• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیزر برای افراد پلی کیستیک

بیماری پلی کیستیک چیست؟ آیا لیزر برای افراد پلی کیستیک ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد از محبوب ترین روش ها برای رفع موهای زائد است که امروزه از این روش بسیار استفاده می شود و از این روش نه تنها بانوان استفاده می کنند بلکه آقایان نیز برای رفع موهای زائد خود از این روش بهره می برند.

لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر مخصوص که دارای اشعه ایکس است انجام می شود و در این روش اشعه ایکس به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و ریشه موهای زائد را با حرارت می سوازند که در این صورت موهای زائد از ریشه از بین می روند.

از آنجایی که برای رفع موهای زائد با لیزر از اشعه ایکس استفاده می شود، ممکن است که این روش همراه با مضراتی باشد. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم بدانیم که لیزر برای افراد پلی کیستیک ضرر دارد و یا خیر و همچنین می خواهیم بدانیم که چرا افراد پلی کیستیک بیشتر به لیزر موهای زائد خود نیاز دارند؟

برای کسب اطلاع از این موضوع با ما در مجموعه کلینیک مدرن همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.لیزر برای افراد پلی کیستیک

بیماری تخمدان پلی کیستیک چیست؟

تخمدان پلی کیستیک یک بیماری شایع هورمونی است که 5 الی 10 درصد از بانوان با آن درگیر هستند. بانوانی که با تخمدان پلی کیستیک مواجه هستند، دارای قائدگی های طولانی مدت و نامرتب هستند و سطح هورمون مردانه آندروژن در انها بالا می رود.

در چنین شرایطی رشد موهای زائد در افردی که با این بیماری مواجه هستند، افزایش پیدا می کند و به همین دلیل با افزایش رشد موهای زائد در افراد پلی کیستیک نیاز به برطرف کردن موهای زائد با لیزر در این افراد افزایش پیدا می کند.

با این وجود می توان برای درمان تخمدان پلی کیستیک اقدام کرد و با مراجعه به پزشک این مشکل را برطرف کرد اما در این میان نیز برخی از افراد هستند که ممکن است بیماری تخمدان پی کیستیک در آنها قابل درمان نباشد.

به همین دلیل می خواهیم بدانیم که لیزر پلی کیستیک چه حکمی دارد؟

لیزر برای افراد پلی کیستیک چگونه است؟

در رابطه با این مساله باید گفت که خوشبختانه لیزر موهای زائد برای افرادی که با بیماری پلی کیستیک مواجه هستند، هیچ گونه خطری ندارد و این افراد می توانند به راحتی لیزر موهای زائد خود را انجام دهند.

افراد پلی کیستیک به صورت کلی می توانند با لیزر موهای زائد به میزان 90 درصد از موهای زائد خود را از بین ببرند اما در صورتی که درمان های لازم در خصوص بیماری خود را انجام ندهند، به میزان زیادی از فولیکول های موهای زائد آنها مجددا شروع به رشد می کند و به این شکل رشد موهای زائد از سر گرفته می شود.

اما خوشبختانه درمان این بیماری به سادگی قابل انجام است و راهکارهای درمان آن به شرح زیر هستند که با انجام آنها کنترل کردن بیماری پلی کیستیک می توان از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری کرد:

  • مصرف داروهای هورمونی تجویز شده توسط پزشک
  • کنترل وزن
  • رعایت یک برنامه غذایی مناسب

برای رفع موهای زائد با لیزر  پلی کیستیک از چه نوع لیزری باید استفاده شود؟

معمولا زمانی که افراد پلی کیستیک به پزشک و کلینیک زیبایی مراجعه می کنند تا موهای زائد خود را برطرف کنند، پزشک وضعیت آنها را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد که از چه نوع لیزری باید برای رفع موهای زائد انها استفاده شود.

بهترین انواع لیزر برای رفع موهای زائد افراد پلی کیستیک لیزر الکس است و پزشک به بیماران استفاده از این نوع لیزر را توصیه می کند. همچنین بر اساس شرایط بدنی افراد مختلف استفاده از لیزر پلاتینیوم نیز توصیه می شود و نتیجه قطعی این موضوع را پس از معاینه پزشک می توان اعلام کرد.

کلام آخر

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص لیزر برای افراد پلی کیستیک مطرح شد، به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای استفاده از لیزر به کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و این کار را زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه این مجموعه انجام دهید تا از لیزر مناسب با شرایط شما برایتان استفاده شود.

لازم به ذکر است که علاوه بر لیزر موهای زائد در مجموعه کلینیک مدرن در این مجموعه می توانید از انواع خدمات پوست و موی دیگر مانند: کاشت مو، کاشت ریش و سبیل، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل و …. نیز استفاده کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار