• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

طرز استفاده روغن سیاه دانه برای مو

آیا روغن سیاه دانه برای مو مفید است؟ آیا می دانید طرز استفاده روغن سیاه دانه برای مو چگونه است؟

روغن سیاه دانه که یک روغن گیاهی است و متعلق به یک گیاه در جنوب غربی آسیا است، برای تقویت مو مفید است و خواص زیادی برای مو دارد که مهم ترین خواص آن برای مو عبارتند از:

  • آبرسانی به مو
  • نرم شدن مو
  • براق شدن مو
  • جلوگیری از سفید شدن مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • تقویت رشد مو
  • تامین مواد مغذی موردنیاز برای مو

با توجه خواص روغن سیاه دانه برای مو، قصد داریم که کلینیک پوست و مو مدرن، طرز استفاده روغن سیاه دانه برای مو را برای شما عزیزان شرح دهیم تا به راحتی بتوانید از این روغن برای تقویت موهای خود در منزل بهره ببرید.

طرز استفاده روغن سیاه دانه برای مو

برای استفاده از روغن سیاه دانه در رابطه با مراقب از مو می توان این روغن را به روش های زیر استفاده کرد و از خواص آن برای مو بهره مند شد.

طرز استفاده روغن سیاه دانه برای مو

استفاده از روغن سیاه دانه به صورت مستقیم بر روی مو

روغن سیاه دانه را می توانید به تنهایی و به صورت مستقیم بر روی موها استفاده کنید و پیش از حمام به مدت نیم ساعت این روغن را بر روی موهای خود بزنید و سپس به حمام بروید. در این خصوص سعی کنید که روغن سیاه دانه به تمامی تار موهای شما برسد و آن را روی کف سر خود نیز ماساژ دهید تا مشکلات پوست سر را نیز درمان کند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو

تهیه ماسک سیاه دانه و سرکه سیب

از سیاه دانه می توانید به همراه سرکه سیب استفاده کنید که تهیه این ترکیب باعث افزایش تاثیرات روغن سیاه دانه برای مو می شود. برای تهیه این ماسک می توانید روغن سیاه دانه را با سرکه سیب مخلوط کنید و سپس آن را بر روی موهای خود بریزید و اجازه دهید که به مدت چند ساعت بر روی موها باقی بماند. در ادامه نیز موها را با شامپو آبکشی کنید.

اگر از این ماسک به طور مرتب استفاده کنید می توانید تاثیرات چشم گیر آن را ببینید.

لازم به ذکر است که برای ساخت این ماسک می توانید از جوشانده سیاه دانه نیز به جای روغن سیاه دانه استفاده کنید.

تهیه ماسک موی سیاه دانه و روغن زیتون

استفاده از ماسک موی روغن زیتون و روغن سیاه دانه نیز بسیار آسان است. کافی است تا این دو روغن را به میزان مساوی با هم ترکیب کنید و آن را بر روی موهای خود بزنید و پس از نیم ساعت آن را آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل و چربی

ماسک حنا و سیاه دانه

همان طور که می دانید حنا دارای خواص زیادی برای مو است و در صورتی که از حنا در کنار سیاه دانه استفاده کنید می توانید خواص حاصل از آن را به میزان زیادی افزایش دهید و باعث جلوگیری از ریزش مو شوید.

برای ساخت این ماسک بای کمی پودر حنا را با روغن سیاه دانه و یا دانه های آن ترکیب کنید و به مدت نیم ساعت بر روی موهای خود قرار دهید. سپس در انتها موها را آبکشی کنید و بشویید.

برای دریافت نتیجه بهتر از این ماسک می توانید دو مرتبه در هفته از این ماسک استفاده نمایید.

ماسک روغن نارگیل و سیاه دانه

در رابطه با طرز استفاده روغن سیاه دانه برای مو می توان به ماسک روغن نارگیل و سیاه دانه نیز اشاره کرد. استفاده از این ماسک باعث افزایش رشد مو می شود و شما را از خواص بی نظیر روغن سیاه دانه و روغن نارگیل برای مو بهره مند می کند.

برای تهیه این ماسک باید دانه های آسیاب شده سیاه دانه و یا روغن آن را با روغن نارگیل ترکیب کنید و سپس کمی عسل به آن استفاده کنید. در ادامه ترکیب را به مدت 20 دقیقه بر روی موهای خود بزنید و آبکشی کنید. از این ماسک برای دریافت نتیجه رضایت بخش باید هفته ای یک مرتبه استفاده کنید.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص طرز استفاده روغن سیاه دانه برای مو برای شما شرح دادیم می توانید به راحتی یکی از انواع این ماسک مو را در خانه تهیه کنید و با صرف هزینه بسیار کم از این ماسک استفاده نمایید و به راحتی تقویت و زیبایی موی خود را دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۲۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
حامد
حامد
1 year ago

سلام عالی بود بعداز استفاده ازترکیب روغن سیاه دانه و روغن زیتون موها را باشامپو بشوریم یا با اب ولرم بدون شامپو

موبایل
9118723715

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار