• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

غلظت خون بالا و جوش صورت

غلظت خون چیست؟ غلظت خون بالا و جوش صورت چه ارتباطی با هم دارند؟ چگونه می توان جوش های ناشی از غلظت خون بالا را درمان کرد؟ آیا می خواهید از این مساله مطلع شوید؟ پس دقایقی از وقت گرانبهای خود را به مطالعه این مطلب که همکاران ما در کلینیک پوست و مو مدرن برای شما تهیه کرده اند، اختصاص دهید تا با مطالعه آن بتوانید به سلامتی خود و زیبایی و سلامتی پوست خود کمک کنید.

جوش صورت و یا سایر نقاط بدن یکی از آزار دهنده ترین مشکلاتی است که افراد مختلف با آن مواجه می شوند و از آن رنج می برند و هر کسی که با این ضایعات پوستی مواجه باشد، در صدد پیدا کردن راهی برای خلاص شدن از شر این مشکلات پوستی است تا به این شکل هم زیبایی و سلامتی خود را حفظ کند و هم از بروز درد و سوزش ناشی از جوش ها در امان باشد.

همینطور میتوانید از دیگر امکانات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید

اما در این میان چه رابطه ای بین غلظت خون و جوش صورت نهفته است که ما از آن بی اطلاع هستیم؟

غلظت خون بالا یعنی چه؟

میزان نرمال و ایده آل غلظت خون در بدن باید برای بانوان به میزان 16 دسی لیتر و برای آقایان به میزان 18 دسی لیتر باشد.

غلظت خون بالا بدین معنا است که میزان گلبول های قرمز حل شده در خون از سطح نرمال آن یعنی میزان ذکر شده در خط فوق، بالاتر باشد که این مساله مشکلات زیادی را در بدن انسان ایجاد می کند و یکی از این مسائل آزار دهنده بروز جوش در صورت و سایر نقاط بدن است و علاوه بر آن خطرات بسیار زیادی برای انسان به همراه دارد که باید حتما تحت درمان قرار بگیرد.

غلظت خون بالا و جوش صورت

زمانی که غلظت خون فردی بالا تر از حد نرمال باشد، کثیفی ها و سمومی که در داخل خون وجود دارند، در رگ ها انباشته می شوند و در صورتی که این آلودگی ها از بدن تخلیه نشوند، باعث بروز جوش و آکنه می گردند که البته ایجاد شدن جوش و آکنه ساده ترین مشکلی است که به علت غلظت خون بالا در افراد پدیدار می شود.

درمان جوش های ناشی از غلظت خون بالا

از آنجایی که علت ایجاد شدن پوست در بدن برخی از افراد که به غلظت خون بالا مبتلا هستند، زیاد بودن غلظت خون آنها است، برای اینکه بتوان از شر این جوش ها خلاص شد، باید در ابتدا مشکل غلظت خون تحت درمان قرار بگیرد و وضعیت خون به حالت نرمال برسد.

بیشتر بخوانید:بهترین روغن گیاهی برای جوش صورت

در صورتی که غلظت خون به حالت نرمال برسد، جوش های ناشی از این مشکل خود به خود برطرف می شوند. برای اینکه بتوان این مساله را برطرف کرد باید از روش های زیر استفاده نمود:

زالو درمانی

زالو درمانی یکی از روش هایی است که در طب سنتی برای درمان غلظت خون بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، زالو که جانداری خون آشام است، خون کثیف بدن را می مکد و به این شکل آلودگی هایی که در رگ های خونی انباشته شده اند، از بین می روند.

انجام این کار تا کنون تاثیرات بسیار زیادی در کاهش غلظت خون و درمان جوش های ناشی از این مساله داشته است. به همین دلیل از این روش برای درمان جوش بسیار استفاده می شود.

حجامت

حجامت نیز راهکاری دیگر برای برطرف کردن جوش های صورت است که در این روش با استفاده از لیوان های مخصوص و ترفندی به نام بادکش، خون های آلوده ای که در پشت کتف ذخیره می شوند را تخلیه می کنند و با انجام این کار به تصفیه شدن خون و دفع آلودگی های موجود در خون کمک می نمایند.

معمولا زمانی که اشخاص حجامت انجام می دهند، احساس سبکی می کنند و جوش های صورت و یا سایر نقاط بدن آنها به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

در نتیجه اگر از این روش چندین مرتبه در فواصل مشخص شده توسط پزشک استفاده شود، می توان به میزان زیادی در از بین رفتن جوش ها تاثیر گذاشت.

مصرف آب زرشک  و آب انار

آب زرشک و آب انار دو نوع نوشیدنی بسیار خوشمزه هستند که طرفداران زیادی دارند. آب زرشک و آب انار علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارند و بسیاری از افراد به این نوشیدنی ها علاقه دارند، در کاهش غلظت خون بسیار تاثیر گذار هستند و باعث رقیق شدن خون می شوند.

به همین دلیل معمولا پزشکان به اشخاصی که از غلظت خون بالا رنج می برند، توصیه می کنند که از آب زرشک و آب انار استفاده کنند و مصرف این نوشیدنی ها را در لیست خوراکی های خود قرار دهند. رقیق شدن خون نیز باعث می شود که جوش های ناشی از غلظت خون درمان شوند.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با غلظت خون بالا و جوش صورت با شما عزیزان صحبت کردیم. برای از بین بردن غلظت خون بالا و درمان جوش های ناشی از این مساله سعی کنید که به توصیه های علمی همکاران ما در کلینیک مدرن توجه کنید و آنها را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
1 year ago

دمتون گرم

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار