• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

طلا تراپی مو چیست؟

  آیا می دانید طلا تراپی مو چیست؟ آیا می دانید هدف از طلا تراپی مو چیست؟

عده از افراد به علت اینکه نام این روش جدید طلا تراپی است، می پندارند که در این روش از طلا استفاده می شود. در حالی که این چنین نیست و در طلا تراپی مو مانند: طلا تراپی صورت از طلا و ذرات طلا استفاده نمی گردد.

برای اینکه با این روش جدید بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

این مقاله توسط کلینیک مدرن تهیه شده است که خدماتی از قبیل کاشت مو،کاشت ابرو و تزریق بوتاکس انجام می دهد.

طلا تراپی مو چیست؟

طلاتراپی مو یک روش کاملا جدید است که به آن لونیک تراپی مو نیز گفته می شود. در این روش از یک محلول دو فاز استفاده می گردد که این محلول دارای ماده موثر پلاتینیوم است و به دلیل استفاده از پلاتینیوم در این روش، به آن طلاتراپی نیز گفته می شود.

طلا تراپی در خصوص بازسازی، ترمیم  و تقویت مو مورد استفاده قرار می گیرد و از این روش می توان به صورت دوره ای برای تقویت موها استفاده کرد.

کاربرد طلا تراپی مو چیست؟

طلاتراپی مو کاربرد های بسیار زیادی برای مو دارد که از مهم ترین کاربرد های این تکنیک جدید می توان به مواردی از قبیل زیر اشاره کرد:

  • ترمیم مو
  • تقویت و بازسازی مو
  • برطرف کردن خشکی و کم آب شدن مو
  • درخشنده و خوش حالت کردن مو
  • احیای مو
  • درمان وز شدگی موها و شکنندگی آن

مزایای طلا تراپی مو چیست؟

طلاتراپی مو و یا لونیک تراپی دارای مزیت های بیشماری است که این مزایا به شرح زیر هستند:

دوام و ماندگاری بالا

طلا تراپی مو دارای دوام و ماندگاری بالایی است و در صورت استفاده از این روش اثرات حاصل از آن به مدت زیادی در حدود 6 ماه باقی می ماند. در نتیجه با استفاده از این روش می توانید در مدت زمان زیادی از نتایج آن بهره ببرید.

عدم وجود عوارض جانبی

طلاتراپی فاقد هر گونه عوارض جانبی است و در صورت استفاده از این روش هیچ گونه عارضه ای برای اشخاص ایجاد نمی شود.  در نتیجه با خیال آسوده می توانید از این روش بهره مند گردید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

احیای 80 درصدی مو

از جمله مزایای طلا تراپی باید به احیای 80 درصدی مو اشاره کرد که این میزان احیا بسیار عالی است و با به کار گیری این روش می توان اکثر بیماری ها و مشکلات ایجاد شده در مو را برطرف کرد.

امکان استفاده از این روش به صورت خانگی

طلا تراپی مو به گونه ای است که اشخاص می توانند به راحتی در داخل خانه این روش را انجام دهند و موهای خود را بدون نیاز به مراجعه به آرایشکاه ها و یا کلینیک های زیبایی طلاتراپی کنند که این مساله نیز از مزایای این روش جدید به شمار می آید.

نحوه طلاتراپی مو در خانه

برای انجام لونیک تراپی مو در خانه باید ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و به صورت کامل آن را آبکشی کنید. سپس موهای خود را از قسمت پشت سر به لایه های نازک تقسیم بندی کنید و مواد طلا تراپی را به همه قسمت های مو بزنید.

پس از اینکه تمامی بخش های مو به مواد طلاتراپی آغشته شدند، باید در حدود 20 دقیقه صبر کنید تا مواد به خورد موها برود و سپس موها را کاملا میشوییم تا تمامی مواد از روی آنها پاک شود.

در ادامه موها را با حوله خشک می کنیم و آب اضافی آن را میگیریم و سپس شروع به اتو کردن موهای نم دار می کنیم. پس از اینکه اتوکشی موها به اتمام رسید نیز باید سرم کریستال را برروی مو بزنیم و اجازه دهیم که موها خنک شوند.

در ادامه باید مواد شماره دو را به موها بزنیم و باز هم باید اجازه دهیم که مواد به مدت 20 دقیقه بر روی مو بماند. پس از آن موها را آبکشی می کنیم و با سشوار خشک می نماییم.

در انتها نیز باید توجه داشته باشید که تا سه روز بعد از طلاتراپی مو نباید به حمام بروید و بعد از گذشت سه روز از طلاتراپی باید از سرم کریستال استفاده کنید.

کلام آخر

در انتهای مطلب تهیه شده در خصوص طلاتراپی مو که توسط کلینیک مدرن برای راهنمایی شما عزیزان آماده شده بود، باید خدمت شما عزیزان ذکر کنیم که کلینیک زیبایی مدرن یک مجموعه بسیار ایده آل در خصوص انجام انواع خدمات پوست و مو است و آمادگی ارائه انواع خدمات پوست و مو را به شما عزیزان دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۶ از ۵
از مجموع ۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار