• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیفت چشم و ابرو

آیا اطلاعات عمومی در باره لیفت چشم و ابرو دارید؟ آیا تا به حال به آن فکر کرده اید؟

بالا رفتن سن دغدغه ای بوده که بانوان و آقایان را به یک میزان درگیر کرده و جزء مشغله های فکری آن ها است. بالا رفتن سن، ژنتیک و شرایط محیطی از جمله عوامل ایجاد تغییر ظاهری در فرد است. لیفت چشم و ابرو یکی از جدیدترین شیوه های زیبایی بوده که با هدف خوش فرم شدن چشم و ابرو و جلوگیری چین و چروک انجام می شود.

در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن قصد داریم که در رابطه با لیفت چشم و ابرو با شما هموطنان عزیز صحبت کنیم.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی میشود نیز استفاده کنید.

لیفت چشم و ابرو چیست؟

لیفت چشم یا شقیقه چیست؟ آیا با انجام لیفت چشم، چین و چروک های چشم برطرف می شود؟ آیا لیفت چشم یک راه دائمی برای زیبایی و فرم دهی چشم ها است؟

با افزایش سن، میزان چربی های پوست به تدریج کم شده و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. لیفت چشم و ابرو برای رفع پف، تیرگی دور چشم، چین و چروک های اطراف چشم، فرم دهی ابروها و افتادگی پلک ها به کار می رود. روند لیفت چشم با تولید کلاژن و الاستین جدید در پوست همراه بوده که سبب افزایش خاصیت ارتجاعی می شود.

چه افرادی به لیفت چشم و ابرو نیاز دارند؟

علاوه بر هدف زیبایی، برخی از افراد بدلیل مشکلاتی در ظاهر خود به لیفت چشم و ابروی خود دست می زنند.

ابروهای افتاده، خطوط عمیق در پیشانی، خطوط عمیق بین دو ابرو، افتادگی پلک و شقیقه ها از جمله شرایط مناسب برای لیفت چشم و ابرو است.

انواع روش های لیفت چشم

-بواسطه تزریق ژل یا فیلر

گودی زیر چشم، تیرگی و افتادگی ابروها، باعث ایجاد ظاهری خسته در افراد می شود. لیفت چشم و ابرو به واسه تزریق ژل یا فیلر، یکی از بهترین راهکارها برای درمان این نوع عارضه های ظاهری است. در این شیوه از ژل اسید  هیالورونیک استفاده شده و ناحیه های افتاده را پر می کند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود داشته و به تولید کلاژن کمک خواهد کرد. تزریق ژل سبب بهبود جوان سازی و شفافیت پوست صورت می شود.

– با بوتاکس

بوتاکس یک روش غیر جراحی برای بالا بردن ابرو و فرم دهی خاص آن است. بوتاکس خطوط ریز اطراف چشم همانند خطوط پنجه کلاغی را از بین می برد. در شیوه بوتاکس چشم و ابرو از سم بوتلونیوم نوع A استفاده شده و سیگنال های عصبی ماهیچه اطراف چشم را قطع خواهد کرد. برای جلوگیری از افزایش خطوط دور چشم باید بوتاکس به طور مداوم تکرار شود.

– لیفت چشم و ابرو با نخ

در روش لیفت ابرو با نخ برش هایی به قطر 3 الی 4 میلی متر در داخل ابرو ایجاد شده و به واسطه سوزن های ظریف، نخ هایی از شکاف و برش ها وارد شده و پوست کشیده می شود. این نخ ها سبب کاهش افتادگی پوست و بالا بردن فرم کلی ابروها می شود. در لیفت چشم ها بواسطه نخ ها، بدلیل حساسیت چشم ها، از نخ های طریف تری استفاده شده و برای به حداقل رساندن درد از بی حسی موضعی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:لیفت چشم بدون جراحی

– بلفاروپلاستی و جراحی

این شیوه یکی از متداول ترین روش لیفت چشم و ابرو است. در بلفاروپلاستی، بیمار بی هوش شده و پس از برش چربی، عضله و پوست اضافه برداشت می شود. این روش نسبت به سایر روش ها موثرتر بوده و هزینه زیادی دارد.

آیا لیفت چشم و ابرو دائمی است؟

نتیجه نهایی پس از عمل قابل مشاهده بوده و تنها در روزهای اولیه کمی کبودی و ورم را به همراه دارد. میزان ماندگاری به عواملی هم چون: ژنتیک فرد، نوع شیوه لیفت، سن فرد و نوع ژل یا مواد تزریقی بستگی دارد. در میان  روش جراحی دائمی بوده و تاثیرات آن غیر قابل بازگشت است.

نتیجه گیری

این روزها، شیوه های زیبایی ظاهری در میان افراد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده که در صورت روند صحیح و مراقبت های آن می توان بهترین نتیجه را مشاهده کرد. لیفت چشم و ابرو بدلیل حساسیتی که داشته، مراقبت های خاصی نیاز دارد. برای مراقبت های رعایت موارد زیر توصیه می شود.

– مصرف مسکن و آنتی بیوتیک از روز اول مطابق تجویز پزشک

– برداشتن پانسمان روی زخم بعد از 48 ساعت

– پرهیز از حرکات فیزیکی ناگهانی

– استفاده از کمپرس آب سرد برای کاهش تورم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار