند و از روش های مورد استفاده توسط آنها استفاده کنند.

پس اگر قصد دارید که با چند مورد ماسک مو ژاپنی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

ماسک مو ژاپنی

ماسک مو ژاپنی

 

ماسک مو ژاپنی که بانوان ژاپنی از آن استفاده می کنند، با ماسک موهایی که ما مورد استفاده قرار می دهیم متفاوت است به نحوی که حتی شاید تا کنون نام آنها را نیز نشنیده باشید.

بیشتر بخوانید:کاشت مو

برخی از انواع ماسک مو ژاپنی که که بانوان ژاپنی برای صافی و براقی موهای خود استفاده می کنند به شرح زیر هستند:

ماسک جلبک دریایی

جلبک دریایی خواص زیادی برای مو دارد و به رطوبت رسانی و هیدراتاسیون مو کمک می کند و بانوان ژاپنی از این ماسک استفاده می کنند. به کمک این ماسک ریشه مو نیز تقویت می شود.

جلبک دریایی دارای ویتامین ها، آهن و کلسیم بسیار زیادی است و باعث می شود که رشد مو فعال شود.

به همین دلیل با وجود خواص زیادی که جلبک دریایی دارد، میتوانید از ماسک جلبک دریایی استفاده کنید.

ماسک جلبک دریایی دارای انواع مختلفی است که روش تهیه انواع آن در مقالات دیگر موجود در وب سایت کلینیک مدرن مانند مقاله: انواع ماسک جلبک دریایی برای مو شرح داده شده است و با مطالعه آن می توانید به راحتی ماسک جلبک را در منزل تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

روغن کاملیای ژاپنی

محصول دیگری که از آن می توانند به شکل ماسک مو برای تقویت موهای خود استفاده کنید، روغن کاملیای ژاپنی است و از این ماسک می توان برای رطوبت رسانی به مو استفاده کرد.

زنان ژاپنی معمولا از روغن کاملیا بعد از استحمام استفاده می کنند و پس ازاینکه موهای خود را شست و شو کردند، روغن کاملیا را بر روی موهای خود می زنند تا هم رطوبت رسانی به مو انجام شود و هم موهای انها نرم و ابریشمی گردد.

با این وجود روغن کاملیا را می توان راز دوم ابریشمی بودن موهای بانوان ژاپنی در نظر گرفت.

روغن کاملیا دارای مقدار زیادی امگا9 ، امگا 6 و مقدار زیادی انتی اکسیدان است در برابر گرد و غبار نیز به عنوان یک پوشش محافظ عمل می کند.

این روغن از بروز موخوره نیز جلوگیری به عمل می اورد و به این شکل به سلامت و زیبایی مو کمک می کند.

روغن باباسو

روغن باباسو نیز از دیگر محصولاتی است که بانوان ژاپنی از آن برای تقویت و زیبایی موهای خود استفاده می کنند. روغن باباسو یک روغن کاملا گیاهی است که از دانه های نخل باباسو به دست می آید که این درخت از جمله درختان بومی در جنگل های آمریکای جنوبی است.

روغن باباسو زرد رنگ است و خواص آن به روغن نارگیل بسیار شباهت دارد و در برخی از کشور ها از روغن نارگیل به عنوان روغن جایگزین روغن باباسو استفاده می شود.

این روغن دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و چربی های سالمی را در خود جای داده است که از همین جهت برای سلامتی پوست و مو محصول مناسبی شناخته می شود.

به همین دلیل از روغن باباسو نیز می توان به همان طریق که از روغن نارگیل استفاده می شود، برای سلامت وتقویت مو استفاده کرد.

سخن پایانی

ماسک موی ژاپنی مطلبی بود که در این مقاله برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص ماسک پوست و موی ژاپنی نیاز دارید باید سایر مقالات درج شده در وب سایت ما نظیر: خواص روغن کاملیا و یا روغن باباسو برای پوست و مو را مطالعه کنید که این مقالات از جمله مقالات تکمیل کننده ماسک موی ژاپنی هستند و روش های مراقبت از پوست و موی ژاپنی را در اختیار شما قرار می دهند.

در انتها این نکته را نیز فراموش نکنید که کلینیک پوست و مو مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و … است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار