• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیزر موهای زائد برای زنان باردار

آیا لیزر موهای زائد برای زنان باردار امکان پذیر است؟ آیا لیزر موهای زائد بعد از زایمان قابل انجام است؟

بسیاری از بانوان که به رفع موهای زائد به روش لیزر مشتاق هستند و تمایل دارند که موهای زائد خود را به روش لیزر از بین ببرند، با این پرسش ها مواجه می شوند که آیا امکان لیزر موهای زائد در دوران بارداری برای انها امکان پذیر است و یا خیر و همچنین این دسته از بانوان که نیمی از مراحل لیزر خود را قبل از بارداری انجام داده اند، تمایل دارند که بدانند بعد از زایمان می توانند به لیزر موهای زائد خود ادامه دهند و یا خیر.

بر همین اساس، همکاران محتوانویس ما در آسان فالوور این مطلب را تهیه کرده اند تا پاسخ سوال شما عزیزان در این خصوص را بدهند و شما را در این مساله راهنمایی کنید. پس با این وجود اگر چنانچه شما خواننده محترم نیز از افرادی هستید که مشتاق یافتن پاسخ این پرسش ها می باشید با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.لیزر موهای زائد برای زنان باردار

لیزر موهای زائد برای زنان باردار

در دوران بارداری میزان رشد موهای زائد در بانوان افزایش پیدا می کند و بانوان بیش از پیش در صدد استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد خود بر می آیند.

اما متاسفانه پزشکانی که در حوزه لیزر موهای زائد فعال هستند و یا متخصصین پوست و مو، استفاده از روش لیزر موهای زائد را برای زنان باردار توصیه نمی کنند زیرا در این خصوص آزمایشاتی بر روی موش های باردار انجام شده است که هنوز به صورت قطعی نتیجه آن مشخص نشده است.

به همین دلیل پزشکان توصیه نمی کنند که زنان باردار از این روش در دوران بارداری استفاده کنند تا زمانی که نتیجه این آزمایشات مشخص شود و وجود و یا عدم وجود عوارض لیزر برای زنان باردار مشخص گردد.همچنین بخوانید کاشت مو

لیزر موهای زائد بعد از زایمان

در رابطه با این مساله که لیزر موهای زائد بعد از زایمان برای بانوان خطرناک است و یا خیر نیز هنوز اطلاعات دقیقی به دست نیامده است و نمی توان عوارضی برای آن در نظر گرفت. اما با توجه به این مساله که برای لیزر موهای زائد از اشعه ایکس استفاده می شود و این اشعه به صورت کلی برای بدن انسان مناسب نیست، پزشکان توصیه نمی کنند که بانوان بعد از زایمان و در دوران شیردهی لیزر موهای زائد انجام دهند.

در نتیجه بانوانی که در دوران بارداری و یا شیردهی قرار دارند، بهتر است که برای رفع موهای زائد بدن خود از روش های کم عارضه تر و ایمن تری استفاده کنند تا مشکلی برای آنها و کودک دلبندشان ایجاد نشود.

تا چه مدت زمان پس از زایمان نباید از لیزر موهای زائد استفاده کرد؟

به صورت کلی بر اساس نظر متفق پزشکان بهتر است که بانوان تا پایان دوره شیردهی خود از انجام لیزر موهای زائد پرهیز کنند و در این صورت بعد از اینکه دوران شیردهی آنها به پایان رسید می توانند مجددا از این روش برای برطرف کردن موهای زائد در تمامی قسمت های بدن استفاده کنند.

آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد بعد از تمام شدن دوره بارداری از بین می رود؟

خوشخبتانه اشخاصی که از لیزر موهای زائد پیش از بارداری استفاده کرده اند و تصمیم دارند که بعد از بارداری مجددا لیزر انجام دهند، باید آگاه باشند که در طول این مدت که امکان لیزر کردن موهای زائد خود را نداشته اند هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود و تاثیرات لیزر موهای زائد قبل از بارداری در انها از بین نمی رود.

بنابراین این دسته از بانوان بعد از بارداری می توانند مجددا لیزر انجام دهند و مراحل درمان خود را تکمیل کنند.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی لیزر موهای زائد برای زنان باردار و لیزر موهای زائد بعد از زایمان پرداختیم. هموطنان عزیز به شما توصیه می کنیم که این مطالب را حتما جدی بگیرید و به شدت از لیزر موهای زائد در دوران بارداری پرهیز کنید.

چنانچه دوره بارداری و شیردهی شما به اتمام رسیده است، میتوانید برای لیزر مجدد موهای زائد خود  به کلینیک مدرن در تهران مراجعه کنید و از خدمات پوست و مو بی نظیر این مجموعه بهره ببرید. در کلینیک مدرن میتوانید تمامی خدمات پوست و مو نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس و … را انجام دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار