• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیزر موهای کرکی بدن

 

شاید تاکنون بارها این جمله را از تبلیغات کلینیک های زیبایی شنیده اید. لیزر موهای کرکی بدن ، شیوه ای نوین برای از بین بردن موهای زائد بدن است. اگر آشنائی چندانی با لیزر موهای کرکی بدن ندارید و یا جزء کسانی هستید که از لیزر و خطرات آن می ترسید بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لیزر موهای کرکی بدن مطلبی است که قصد داریم تا در رابطه با آن با شما عزیزان در کلینیک مدرن صحبت کنیم.

 

همینطور می توانید از دیگر خدمات که شامل کاشت مو طبیعی اطلاعات بیشتری کسب کرد

لیزر موهای زائد چیست؟

اساس لیزر بر پایه یک اشعه نوری بوده که به واسطه فولیکول های مو، ریشه موهای زائد را از بین می برد. لیزر حذف موهای زائد انواع مختلفی داشته و بر حسب خاصیت های فیزیکی همانند طول موج و فرکانس متناسب با نوع پوست و موی شخص انتخاب می شود. لیزر درمانی برای کاهش 70 تا 90 درصد حجم موهای زائد مفید بوده و یک روش دائمی شناخته می شود.

موهای کرکی چه ویژگی هایی دارند؟

موهایی که ساقه نازک و سست داشته باشند، جزء موهای کرکی به حساب می آیند. موهای کرکی با علائمی هم چون: دو شاخه شدن انتهای مو، خشکی یا چربی بیش از حد قابل شناسائی بوده که بدلایل ژنتیکی، وراثت و اختلالات هورمونی ایجاد می شوند.

آیا لیزر بر روی موهای کرکی موثر است؟

اساس کار دستگاه های لیزر، جذب انرژی پرتوها توسط ملانین ها یا رنگ دانه های فولیکول ها است. اشعه جذب شده، سبب داغ شدن ناحیه پیاز مو و از بین رفتن دائم ریشه مو در آن ناحیه می شود. موهای کرکی بدلیل ضخامت کم و رنگ دانه کمی که دارند، برای نتیجه گیری بهتر توسط دستگاه لیزر، باید رنگ دانه کافی داشته باشند. لیزر موهای کرکی کمی زمان بر بوده و ممکن است تعداد جلسات بیشتری نسبت به موهای ضخیم نیاز داشته باشد.

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای کرکی، جواب قطعی به دنبال نداشته، اما با این حال از بین بردن موهای کرکی با لیزر، طرفداران خاص خود را داشته که با توجه به نوع دستگاه لیزر و رنگ پوست خود تعداد جلسات متفاوتی دارند.

دستگاه های لیزر مناسب موهای کرکی

هر دستگاه لیزر، تکنولوژی و عملکرد خاص خود را داشته که برخی از آنان، توانائی شناسائی ملانین ها را ندارند. دستگاه های لیزر دکا و کندلا برای پوست های روشن و موهای کرکی مناسب بوده و درصد رضایت بیشتری را در بین کاربران به خود اختصاص داده است. اگر شما نیز خواهان حذف موهای زائد کرکی و روشن خود هستید، در انتخاب تکنسین و دستگاه لیزر دقت کافی داشته باشید.

تعداد جلسات لیزر برای موهای کرکی

همان طور که گفته شد تعداد جلسات لیزر برای موهای زائد با توجه به نوع دستگاه و نوع موهای زائد تعیین می شود. پروسه حذف موهای کرکی بدن طولانی بوده و عموما 8 تا 12 جلسه برای دستگاه های لیزر پیشرفته و 15 جلسه برای دستگاه های معمولی توصیه می شود.

بازه زمانی بین جلسات لیزر برای موهای کرکی متفاوت بوده و معمولا فاصله جلسات حدود 2 تا 4 هفته با توجه به چرخه رشد موها در نظر گرفته می شود.

الکترولیز یا لیزر؟ کدامیک برای موهای کرکی موثر است؟

الکترولیز و لیزر، هر دو روشی موثر برای از بین بردن موهای کرکی بدن هستند. اصولا از دستگاه لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند؛ مورد استفاده قرار می گیرد. به هر میزان که ملانین کمتر باشد و موها روشن تر بوده، کارایی لیزر کاهش می یابد. افرادی که موهای بسیار روشن و ظریف داشته، از شیوه الکترولیز برای از بین موهای زائد خود استفاده می کنند.

مزایای لیزر موهای کرکی

– سرعت بالا در حذف موهای کرکی

– کاهش دائمی موهای کرکی

– ایمن و بی خطر

– زیبایی و حفظ بافت طبیعی پوست پس از لیزر

کلام پایانی در رابطه با لیزر موهای کرکی بدن

 

لیزر برای موهای کرکی، سبب افزایش ضخامت تارهای مو می شود.

شاید شما نیز بارها این جمله را شنیده باشید. لیزر موهای کرکی با برخی از دستگاه های خاص انجام شده و برای تمامی دستگاه های لیزر، کارایی یکسانی ندارد. عدم تبحر و مهارت تکنسین در تنظیم پالس و فرکانس های اشعه دستگاه لیزر سبب شده تا موهای کرکی از بین نرفته و بالعکس ضخیم تر شوند. پس این ادعا درباره تمامی دستگاه ها صحت نداشته و باید به مهارت تکنسین در تنظیم دستگاه توجه شود. در صورتی که بعد از جلسات لیزر موهای کرکی، موها با ضخامت بیشتر رشد کردند؛ لازم است 4 تا 5 جلسه بیشتر لیزر درمانی را در یک مرکز معتبر ادامه دهید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار