• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

چنانچه مایلید که در رابطه با فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ و میکروبلیدینگ ابرو اطلاعاتی به دست آورید، با ما در کلینیک مدرن همراه باشید زیرا در این بخش قصد داریم که به بررسی این موضوعات بپردازیم.

کم پشت بودن ابرو های بانوان مساله بسیار رایجی است که تعداد زیادی از بانوان با این مساله دست و پنجه نرم می کنند و از آن رنج می برند. اما از آنجایی که امروزه تکنولوژی در زمینه های مختلف و در زمینه زیبایی بسیار پیشرفت کرده است، راه حل هایی برای این مشکل نیز به دست امده است که یکی از این راهکارها برای ترمیم ابرو های از دست رفته و یا ابرو های کم پشت، روش فیبروز ابرو است.

همینطور میتوانید ازخدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

فیبروز ابرو

فیبروز از نام شرکتی گرفته شده است که در آن فی به معنای نام شرکت است و بروز به معنای خط ابرو می باشد. شرکت موسس فیبروز در صربستان واقع گردیده است و شاگردان ایرانی بسیار زیادی دارد که به این شکل تکنیک فیبروز ابرو به ایران راه پیدا کرد و امروزه از پر کاربرد ترین روش های زیبایی ابرو محسوب می شود.

فیبروز ابرو یکی از انواع روش های نیمه دائمی برای ترمیم ابرو به حساب می آید که در این روش از سوزن های ریز نانو برای هاشور زدن ابرو استفاده می شود که این سوزن ها یک بار مصرف هستند و برای هر شخصی به صورت منحصر به فرد استفاده می شوند.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

بسیاری از افراد می پندارند که روش فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ ابرو متفاوت است و این دو را کاملا متفاوت از هم می پندارند. اما در رابطه با فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ باید خدمت شما عرض کنیم که فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ هر دو یک روش هستند و فقط از نام های متفاوتی برای آنها استفاده می شود.

لازم به ذکر است که این دو روش با این وجود اینکه کاملا مشابه به هم هستند و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد، اما در نحوه طراحی ابرو با هم متفاوت هستند زیرا زمانی که فیبروز ابرو انجام شود، طراحی ابرو بر اساس استاندارد های شرکت فی تعیین می شود و به نظر شخص اهمیتی داده نمی شوند اما در روش میکروبلیدینگ نظر شخص مهم است و می تواند در طراحی ابرو های خود نظر خود را اعلام کند.

مزایای فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو و یا میکروبلیدینگ را می توان شامل مزیت هایی به شرح زیر در نظر گرفت:

  • نتیجه حاصل از این روش بسیار طبیعی است
  • زیبایی ابرو های افراد در این روش افزایش پیدا می کند
  • ماندگاری فیبروز و یا میکروبلیدینگ زیاد است
  • روشی بدون درد است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود
  • هزینه مورد نیاز برای انجام این کار مناسب است
  • خونریزی در این روش وجود ندارد
  • امکان ترمیم مو با رنگ های مختلف مانند: مشکی و قهوه ای وجود دارد

بیشتر بخوانید:تاثیر ابرو در زیبایی صورت

مراقبت های بعد از فیبروز ابرو

چنانچه فیبروز انجام می دهید، باید توجه داشته باشید که مراقبت هایی به شرح زیر را رعایت کنید تا از بروز مشکل جلوگیری شود و نتیجه  رضایت بخش باشد.

  • پرهیز از دستکاری کردن زخم های ایجاد شده بر اثر فیبروز
  • پرهیز از شست و شوی صورت و یا ابرو ها به مدت سه روز
  • استفاده از پماد و دارو های تجویز شده در خصوص مراقبت های بعد از فیبروز
  • پرهیز از استعمال سیگار
  • پرهیز از حمام کردن تا سه روز بعد از فیبروز
  • پرهیز از قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید

بهترین مرکز برای فیبروز ابرو در تهران

چنانچه مایلید که فیبروز ابرو و یا همان میکروبلیدینگ را در تهران انجام دهید، یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران که این کار را برای مراجعین انجام می دهد، کلینیک پوست و مو مدرن است که زمینه فعالیت های این کلینیک در کل خدمات زیبایی مانند: کاشت مو، کاشت ابرو و … است و تا کنون بیش از 90 درصد مراجعین این مجموعه از رضایت کافی برخوردار بوده اند.

پس اگر مایلید که برای فیبروز ابرو در تهران اقدام کنید، از کلینیک مدرن نوبت ویزیت دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که فیبروز ابرو روشی بسیار حساس است که به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد و از این رو نباید در هر کلینیکی به انجام آن پرداخت.

سخن پایانی

فیبروز ابرو و فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ را در این مطلب برای شما شرح دادیم تا با دریافت این اطلاعات، با ویژگی های فیبروز ابرو آشنا شوید و برای ترمیم ابرو های خود از این روش استفاده کنید و نتیجه ای مناسب دریافت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار