• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فواید پاکسازی پوست

آیا می دانید فواید پاکسازی پوست چیست؟ فواید پاکسازی پوست در کدام روش بیشتر است؟

پاکسازی پوست یکی از روش های حفظ سلامتی و زیبایی پوست است که این شیوه نه تنها در خانه قابل انجام است، بلکه در بسیاری از آرایشگاه ها و کلینیک ها نیز انجام می شود.تز

فواید پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست دارای فواید زیادی است که آنها را می توان از قبیل شرح داد:

کمک به شادابی پوست:

از واضح ترین فواید پاکسازی پوست، کمک به شادابی پوست است. زیرا زمانی که پاکسازی پوست انجام می شود، لایه برداری صورت می گیرد و از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست از بین می روند و در نتیجه پوست شاداب تر می گردد.

برای مشاوره درباره کاشت مو کلیک کنید

تقویت کلاژن سازی در پوست:

کلاژن از اجزای اصلی پوست است که بافت های مختلف بدن را مانند یک چسب در کنار هم نگه می دارد و هر چه میزان کلاژن سازی در پوست بیشتر باشد، پوست شاداب تر و جوان تر خواهد بود.

از مهم ترین فواید پاکسازی پوست، تقویت کلاژن سازی پوست است. زمانی که از روش های پاکسازی پوست مانند میکرونیدلینگ استفاده می شود، کلاژن سازی در پوست تقویت می شود و در تولید کلاژن مورد نیاز برای پوست افزایش پیدا می کند.

روشن تر شدن پوست:

پاکسازی پوست باعث می شود که پوست رنگ روشن تری پیدا کند زیرا سلول های مرده پوست از بین می روند و جای آن توسط پوست جدید پر می شود که در این صورت پوست تازه ایجاد شده دارای رنگ روشن تری خواهد بود.

برطرف شدن عارضه های پوستی:

یکی از مهم ترین فواید پاکسازی پوست که هدف بسیاری از افراد برای انجام پاکسازی است، برطرف شدن عارضه های پوستی مانند: لک، جوش های سر سیاه و یا سفید، کک و مک، آفتاب سوختگی و … است که هر چه پاکسازی پوست با روش های عمقی تر انجام شود، میزان از بین رفتن عارضه های پوستی بیشتر می گردد.

به عنوان مثال: میزان از بین رفتن عارضه های پوستی در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش میکرودرم است.

حفظ سلامتی و زیبایی پوست:

پاکسازی پوست به سلامتی و زیبایی پوست کمک می کند و باعث می شود که پوست شاداب تر و زیباتری داشته باشیم. زمانی که پاک سازی پوست انجام می شود، آلودگی ها و میکروب هایی که بر روی پوست رخنه کرده اند برطرف می شوند و در نتیجه با از بین رفتن این آلودگی ها میزان به وجود امدن جوش بر روی صورت کاهش پیدا می کند که هر چه عارضه های پوستی بر روی صورت کمتر باشد، مسملما پوستی زیباتر و شاداب تر خواهیم داشت.

فواید پاکسازی پوست در کدام روش بیشتر است؟

در رابطه اب این موضوع که فواید پاکسازی پوست در کدام روش بیشتر از روش های دیگر است، باید به این موضوع اشاره کنیم که روش های مختلف پاکسازی پوست معمولا بر اساس وضعیت فرد و میزان نیاز پوست او به پاکسازی استفاده می شوند.

در نتیجه اشخاصی که مشکلات پوستی چندان زیادی ندارند، استفاده از روش های پاکسازی پوست سطحی تر برای آنها مناسب است و می توانند از فواید این روش ها برخوردار شوند.

همچنین اشخاصی که میزان عارضه های پوستی ایجاد شده بر روی پوست آنها زیاد است، باید از روش های پاکسازی پوست عمیق تر استفاده کنند و روش های پاکسازی پوست سطحی برای این افراد نتیجه نخواهد داشت.

پس با این وجود فواید پاکسازی پوست در هر کدام از روش ها بر اساس وضعیت پوست افراد مختلف تعیین می شود.

فواید پاکسازی پوست در طولانی مدت:

بسیاری از روش هایی که برای پاکسازی پوست استفاده می شوند، مانند: استفاده از ماسک های لایه بردار و یا کرم های پاکسازی پوست به گونه ای هستند که نتیجه عملکرد آنها در طولانی مدت ظاهر می شود و برای دریافت نتیجه آن باید مدت زیادی صبوری کرد.

خصوصا اشخاصی که دارای عارضه های پوستی عمیق و یا لکه های زیادی بر روی پوست خود باشند باید مدت زمان زیادی از این محصولات استفاده کنند تا نتیجه حاصل از پاکسازی پوست را دریافت نمایند.

اما ازطرف مقابل روش های پاکسازی پوست مانند: میکرودرم و یا میکرونیدلینگ تاثیر زودهنگام دارند و نتیجه آنها در مدت سه الی چهار روز مشخص می شود.

همچنین لازم به ذکر است که هر چند در روش میکرونیدلینگ نتیجه در مدت کمتری ظاهر می شود اما باز هم اشخاصی که عارضه پوستی شدیدی داشته باشند برای برطرف شدن و محو شدن این لکه ها باید چندین بار میکرونیدلینگ را انجام دهند تا نتیجه نهایی را دریافت کنند.

پس با این وجود می توان گفت که پاکسازی پوست در طولانی مدت نیز دارای فواید و نتایج زیادی خواهد بود.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار