• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فواید اسیدتراپی پوست

آیا از فواید اسیدتراپی پوست مطلع هستید؟ آیا می خواهید با این روش و فواید آن آشنا شوید؟

وجود لکه های پوستی خصوصا لکه هایی که بر روی صورت ظاهر می شوند، برای افراد بسیار ناخوشایند هستند زیرا زیبایی انها را تحت تاثیر قرار میدهند. به همین دلیل معمولا افرادی که دارای انواع مختلفی از لکه های پوستی می باشند، در جست و جوی روشی برای از بین بردن این لکه ها خواهند بود که این مساله امروزه برای بانوان شایع تر است و بانوان بیشتر در صدد برطرف کردن لکه های پوستی خود هستند.

اسیدتراپی پوست روشی است که قصد داریم تا در کلینیک پوست و مو مدرن به بررسی آن بپردازیم و فواید آن را برای شما عزیزان مطرح کنیم. پس برای آشنایی با این تکنیک جدید و فواید آن با ما همراه باشید.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ماکه شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

اسید تراپی پوست چیست؟

بهتر است بدانید به اسید تراپی پوست، اسید درمانی نیز گفته می شود . در واقع اسید تراپی پوست به عنوان یکی از بهترین شیوه ها به منظور رفع سلول های مرده می باشد. این کار تا حد زیادی به جوانسازی پوست کمک می‌ کند؛ در نتیجه منجر به درمان شماری از مشکلات پوستی همچون لک و جای جوش می گردد.

به طور معمول اسید ها از سوی کلینیک های زیبایی و داروخانه ‌ها به عنوان لایه بردار قوی برای صورت هایی که لک و جای جوش دارد مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین پس از اینکه با استفاده از اسید لایه برداری صورت انجام گرفت، پوست شما آمادگی جذب نمودن مواد مغذی را پیدا می ‌کند و به مرحله بازسازی و بهبودی پوست راه می یابد ؛ از این رو بسیاری از محصولات مرتبط با سلامت پوست همچون کرم ها تاثیر بسزایی بر پوستتان می گذارد . فراموش نکنید که اگر فرآیند لایه برداری پوست را به شکل غیر اصولی و پی در پی انجام دهید در نتیجه پوست شما نازک می شود این مسئله خود موجب پارگی و ایجاد مشکل در سطوح حفاظت پوست می شود.

مهمترین فواید اسید تراپی پوست

دقت داشته باشید که از جمله مهم ترین فواید اسیدتراپی پوست می‌ توان به موارد ذکر شده در قسمت زیر اشاره کرد اما پیش از اینکه به فواید اسیدتراپی پوست بپردازیم، لازم است به این مساله اشاره کنیم که اسید تراپی پوست روشی است که نتایج حاصل از آن زمان براست و باید چندین مرحله انجام شود تا نتیجه مورد نظر را ارائه دهد:

  • از بین بردن لکه های صورت و پوست
  • از بین بردن جای جوش که بر روی پوست صورت باقی مانده است
  • از بین بردن و کاهش دادن لکه های کک و مک از روی صورت

افرادی که دچار عارضه های پوستی مانند لک، جای جوش و غیره هستند می‌ توانند از روش اسید تراپی پوست به منظور رفع آن ها استفاده نمایند. این کار به جوانسازی پوست کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:اسکالپ بهتر است یا کاشت مو

نکات مهم در خصوص اسیدتراپی پوست

ممکن است شما پس از اینکه مهم ترین فواید اسید تراپی پوست را دانستید به فکر این باشید که از این روش جهت افزایش زیبایی خود استفاده نمایید؛ از این رو بایستی نکاتی را به هنگام استفاده از اسید های پوستی رعایت نمایید.

بر اساس تحقیقات و بررسی ‌های انجام شده می ‌توان نتیجه گرفت زمانی که اسید تراپی پوست انجام می شود استفاده موضعی از بعضی اسید ها ممکن است پوست شما را به آفتاب و نور مستقیم خورشید حساس نماید؛ چرا که استفاده مکرر از اسید های پوستی موجب نازک شدن پوست شما می گردد، در نتیجه به منظور حفاظت از پوست خویش بعد از اسید تراپی پوست بایستی روزانه از ضدآفتاب ‌های قوی استفاده نمایید.

برای اسید تراپی پوست سعی کنید که به کلینیک های معتبر پوست و مو مانند: کلینیک مراجعه کنید و این کار را زیر نظر بهترین متخصصین پوست انجام دهید تا مشکلی برای شما عزیزان ایجاد نشود.

کلام پایانی در رابطه با فواید اسیدتراپی پوست

در این مطلب در رابطه با روش جدیدی به نام اسیدتراپی پوست با شما عزیزان صحبت کردیم.

اگر مایل به استفاده از این روش نوین هستید سعی کنید که به توصیه های ما در کلینیک مدرن توجه کنید. همچنین در صورتی که نیاز دارید تا از روش های دیگری مانند: میکرونیدلینگ و یا میکرودرم آبریژن برای از بین بردن لکه های پوستی خود استفاده کنید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن در تهران مراجعه نمایید و از خدمات این مجموعه تخصصی استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار