• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

طرز تهیه ماسک صورت کره ای

آیا می خواهید طرز تهیه ماسک صورت کره ای را بدانید؟ آیا می خواهید با ماسک صورت کره ای به تقویت و زیباسازی پوست صورت خود بپردازید؟ پس با این وجود باید با ما در کلینیک پوست و موی مدرن همراه باشید تا این راهکارها را به شما آموزش دهیم و شما را با ماسک های کره ای آشنا کنیم.

بانوان کره ای دارای پوستی زیبا، شاداب، صاف و بدون هر گونه  لکی هستند که زیبایی پوست آنها از دیرباز زبان زد بوده است و توجه مردم سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

با این وجود در مجموعه کلینیک پوست و موی مدرن مطلبی در رابطه با طرز تهیه ماسک صورت کره ای برای شما تهیه کرده ایم که به کمک آن بتوانید پوستی زیبا داشته باشید.

طرز تهیه ماسک صورت کره ای

طرز تهیه ماسک صورت کره ای

برخی از بهترین و معروف ترین ماسک های کره ای که توسط بانوان کره ای مورد استفاده قرار می گیرند، به شرح زیر هستند:

ماسک شیر

کره ای ها به خاصیت شیر برای پوست به میزان زیادی اهمیت می دهند و معتقدند که شیر به نرمی پوست کمک زیادی می کند. در نتیجه برای استفاده از این ماسک باید مقداری شیر کم چرب و یا پر چرب را در کاسه ای ریخت و آن را با استفاده از پنبه بر روی صورت گذاشت.

سپس زمانی که شیر بر روی پوست خشک شد باید صورت را آبکشی کرد  و پس از آن از کرم مرطوب کننده استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو

ماسک چای سبز

چای سبز از قدرت بسیار بالایی برای پاک کردن پوست برخوردار است و می تواند پوست را به صورت عمقی پاکسازی کند. علاوه بر آن چای سبز باعث نرمی و لطافت پوست می شود و برای بهبود بخشیدن به بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

چای سبز خواص بسیار زیاد دیگری نیز برای پوست دارد که همگی خواص آن باعث شده اند تا بانوان کره ای از چای سبز به عنوان ماسک صورت استفاده کنند و آن را برای تقویت و جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار دهند.

برای تهیه این ماسک باید چای سبز را دم کنید و آن را در یخچال بگذارید تا سرد شود و سپس صورت خود را با آن بشویید و یک حوله گرم بر روی پوست قرار دهید و یک مرتبه دیگر مجدد این کار را انجام دهید و در نهایت صورت را خشک کنید.

ماسک برنج

برنج از خواص بسیار زیادی برای پوست برخوردار است و دارای مقدار زیادی ویتامین ای، اسیدهای چرب و نشاسته است و به نرمی و لطافت پوست کمک می کند. همچنین برنج باعث می شود که رطوبت پوست به تامین گردد و به جوانسازی پوست کمک شود که این ها تنها بخشی از خواص برنج برای پوست هستند.

از این رو ماسک برنج نیز از ماسک های رایج کره ای است که طرز تهیه ماسک صورت کره ای برنج به این شکل است که باید کمی برنج را بشویید و آب آن را دو الی سه مرتبه خالی کنید و از آب برنج به دست امده در مرحله دوم و یا سوم به صورت ماسک استفاده کنید و آن را با پنبه بر روی پوست خود بزنید و اجازه دهید که ماسک بر روی پوست خشک شود و سپس آن را آبکشی کنید.

علاوه بر آب برنج برای تهیه ماسک برنج می توان از آرد برنج نیز استفاده کرد.

ماسک آب گازدار

آب گاز دار نیز از جمله موادی است که کره ای ها برای روشن کردن پوست خود مورد استفاده قرار می دهند زیرا آب گاز دار حاوی کلسیم، منیزیم و بی کربنات است و باعث پاک شدن آلودگی ها از روی پوست می شود. اما در این خصوص نباید از آب گاز دار برای شست و شوی روزانه پوست استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو در تهران

ماسک عسل

از دیگر انواع ماسک کره ای که باید برای شما بیان کنیم، ماسک عسل است که در این رابطه باید یک قاشق غذاخوری عسل را شیرخشک و سفیده تخم مرغ ترکیب کنید و آن را به کمک یک دستمال بر روی پوست خود قرار دهید و سپس آن را بعد از 20 دقیقه بشویید.

لازم به ذکر است که استفاده از این ماسک برای افرادی که دارای پوست خشکی هستند، بسیار مناسب است و توصیه می شود که این دسته از افراد هفته ای دو بار از این ماسک استفاده کنند.

کلام آخر

طرز تهیه ماسک صورت کره ای مطلبی بود که به شرح آن پرداختیم و آن را برای شما بیان کردیم. امیدواریم که بتوانید از این نوع ماسک ها به خوبی استفاده کنید و مانند بانوان کره ای پوستی شاداب و زیبا برای خود به ارمغان بیاورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار