• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

طرز استفاده از مورد برای مو

طرز استفاده از مورد برای مو چگونه است؟ مورد یک تقویت کننده بسیار عالی بوده که در پرپشتی و خوش حالت شدن مو بسیار موثر است. مو های خوش حالت و بلند آرزوی هر خانمی است که در پی رسیدن آن هستند. امروزه در فروشگاه ها شامپو و لوسیون های زیادی وجود دارد که برای رفع مشکلات مو تولید می شوند که برخی آن ها اثر منفی روی مو می گذارد و ممکن است باعث خشک شدن و شکنندگی مو ها و ایجاد ریزش مو شود که علت آن هم استفاده از فرمول ها و ترکیبات موادی شیمیایی می باشد که برای مو موثر نیست.

اما اگر به جای به کار بردن این محصولات شیمیایی از مواد گیاهی و ارگانیک برای تقویت مو استفاده شود، می توان نتایج بهتری را دریافت کرد و از عوارض این مواد شیمیایی نیز در امان ماند.

در ادامه این مقاله با کلینیک مدرن همراه باشید تا طرز استفاده از مورد برای مو را برای شما عزیزان بیان کنیم.

همینطور میتوانید از برخی از خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی میشود نیز استفاده کنید

مورد چیست؟

مورد یک نوع گیاه بوده که به شکل درختچه در مناطق گرمسیر رشد می کند و مصرف آن برای سلامت بدن و زیبایی پوست و مو مفید است. مورد دارای برگ های بیضی شکل که دارای نوک تیز می باشند و رنگ آن سبز تیره می باشد. این گیاه به نام گیاه همیشه سبز نیز معروف است. همچنین مورد دارای میوه بوده که به رنگ آبی تیره هستند و بسیار عطری می باشند. این گیاه را می توان به صورت خام و پخته مصرف کرد. امروزه از این گیاه محصولات آرایشی زیادی تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

طرز استفاده از مورد برای مو

برای استفاده از روغن این گیاه شما می توانید  چند قطره از روغن مورد را به کف دست تان ریخته و آن را روی کف سر تان بمالید. همچنین به یاد داشته باشید روغن را حتماً به کف سر بمالید، زیرا مالیدن آن به ساقه های مو اثری نخواهد داشت. کف سر خود را با استفاده از انگشتان تان ماساژ دهید. یک نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اینکه روغن مورد را نباید به طور مستقیم روی سر بریزید. همچنین پوست سر تان را به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید تا روغن به مو های تان جذب شود و این باعث اثر چند برابر آن خواهد شد.

همچنین بهتر است این روغن را در شب استفاده کنید و تا صبح آن را بگذارید. فردای آن روز با استفاده از یک نوع شامپو مناسب سر تان را شستشو دهید.

راهکار دیگر برای استفاده از برگ مورد این است که شما می توانید اندازه ۵٠ گرم از برگ مورد را گرفته و آن را با ترکیب یک نوع روغن از قبیل زیتون به اندازه ۱٠٠ گرم خیس کرده و بعد از صاف کردن روی مو های خود استفاده کنید.

درمان ریزش مو با مورد

مورد یک گیاه عالی بوده و دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی فوقالعاده می باشد و استفاده آن باعث جلوگیری از حساسیت های پوست و مو می شود. گیاه مورد سرشار از انواع ویتامین C بوده و باعث استحکام و تقویت ریشه مو می شود.

بیشتر بخوانید:مواد غذایی آب رسان مو

همچنین روغن مورد یک نوع روغن اسانسی بوده و این روغن گرانبها از درخت مورد به صورت کاملآ خالص بدست می آید. همچنین این گیاه نه تنها برای تقویت مو موثر است، بلکه این گیاه برای سر درد و ریزش مو نیز موثر می باشد.

گیاه مورد یک گیاه قدیمی و معطر بوده که در رفع سفیدی مو بسیار کاربرد دارد. وجود باکتری ها و قارچ ها در پوست باعث ریزش مو و تخریب پیاز مو می شود که استفاده از مورد از بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

درمان موخوره با مورد

امروزه خانم ها و آقایان زیادی وجود دارد که از وجود موخوره در مو های خود رنج می برند و دنبال راه کاری مناسب برای درمان این مشکل می گردند. مورد مو را تقویت کرده و رشد آن را سریع می کند، زیرا امروزه گیاه های ارگانیک زیادی وجود دارد که یک نمونه آن گیاه مورد می باشد و امروزه توانسته به درمان بسیاری از مشکلات پوست و مو کمک کند و رضایت مصرف کنندگان زیادی را جذب نماید.

کلام اخر

در بالا با طرز استفاده از مورد برای مو آشنا شدیم و فهمیدیم که طرز استفاده  از مورد برای مو بسیار راحت است. شما می توانید برای سلامت مو های تان گیاه مورد را جایگزین هر نوع مواد شوینده شیمیایی کنید، زیرا این گیاه در آینده شما را از مشکلات مو درامان نگه می دارد و از بسیاری از بیماری های مو مثل موخوره، ریزش مو، شکنندگی مو، خشکی مو و… پیشگیری می کند که این یک راه بسیار عالی برای تمام افراد می باشد.

پس با این وجود اگر مایل هستید برای درمان مشکلات مویی خود از مورد استفاده کنید و این روش ارگانیک را جایگزین محصولات شیمیایی نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۸ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار