• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

شیره خرما برای ریزش مو

خواص شیره خرما چیست؟ آیا شیره خرما برای ریزش مو خوب است؟

در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن قصد داریم که در رابطه با شیره خرما برای ریزش مو با شما عزیزان صحبت کنیم و این مساله را بررسی کنیم که چرا شیره خرما میتواند برای ریزش مو مفید باشد.

پس اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید، با ما همراه باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از مواد طبیعی و یا مواد گیاهی بهترین راه برای درمان ریزش مو است و مناسب ترین روشی است که از آن می توان برای درمان ریزش مو استفاده کرد زیرا با مصرف مواد طبیعی هیچ آسیبی به موها وارد نمی شود و عوارضی برای اشخاص ایجاد نمی شود.

شیره خرما چیست؟

شیره خرما یک مایع کاملا طبیعی و بسیار مغذی است که برای درمان ریزش مو قابل استفاده است. شیره خرما از خرما به دست می آید و مایعی شفاف و غلیظ است که باید از نوع مرغوب باشد یعنی هیچ گونه کپک، بوی ناخوشایند و مزه ترشیدگی در آن وجود نداشته باشد.

شیره خرما دارای طبع کاملا گرم و خشک است و به همین جهت برای بسیاری از مشکلات در بدن انسان مناسب می باشد.

این ماده را می توان در لیست مواد غذایی روزانه قرار داد و از آن استفاده کرد تا از خاصیت های بی شمار آن بهره مند شد.

بیشتر بخوانید:رفع سیاهی دور چشم در خانه

شیره خرما برای ریزش مو

علت مفید بودن شیره خرما برای ریزش مو را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

شیره خرما محصولی غنی از پروتئین است

همان طور که می دانید موها برای سلامتی و رشد مناسب به مواد مختلفی نیاز دارند که یکی از این مواد، پروتئین ها هستند. با توجه به این مساله که شیره خرما یک ماده غنی از پروتئین است

با استفاده از آن می توان پروتئین مورد نیاز برای مو را تامین کرد و آن را در اختیار موها قرار داد.

شیره خرما محصولی سرشار از ویتامین است

شیره خرما منبعی غنی از ویتامین های آ، سی، بی، کا و … است که وجود این ویتامین ها می توانند نیاز به مو به ویتامین ها را تامین کند. زیرا ویتامین سی، بی و آ از جمله مهم ترین ویتامین های مورد نیاز برای مو هستند که در صورت کمبود این ویتامین ها در بدن، موها دچار مشکل شده و ریزش مو حاصل شود.

لازم به ذکر است که شیره خرما علاوه بر ویتامین های ذکر شده، دارای مقادیر بسیار زیادی از ویتامین های دیگر نیز می باشد که در صورت مصرف این ماده به صورت طبیعی و قرار دادن آن در لیست مواد غذایی روزانه دیگر برای تامین انواع ویتامین های مورد نیاز برای بدن نیازی به مصرف شربت مولتی ویتامین و یا قرص مولتی ویتامین نخواهید داشت.

باعث افزایش گردش خون می شود

افزایش گردش خون می تواند در جلوگیری از ریزش مو موثر باشد زیرا زمانی که گردش خون در بدن افزایش پیدا می کند، مواد موجود در خون به شکل بهتری به پوست سر می رسند و نیاز مو به آنها تامین می شود. علاوه بر آن با افزایش گردش خون، فولیکول های مو تقویت می شوند و رشد انها افزایش پیدا می کند.

جلوگیری از ریزش مو

با توجه به اینکه شیره خرما گردش خون را افزایش میدهد و مواد موردنیاز برای مو را تامین می کند، مسلما از ریزش مو جلوگیری به عمل می آید. زیرا افزایش گردش خون نه تنها مواد مورد نیاز برای مو را تامین می کند بلکه باعث افزایش اکسیژن رسانی به مو نیز می شود که به این شکل میتواند با تامین اکسیژن مورد نیاز برای مو، از ریزش مو جلوگیری به عمل آورد.

کلام پایانی

هموطنان عزیز با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده، به شما پیشنهاد می کنیم که از شیره خرما برای ریزش مو استفاده کنید و از خواص آن بهره مند گردید و زیبایی و سلامتی موهای خود را به همراه داشته باشید.

در صورتی که برای با ریزش موی شدید مواجه هستید و می خواهید که از روش های جدید مانند: کاشت مو استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم که به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید و زیر نظر پزشکان ماهر ما در این مجموعه کاشت مو را انجام دهید و از نتایج رضایت بخش کاشت مو بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار