• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماسک زغال برای صورت چیست؟

آیا تا کنون از ماسک زغال استفاده کرده اید؟ آیا می دانید ماسک زغال برای صورت چیست؟

انواع ماسک صورت برای برطرف کردن مشکلات پوستی و تقویت و جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند و در برطرف کردن جوش های سرسیاه و سرسفید، اکنه،جای زخم، لکه های پوستی و …. بسیار موثر هستند.

ماسک صورت دارای انواع بیشماری است که یکی از انواع آنها ماسک زغال است و همکاران ما در کلینیک مدرن تصمیم دارند که این نوع ماسک صورت را برای شما عزیزان شرح دهند.

ماسک زغال برای صورت چیست؟

ماسک زغال یکی از انواع ماسک ها صورت است که در آن از زغال استفاده شده است زیرا امروزه زغال به یکی از مواد بسیار مهم و تاثیر گذار در لوازم آرایشی تبدیل شده است و در ساخت و تولید لوازم آرایشی، پاک کننده های صورت و ماسک صورت از آن استفاده می شود.

از ماسک زغال برای صورت در خصوص از بین بردن باکتری ها و یا ناخالصی هایی که در زیر پوست وجود دارند استفاده می شود. اما اصلی ترین و مهم ترین هدف از استفاده از ماسک زغال برای صورت در خصوص از بین بردن جوش های سرسیاه است.

انواع ماسک زغال چیست و انواع آن برای چه کسانی مناسب است؟

ماسک زغال برای صورت دارای انواع مختلفی است و افرادی که قصد دارند از این ماسک استفاده کنند، بهتر است که آن را متناسب با شرایط پوستی خود تهیه نمایند.

ماسک زغال مناسب برای پوست های چرب

ماسک زغال حاوی خاک رس برای اشخاصی که دارای پوست چربی هستند مناسب است زیرا خاک رس موجود در این ماسک، چربی اضافی پوست را به خود جذب می کند و منافذ پوست را به خوبی پاکسازی می کند.

ماسک زغال مناسب برای پوست خشک

ماسک زغال مناسب برای پوست خشک ماسکی است که دارای ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده باشد و به همین دلیل باید ماسک زغالی را تهیه کنید که دارای ترکیبات جوجوبا، هیالورونیک اسید و روغن زیتون باشد.

ماسک زغال مناسب برای پوست حساس

برای اشخاصی که پوست حساسی دارند نیز استفاده از انواع ماسک زغال برای صورت توصیه می شود که فاقد ترکیبات پارابن باشد و به صورت معطر نباشد و میزان بروز التهابات پوستی و حساسیت در آن کم باشد تا باعث تحریک پوست حساس نشود.

مزایای استفاده از ماسک زغال برای صورت چیست؟

ماسک زغال برای صورت دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  • از بین بردن ناخالصی های موجود در سطح پوست
  • بهبود پیدا کردن آکنه
  • کاهش پیدا کردن چربی های موجود در سطح پوست
  • ترمیم شدن پوست صورت

چگونه می توان از ماسک برای صورت استفاده کرد؟

برای استفاده کردن از ماسک زغال برای صورت باید پوست خود را به خوبی تمیز کنید و سپس ماسک را به اندازه مساوی بر روی پوست صورت خود بزنید. ماسک زغال را می توانید به بخش های مختلف صورت مانند : پیشانی، گونه، بینی و چانه بزنید. پس از قرار دادن ماسک بر روی صورت آن را به خوبی بر روی صورت ماساژ دهید تا ماسک به منافذ پوست نفوذ کند و سپس به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک بر روی صورت خشک شود.

در ادامه ماسک را از روی صورت خود بردارید و پوست صورت را بشویید و سپس آن را خشک کنید. در انتهای کار می توانید از کرم مرطوب کننده صورت نیز استفاده کنید تا از خشک شدن پوست جلوگیری کنید.

از ماسک برای صورت باید چند وقت یک بار استفاده شود؟

رسیدگی به پوست نیز مانند بخش های دیگر بدن باید به صورت مرتب و مداوم انجام شود تا تاثیرگذاری خوبی داشته باشد. د رصورتی که می خواهید از ماسک زغال استفاده کنید باید آن را هفته ای یک تا دو بار مورد استفاده قرار دهید و بهتر است که پیش از خواب از ماسک زغال استفاده نمایید تا تاثیرگذاری آن بیشتر باشد.

کلام اخر

در این مطلب سعی بر آن داشتیم که ماسک زغال برای صورت را به خوبی برای شما عزیزان شرح دهیم. امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما مفید و مسمر ثمر واقع شده باشد. در صورتی که قصد دارید هر گونه خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو، کاشت ابرو، مزوتراپی، مزوژل و … را انجام دهید، می توانید از تجربیات مجموعه کلینیک تخصصی و زیبایی پوست و مو مدرن بهره ببرید.برای اطلاعات بییشتر میتوانید به این لینک مراجعه کنید

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار