• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

سن مناسب کاشت ابرو کدام رده سنی است؟

 

یکی از موضوعاتی که باید در عمل‌های زیبایی به آن توجه شود، در نظر گرفتن سن مناسب کاشت ابرو است. این مسئله کاملاً تخصصی بوده و باید توسط پزشکان متخصص بررسی شود. چون کاشت ابرو در یک سری سنین نتیجه عکس داده و سبب بروز برخی مشکلات برای شخص می‌شود. بنابراین باید توسط متخصص تایید شود که فرد با داشتن این سن آیا می‌تواند به کاشت ابرو طبیعی بپردازد یا خیر؟

برای هر اقدام و هر عمل جراحی محدودیت سنی در نظر گرفته می‌شود. علت این محدودیت‌ها از لحاظ علمی کاملاً بررسی و تایید شده است. یکی از دلایلی که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که کسانی که قصد پیوند ابرو دارند باید اجازه دهند تا روند ریزش مو به‌طور کامل پایان یابد. یعنی این اشخاص باید از لحاظ سیستم ایمنی توانایی کافی را داشته و به بلوغ رسیده باشند.

در نهایت می‌توان به این‌موضوع پی‌برد که سن مناسب برای کاشت ابروی طبیعی در هر فرد بسته به شرایط بدنی آن متفاوت است. چون بدن باید به‌طور کامل آمادگی لازم با این مسئله را داشته باشد ما در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع سن مناسب کاشت ابرو طبیعی بپردازیم. اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

 

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو در معتبرترین و حرفه ای ترین مرکز

 

در نظر گرفتن سن مناسب کاشت ابرو

درحال‌حاضر تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی، شیوه‌های مدرن روی کار آمده که افراد می‌توانند به‌راحتی به عمل‌های زیبایی بدون درد بپردازند. وجود این روش‌ها باعث شده، جوان‌ها به‌خصوص خانم‌های جوان به این سمت‌وسو بروند و برای زیبایی روش‌های موجود را امتحان کنند. تمامی این روش‌ها دارای یک سری شرایط هستند که افراد می‌توانند با در نظر گرفتن آن ها انواع روش های مدنظر را اجرا کنند.

 

سن مناسب کاشت ابرو

 

 از میان عمل‌های زیبایی که امروزه طرف‌داران بسیار زیادی داشته می‌توان به کاشت ابرو طبیعی اشاره کرد. این روش بیشتر از سوی خانم‌ها انتخاب شده، اما بهره‌گیری از این روش در آقایان نیز  قابل‌مشاهده است. انجام کاشت ابرو باید در یک سری سنین مناسب صورت بگیرد. چون در غیر این صورت، آبروی پیوند خورده ممکن است دچار ریزش شده و از بین برود.  انجام عمل کاشت ابرو از سوی پزشکان برای افراد از سن ۲۵ به بعد میسر است‌. چون در این سن دوره بلوغ کامل پایان یافته و سیستم ایمنی بدن توان کافی برای روبرو شدن با این‌موضوع دارد‌.

البته من این‌موضوع را بیان کنیم: در حالت کلی محدودیتی برای کاشت ابرو وجود ندارد. اما پزشکان توصیه می‌کنند که این اقدام پیش‌از ۱۸ سالگی صورت نگیرد. چون عواقب متعددی برای فرد به وجود می‌آورد.

چه کسانی می‌توان به کاشت ابروی طبیعی بپردازند؟

وجود ابروهای پرپشت و خوش حالت زیبایی چهره را چندین برابر می‌کند. بنابراین افراد برای این‌که بتوانند از این امکان برخوردار شوند به کاشت ابروی طبیعی در کلینیک‌های مختلف زیر نظر متخصصان می‌پردازند. ریزش ابرو در خانم‌ها بعد از سن ۳۰ ‌سالگی به‌وضوح دیده می‌شود و در ۴۰ ‌سالگی به بعد به اوج می‌رسد.

اما برای این‌که بتوانند جلوی این معضل را بگیرند یا آن را بهبود دهند یک سری روش وجود دارد. اما سوال این است که آیا تمامی افراد می‌توانند کاندید مناسبی برای کشت ابرو باشند؟ در این قسمت به‌صورت چند نکته به سوال شما پاسخ می‌دهیم.

  • کسانی که به دلیل یک سری مشکلات ژنتیکی، شیمی‌درمانی و لاغری به ریزش ابروی شدید دچار هستند.
  • اشخاصی که از سلامت عمومی کامل و منبع برخوردار نیستند‌.
  • کسانی که ابروهای نازک داشته و دچار ریزش ابرو هستند‌.

کاشت ابرو در سنین پایین چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟

اشخاصی که در سنین پایین حالا به هر دلیل از جمله صدمات ناشی از رانندگی، بیماری‌های ژنتیکی و … به کاشت ابرو روی می‌آورند با این مشکل روبرو می‌شوند که پس‌از کاشت ممکن است روند ریزش انبوه مشاهده شود. یعنی با این اتفاق عملاً کاشت ابرو کاملاً بی‌تاثیر خواهد بود.

 این اتفاق بلافاصله بعد از کاشت و در فاصله زمانی بسیار کوتاه رخ می‌دهد. برای همین برای این‌که افراد با این معضل روبه‌رو نشوند پزشکان کاشت ابرو را تا قبل‌از ۱۸ سالگی را پیشنهاد نمی‌کنند. در کنار موارد فوق، ممکن است به دلیل اقدامات لازم برای کاشت منطقه موردنظر دچار عفونت شده و این عفونت ممکن است به چشم‌ها نیز سرایت کند. پس برای این‌که از این آسیب‌ها جلوگیری شود، پزشکان ریسک کاشت ابرو را زیر سن ۱۸  سال را قبول نمی‌کنند.

 

 

سن مناسب کاشت ابرو

 

جمع بندی

همان‌طور که مشاهده کردید ما در این مقاله به سن مناسب کاشت ابرو طبیعی و محدودیت‌های مربوط به آن پرداختیم. پس افراد باید تمامی این نکات را در نظر بگیرند و بی‌گدار به آب نزند.

 برای کاشت ابرو به‌صورت طبیعی با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت افراد می‌توانند به مدرن کلینیک مراجعه کرده و از توانایی پزشکان متخصص این مجموعه بهره‌مند شوند.

 

منبع : www.ncbi.nlm.nih.gov

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار