• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیفت چشم در خانه

شاید جالب باشد که بدانید چشم ها حدود 30 درصد در زیبایی صورت شما نقش دارند. فرم و حالت چشم، تیرگی و گودی زیر چشم بر زیبایی ظاهری فرد تاثیر زیادی دارد. معمولا افراد به دنبال روش های بی خطر برای لیفت چشم در خانه خود بوده و در این راستا، روش های خانگی و درمانی بسیاری را به کار می گیرند. روش های لیفت چشم در خانه، بیشتر به منظور جلوگیری از پیری زود رس پوست یا افتادگی آن در جوانی مفید است.

در کلینیک پوست و مو مدرن قصد داریم که در رابطه با لیفت چشم در خانه با شما عزیزان صحبت کنیم.

 همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی میشود نیز استفاده کنید.

چای بابونه و لیفت چشم

چای بابونه خاصیت ضد التهابی داشته و برای درمان افتادگی پلک چشم و چین و چروک های آن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از عصاره چای بابونه برای رفع تیرگی زیر چشم نیز موثر است.

ماسک سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ یک کلاژن ساز طبیعی بوده و برای سفت شدن پوست و رفع افتادگی پلک چشم مفید است.

یخ

یخ، گزینه ای عالی برای انقباض عروق خونی و رفع چین و چروک های چشم است. یخ از بهترین راهکارهای لیفت چشم در خانه شناخته می شود.

ماسک سیب و عسل

سیب حاوی آنتی اکسیدان و فیبر بالایی بوده و در صورت ترکیب با عسل یک خاصیت ضد التهابی و ترمیم کنندگی بالایی را به خود اختصاص می دهد. استفاده از ماسک سیب و عسل برای شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم و پلک ها موثر بوده و از پیری زود رس سلول های پوستی جلوگیری خواهد کرد.

– آماده سازی ماسک سیب و عسل

قطعات سیب را به صورت پوره درآورده و پس از مخلوط با مقداری عسل، بر روی بافت زیر چشم خود بزنید. آب کشی صورت با آب یخ پس از ماسک سیب و عسل بر روند درمانی ماسک، تاثیر بهتری دارد. استفاده از این نوع ماسک حداقل 3 بار در هفته بالامانع بوده و عوارض جانبی برای پوست به همراه ندارد.

ماسک جو، عسل، تخم مرغ

جو، عسل، تخم مرغ سه ماده عالی در جوان سازی و ترمیم سلول های پوستی است. مواد تشکیل دهنده این مواد غذایی، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز تقویت سلول های پوستی بوده و برای جلوگیری از چین و چروک های اطراف چشم و تولید کلاژن به کار گرفته می شود.

– آماده سازی ماسک جو، عسل، تخم مرغ

پودر جو دو سر، عسل و سفیده تخم مرغ را با یکدیگر مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه بر روی پلک ها و پوست اطراف چشم قرار دهید. استفاده از این ماسک حداقل 3 بار در هفته بلامانع است.

ترکیب بابونه و خیار

ترکیب بابونه و خیار، یک تونیک طبیعی برای تقویت سازی عضلات زیر چشم و رفع تیرگی و گودی آن است. ویتامین E و A موجود در بافت های بابونه و خیار برای کلاژن سازی و کشیدگی پوست یا همان لیفت چشم به کار می رود.

– آماده سازی ترکیب بابونه و خیار

جوشانده گل بابونه و پوره خیار را با یکدیگر مخلوط کرده و 3 ساعت در یخچال قرار دهید. پس از آن، از این ترکیب بر روی پلک و پوست اطراف چشم خود استفاده کنید.

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا یک راهکار خانگی با خواص شگفت انگیز است. خشکی پوست یکی از دلایل اصلی ایجاد چین و چروک و گودی زیر چشم است. استفاده موضعی از ژل آلوئه ورا بر روی پلک و گودی زیر چشم، سبب بازگرداندن استحکام پوست می شود.

زردچوبه

یکی از ادویه های مهم در استحکام و تقویت سلول های پوستی، زردچوبه است. ترکیب زردچوبه، آب لیمو تازه و جوش شیرین، یک ترکیب عالی برای رفع پف و تیرگی زیرچشم، تقویت سلول های پوستی و جلوگیری از چین و چروک است. زردچوبه و آب به تنهایی خاصیت ضد التهابی داشته و پف زیر چشم را درمان می کند.

کلام پایانی

لیفت چشم، روشی موثر برای جلوگیری از افتادگی پلک ها و برطرف کردن پف و تیرگی چشم است. اشخاص در هر سن و سالی که خواهان برطرف کردن عارضه های پوستی خود باشند، می توانند روش لیفت چشم را امتحان کنند. لیفت چشم در خانه با انجام حرکات ورزشی خاص نیز امکان پذیر است. همان طور که لبخند زدن، ماهیچه های اطراف دهان را به سمت بالا برده، فشار دادن و کشیدن پلک ها به سمت بالا و نگه داشتن آن، می تواند به عنوان تمرین لیفت چشم در خانه به کار گرفته شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۸ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار