• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماسک طلا چیست؟

در رابطه با ماسک طلا چه می دانید؟ آیا می دانید ماسک ‌طلا چیست و در چه موردی استفاده می شود؟ آیا می دانید خواص ماسک ‌طلا و انواع ماسک ‌صورت ‌طلا چیست؟

همان طور که می دانید برای جوانسازی و درمان بیماری های پوست از انواع بسیار زیاد و متنوعی از ماسک های صورت استفاده می شود که این ماسک ها در انواع گیاهی و شیمیایی هستند.

یکی از انواع ماسک صورت که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، ماسک طلا است که در ادامه مطلب بیشتر در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.

پوست به عنوان خارجی‌ترین لایه بدن، هر روز در تماس با شرایط محیطی، آلاینده‌ها و آلودگی‌های موجود در هوا قرار دارد. از طرف دیگر افزایش سن، استرس و نگرانی، نداشتن رژیم غذایی مناسب و عدم مراقبت از پوست باعث می‌شوند پیری زودرس اتفاق افتاده و شاهد چین و چروک در پوست به خصوص پوست صورت باشیم.

در این زمان استفاده از ماسک صورت اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم ماسک طلا یکی از بهترین انواع ماسک صورت شناخته شده است که تأثیرات بسیار چشمگیری بر روی شادابی پوست می‌گذارد. اگر می‌خواهید با فواید ماسک طلا آشنا شوید حتماً ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید.

ماسک طلا چیست؟

 حتماً با خواندن این عنوان تعجب می‌کنیم چرا که طلا یک فلز بسیار قیمتی است که برای تهیه زیورآلات از آن استفاده می‌کنند. اما باید بگوییم در تولید برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به سراغ فلز طلا می‌روند. برای مثال ماسک طلا و یا گلدن ماسک، به صورت معجزه‌آسایی باعث شادابی پوست می‌شود.

برای ساخت ماسک از ذرات طلا در اندازه نانو به عنوان ماده پایه در کنار سایر ترکیبات مانند روغن‌های گیاهی، ترکیبات ویتأمینه و مواد مغذی استفاده می‌شود.

این ذرات از یک سو باعث انتقال ویتأمین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها به پوست صورت شده و در نتیجه پوست را زیبا‌تر و شفاف‌تر جلوه می‌دهند و از سوی دیگر به دلیل اینکه باعث افزایش قدرت نگهداری کربوهیدرات و آمینواسید‌ها در پوست می‌شوند، چروکیده شدن پوست را به تأخیر انداخته و در نتیجه باعث جلوگیری از پیر شدن پوست خواهند شد.

طلا یک فلز گرانبها و نایاب در طبیعت است که از دیرباز از آن در خصوص تهیه زیور آلات استفاده می شده است. اما امروزه علاوه بر تهیه زیور آلات از طلا برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود زیرا با تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان مشخص گردیده که این فلز گرانبها خاصیت های بسیار زیادی برای پوست دارد.

ماسک طلا و یا گلدن ماسک نوعی ماسک صورت است که مزیت های بسیار زیادی برای پوست دارد و در ساخت آن از گرد طلا استفاده می شود.

فواید ماسک طلا برای صورت چیست؟

قطعا برای خرید هر نوع ماسک صورت باید ابتدا با مزایا و خواص آن ماسک آشنا شویم تا بفهمیم آیا تهیه چنین ماسکی ارزش هزینه کردن دارد یا خیر. از آنجایی که ماسک طلا بسیار گران است، بنابراین بهتر است نگاهی به فواید آن داشته باشیم:

1-    همانگونه که گفته شد ماسک طلا به دلیل داشتن ذرات طلا در اندازه نانو، قدرت نگهداری رطوبت، کربوهیدرات، ویتأمین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها در پوست را بالا می‌برد. بنابراین باعث تقویت پوست و جلوگیری از چروک شدن پوست می‌گردد.

2-     از طرف دیگر این ماسک به بهبود گردش خون در پوست صورت کمک خواهد کرد. بنابراین همین موضوع باعث می‌شود الاستیسیته و یا انعطاف‌پذیری پوست شما افزایش یافته و پوست بازسازی شود.

3-    یکی از مهم‌ترین تأثیرات این ماسک، افزایش قدرت کلاژن‌سازی پوست و جلوگیری از تخریب کلاژن‌ها است. کلاژن و الاستین دو ترکیب بسیار مهم در پوست هستند که از چروکیدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کنند. بنابراین با استفاده از این ماسک، شما پیری صورت را به تأخیر می‌اندازید.

4-    وجود روغن آرگان در ماسک طلا، از ترک خوردن پوست جلوگیری می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود از این ماسک در زمستان استفاده کنید. به خصوص اگر زمستان منطقه شما سرد است و پوست بیشتر در معرض التهاب و ترک خوردگی قرار دارد، این ماسک واقعاً عالی خواهد بود. ذرات نانو باعث می‌شوند سرعت جذب روغن آرگان توسط پوست بالا برود.

5-     از دیگر مزایای ماسک طلا باید به کاهش التهابات پوستی، از بین بردن جوش‌های سرسیاه، درخشان و شفاف‌تر شدن پوست صورت، کمک به افزایش رطوبت پوست و سفت کردن پوست صورت اشاره کنیم.

گلدن ماسک دارای فواید و مزایای بسیار زیادی برای پوست است که برخی از این فواید عبارتند از:

  • کاهش دادن خطوط و چین و چروک های سطحی پوست
  • افزایش میزان انعطاف پذیری پوست
  • افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست صورت
  • روشن و شفاف شدن رنگ پوست صورت
  • کاهش میزان تخریب کلاژن در سنین 25 سالگی به بالا
  • کاهش التهابات پوستی
  • کاهش میزان تجمع رنگدانه ها و بروز آکنه
  • تسکین دادن به پوست و پاک کردن پوست صورت
  • سفت شدن پوست صورت

 

برای استفاده از ماسک طلا چکار کنیم؟

برای استفاده از این ماسک باید مراحل زیر را انجام دهید:

1-    شما باید ابتدا صورت خود را به طور کامل بشویید تا هیچ گونه آلودگی و مواد آرایشی بر روی پوست وجود نداشته باشد.

2-     اکنون این ماسک را با برس مخصوص، به تمام نقاط صورت بزنید. توجه داشته باشید که ماسک طلا انواع مختلفی دارد. برای مثال برخی از انواع این ماسک فقط مختص صورت هستند و نباید برای زیر چشم استفاده شوند و برای زیر چشم باید به سراغ ماسک زیر چشم گلد بروید. اما برخی از انواع ماسک طلا قابلیت استفاده برای تمامی قسمت‌های صورت را دارند.

3-     اجازه دهید یک لایه ضخیم از ماسک بر روی صورت شکل گرفته و ۳۰ دقیقه دراز بکشید تا ماسک کاملاً به پوست شما بچسبد.

4-    زمانی که متوجه شدید این به طور کامل خشک شده است، اکنون به آرامی آن را از روی صورت خود بردارید. اگر به لایه ماسک نگاه کنید تمامی جوش‌های سرسیاه، کرک‌ها و چربی‌های پوست بر روی ماسک جمع شده‌اند.

5-     با آب ولرم صورت خود را بشویید و سپس از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

 

 

انواع ماسک صورت طلا

از زمانی که ماسک ‌طلا برای مراقبت از پوست مورد توجه قرار گرفت، شرکت های مختلفی اقدام به تولید این ماسک کردند و به همین جهت امروزه ماسک ‌طلا در انواع مختلفی در بازار قابل تهیه هستند.البته در این خصوص لازم به ذکر است که منظور از انواع ماسک ‌صورت ‌طلا، نه تنها به برند های متفاوت این ماسک مربوط می شود، بلکه به نوع ماسک از نظر جامد، مایع، ورقه ای و یا پودری  بودن و همچنین میزان عیار طلا به کار رفته در آن نیز مربوط می گردد.

بهترین ماسک صورت طلا

در خصوص بهترین ماسک ‌صورت ‌طلا میتوان به محصولاتی از قبیل زیر اشاره کرد:

ماسک ورقه طلا 24 عیار ایتالیایی

این محصول همان طور که در نام آن پیدا است محصولی از کشور ایتالیا است و در آن از ذرات طلای 24 عیار استفاده شده است و مسلما باید از انواع گران قیمت ماسک ‌طلا باشد. این نوع ماسک ‌طلا به صورت ورقه ای تهیه می شود به گونه که یک لایه ورقه نازک از آن را که شباهت زیادی به زر ورق دارد، بر روی صورت قرار می دهید.

ماسک زیر چشم گلد

این نوع گلدن ماسک مخصوص استفاده برای زیر چشم است و قیمت مناسبی دارد.استفاده از این ماسک ‌طلا برای تمامی انواع پوست ها مناسب است و با استفاده از آن میتوان اموری از قبیل: آبرسانی پوست، تحریک کلاژن سازی، بهبودی خشکی زیر چشم، جلوگیری از ایجاد چین و چروک و … را انجام داد.

ماسک ‌طلا را از کجا باید تهیه کرد؟

انواع ماسک ‌طلا را میتوان از داروخانه ها، فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و یا فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد.

با وجود تمامی مطالبی که در خصوص ماسک طلا برای شما عزیزان شرح دادیم، می توانید انواع این ماسک را بر اساس نیاز خود تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. در هنگام تهیه این ماسک اگر به داروخانه مراجعه می کنید می توانید از فروشنده راهنمایی دریافت کنید و یا اگر به فروشکاه های اینترنتی مراجعه می کنید، می توانید مشخصات هر محصول را بررسی کنید و سپس به خرید ماسک ‌طلا بپردازید.

کلام آخر

نکته ای که در انتهای این مطلب باید به شما عزیزان یادآور شویم، این است که در صورت برطرف نشدن مشکلات پوستی خود، میتوانید به کلینیک زیبایی مدرن مراجعه کنید و از روش های نوینی مانند: تزریق مزوژل و تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست استفاده کنید.این مرکز خدمات دیگری نظیر کاشت مو و کاشت ابرو نیز دارد.

کلینیک مدرن از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات پوست و مو است و آماده ارائه خدمات متفاوتی به شما عزیزان است .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۸ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار