• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیفت چشم و ابرو با نخ

لیفت چشم و ابرو با نخ چگونه انجام می شود؟ آیا برای تمامی افراد، نتیجه یکسانی را به دنبال دارد؟ نتایج دائمی و همیشگی داشته یا به صورت موقت است؟

لیفت یک شیوه نوین برای جوان سازی پوست است. تغییر شکل فرم ابرو و چشم با استفاده از لیفتینگ، در بین بانوان رایج تر بوده و اکثر آنان بدلیل جذابیت و زیبایی ظاهری خود، خواهان انجام این شیوه هستند. لیفت چشم و ابرو با نخ یکی از ساده ترین راه حل های لیفتینگ بوده که در ادامه به بررسی جوانب آن در کلینیک پوست و مو مدرن می پردازیم.

برای بالا رفت اطلاعات عمومی و نحوه خدمات رسانی کلینیک تخصص پوست، مو و زیبایی مدرن این مقاله را بخوانید: کاشت ابرو

هدف از لیفت چشم با نخ

بالا کشیدن ابرو با نخ، در واقع همان لیفتینگ ابرو است. افرادی که بر روی پیشانی خود، خطوط زیادی داشته؛ بهترین گزینه برای انجام لیفتینگ ابرو با نخ هستند. پوست صاف پیشانی و اطراف چشم، صورت را جوان و جذاب نشان خواهد داد. لیفتینگ چشم و ابرو با نخ، برآمدگی های ایجاد شده ناشی از پوست اضافی را برطرف می کند.

انواع نخ در لیفت ابرو و چشم

– نخ های جذبی

همان طور که از نام آن ها پیداست، نخ ها پس از مدتی جذب می شوند. بافت های طبیعی پوست نسبت به نخ های جذبی واکنشی نشان نداده و پس از جذب توسط آن ها، اثرات نخ ماندگار و قابل مشاهده است. برای لیفت چشم و ابرو با نخ، از این نوع نخ های جذبی مورد استفاده قرار می گیرد.

– نخ های غیرقابل جذب

این نوع نخ ها برای مشکلات حاد مورد استفاده قرار گرفته و تا اخر عمر در زیر پوست باقی می مانند.

– نخ های ترکیبی

بخشی از این گونه نخ ها جذب پوست شده و بخشی از آن به صورت تکه های ریز ریز در زیر پوست باقی می ماند. تغییر دادن موقعیت نخ های ترکیبی پس از جای گذاری، بسیار دشوار است.

مزایای لیفت چشم با نخ

– نتیجه و فرم طبیعی

مهم ترین مزیت نتایج طبیعی و فرم قابل قبول ابروها و چشم نسبت به ترکیب هندسی چهره فرد است. ظرافت نخ ها سبب شده تا در کنار حفظ انحنای طبیعی صورت، مشکلات ابرو و چشم ها برطرف شود. فرم طبیعی، زیبایی و متقارن سازی ابرو و پلک ها از نتایج عالی لیفت ابرو و چشم است.

بیشتر بخوانید:لیفت چشم در خانه

– ایمنی بالا

بسیاری از روش های لیفتینگ تنها در نواحی خاصی از صورت قابل اجرا بوده و برای مناطق حساس پوستی همانند چشم و ابرو کارایی نداشته؛ در صورتی که لیفت ابرو و چشم با نخ یکی از ایمن ترین شیوه های لیفتینگ برای نواحی حساس صورت است.

– دوره نقاهت کوتاه مدت

لیفت ابرو و چشم با نخ نسبت به سایر شیوه های لیفتینگ، دوره نقاهت کوتاهی داشته و پس از عمل، شخص به فعالیت روزانه خود ادامه می دهد.

– آثار نخ بر روی پوست باقی نمی ماند

نخ ها در لایه های عمقی پوست جای گذاری شده و پس از دوران نقاهت 5 الی 7 روزه، تمامی آثار نخ از روی پوست محو شده و تنها با چشم مسلح دیده می شود.

– هزینه مناسب

شاید هزینه در کنار زیبایی برای شما معیاری مهم باشد. روش لیفت ابرو و چشم با نخ در مقایسه با سایر روش های لیفتینگ و جراحی هزینه مناسب تری دارد.

آیا لیفت چشم و ابرو با نخ درد دارد؟

درد در نواحی تزریق و کشیدن نخ، دور از انتظار نبوده و استفاده از بی حسی های موضعی یا مسکن های قوی برای افراد حساس به درد توصیه می شود.

ماندگاری 

ماندگاری لیفت چشم و ابرو با نخ به عواملی هم چون: نوع نخ، ویژگی های فردی، سن شخص و مهارت پزشک متخصص دارد. لیفت با نخ های جذبی معمولا 1 یا 2 سال ماندگاری دارد.

سخن پایانی

اساس لیفت ابرو و چشم با نخ، بر تحریک سلول های پوستی و تسریع روند کلاژن سازی پوست است. استفاده از نخ های جذبی یا نیمه جذبی برای کشیدگی و بالا بردن فرم کلی ابرو و چشم ها کارایی بسیاری داشته و پس از جای گذاری در صورت نارضایتی شخص، نخ ها قابل کشیدن و برگشت پذیر است. لیفت با نخ برای افرادی با مشکل افتادگی ابروها، نامتقارن بودن ابروها، افتادگی پلک ها و خطوط عمیق در پیشانی و اطراف چشم ها موثر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار