• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیزر برای درمان منافذ باز پوست

آیا امکان انجام دادن لیزر برای منافذ باز پوست وجود دارد؟ آیا می توان به کمک لیزر منافذ باز پوست را درمان کرد؟ انواع روش های لیزر برای منافذ باز پوست چیست؟

لیزر یکی از روش های جدید است که در خدمات پوست و مو کاربرد های زیادی دارد و از آن برای درمان منافذ باز پوست نیز استفاده می شود. زیرا منافذ پوست باعث کاسته شدن از زیبایی صورت می شوند و صافی پوست را از بین می برند. به همین دلیل همه مردم طرفدار پوستی صاف و یکدست هستند.

به صورت کلی مشکلات پوستی دارای انواع مختلفی هستند که با استفاده از لیزر می توان بسیاری از مشکلات پوستی مانند: منافذ باز پوست، منافذ عمیق پوستی، تیرگی زیر چشم، لکه های صورت و … را درمان کرد و انها را برای همیشه از بین برد.

با توجه به مزیت هایی که به کار بردن لیزرمنافذ باز پوست برای درمان و برطرف کردن مشکلات پوستی دارد، این روش بسیار در میان مردم محبوب شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اگر می خواهید با تکنیک لیزر منافذ باز پوست برای آشنا شوید، دقایقی از وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.لیزر برای درمان منافذ باز پوست

لیزر منافذ باز پوست چگونه انجام می شود؟

در این روش از لیزر برای تخریب کردن لایه اپیدرم پوست استفاده می شود که برای انجام این کار از پرتو های بسیار ریز لیزر استفاده می شود. سپس لایه زائد پوستی تخریب می شود و لایه جدید و سالمی جایگزین آن می شود.

لیزر فرکشنال نیز از جمله روش های پیشرفته ای است که روند کاری آن مانند لیزر معمولی است اما از مزیت های بیشتری برخوردار است و از آن می توان برای درمان منافذ ظ پوست استفاده کرد.

انواع روش های لیزر درمانی برای درمان منافذ باز پوست

به صورت کلی از انواه مختلفی از لیزر منافذ باز پوست استفاده می شود که این لیزر ها از قبیل زیر هستند:

لیزر بیوم و یا لیزر CO2

بیشترین کاربرد لیزر بیوم برای بستن منافذ باز پوستی است و این نوع لیزر باعث می شود که لایه های بالایی پوست تجدید شوند و منافذ پوست درمان گردند.از این نوع لیزر برای درمان پوست تیره و روشن شدن رنگ پوست نیز استفاده می شود.

لیزر فراکشنال و یا لیزر CO2RE

این نوع لیزر نیز برای منافذ عمقی و باز پوست به کار می رود و از آن برای درمان ترک خوردگی های پوستی نیز استفاده می شود. این روش در مقایسه با روش های دیگر دارای ریکاوری کوتاه مدت تری است و تقریبا به سه الی پنج جلسه درمانی نیاز دارد.

لیزر فراکشنال رادیو فرکانسی

از دیگر انواع لیزر می توان به فراکشنال رادیو فرکانسی اشاره کرد که این روش نیز در درمان منافذ باز پوست بسیار موثر است و با ایجاد گرما کلاژن سازی را در پوست تحریک می کند.

مزایای استفاده از لیزر منافذ باز پوست چیست؟

در صورتی که برای درمان منافذ باز پوستی از روش لیزر استفاده شود، می توان از مزیت هایی به شرح زیر بهره مند شد:

  • عدم نیاز به جراحت و جراحی
  • عدم آسیب دیدن سایر بافت های بدن
  • تقویت کلاژن سازی در پوست
  • برطرف کردن مشکلات دیگر پوستی در کنار درمان منافذ باز پوست
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • دریافت نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخش
  • نیاز به تعداد جلسات کم
  • و…

 

کلام آخر

با در نظر گرفتن مزیت هایی که در خصوص لیزر برای منافذ باز پوست برای شما عزیزان مطرح کردیم، به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر قصد دارید منافذ باز پوستی خود را ببندید، حتما از روش لیزر استفاده کنید. برای لیزر منافذ پوست در انواع مختلف می توانید به کلینیک زیبایی مدرن در تهران مراجعه کنید و امور مورد نظر را با نظارت پزشکان ماهر و متخصص ما در این مجموعه انجام دهید تا نتیجه رضایت بخشی را دریافت کنید.

کلینیک زیبایی مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو است و با مراجعه به آن میتوانید علاوه بر لیزر از سایر روش های زیبایی پوست و مو مانند: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و … نیز استفاده کنید و با کمک به بهبود زیبایی خود اعتماد به نفس خود را ارتقا دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار