• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

زاویه سازی صورت با چربی بهتر است یا ژل؟

زاویه سازی صورت با ژل و چربی چگونه است؟ زاویه سازی صورت با چربی بهتر است یا ژل؟

تلاش برای زیبا شدن در بین انسان ها امری ذاتی به خصوص در بین بانوان است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های زیبایی بسیاری بوجود آمده که داشتن صورتی زیبا و متقارن دیگر شبیه به رویا نیست. فرم و زاویه صورت، متقارن بودن و برجستگی اجزای مهم صورت، عواملی است که بر روی جذابیت فرد تاثیر دارد.

زاویه سازی صورت با روش های متنوعی صورت می گیرد. از مهم ترین روش های زاویه سازی می توان زاویه سازی با تزریق ژل، لیفت نخ و تزریق چربی را نام برد. اما شاید برای شما هم پیش آمده است که بدانید زاویه سازی صورت با چربی بهتر است یا ژل؟ ما در این مقاله که توسط همکاران ما در کلینیک پوست و مو مدرن تهیه شده است،به طور کامل زاویه سازی صورت با این دو روش را توضیح داده ایم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود استفاده کنید.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

در این روش معمولا فیلرهایی حاوی اسید هیالورونیک و کلسیم به محل زاویه سازی صورت تزریق می شود. تزریق این فیلرها بدون درد همراه با بی حسی موضعی برای افراد حساس است. ژل های تزریقی به مرور جذب بدن می شوند.

روش تزریق ژل هم به نوعی موقتی بوده و بعد از مدتی نیاز به ترمیم داشته و هم به صورتی دائمی محسوب می گردد چون بر خلاف روش لیفت نخ، حداقل یک سال کارایی دارد. عمر مفید زاویه سازی صورت با تزریق ژل 1 تا 2 سال بوده و بعد این مدت برای باز سازی باید به پزشک مراجعه کرد.

بعد از تزریق ژل باید به مدت 48 ساعت به صورت خود دست زده و یا شست و شو دهید. حرکت نواحی که ژل تزریق شده، سبب جا به جایی ژل تزریق شده و فرم اشتباه صورت می گردد. ایجاد برجستگی و پر نمودن صورت، به عنوان مزیت روش زاویه سازی صورت با تزریق ژل محسوب می گردد.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت با تزریق چربی یکی از سازگارترین روش های درمانی است. در این روش از چربی نواحی بدن همانند کشاله ران، شکم و اطراف ناف استخراج شده و برای زاویه سازی و پر نمودن صورت از آن استفاده می شود. زاویه سازی صورت با تزریق چربی روشی کاملا طبیعی بوده و برای افرادی که نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارند، توصیه می گردد.

برای انجام زاویه سازی صورت بواسطه تزریق ژل، نیازی به بیهوشی عمومی نبوده و به صورت موضعی انجام می گردد. اغلب اوقات بدلیل جذب بالای چربی در محل تزریق، صورت فرد به مدت یک هفته حالت پف کرده داشته و بعد از مدتی صورت به روند فعالیت عادی خود برمی گردد.

بیشتر بخوانید:آیا زاویه سازی صورت،روشی دائمی است؟

زاویه سازی صورت با تزریق ژل یا چربی؟

برای تصمیم گیری زاویه سازی صورت با چربی بهتر است یا ژل باید به تفاوت های این دو روش آگاه باشیم.

در زاویه سازی صورت با تزریق چربی نسبت به تزریق ژل، به علت ژلاتینی بودن چربی، انعطاف پذیری بیشتری دارد.

برای پر کنندگی صورت تزریق با چربی توصیه می گردد.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی، بدن هیچ گونه آلرژی و واکنشی نسبت به مواد تزریقی نشان نخواهد داد.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی دردسر بیشتری نسبت به تزریق ژل دارد.

تزریق چربی حتما باید در اتاق عمل انجام گردد در حالیکه تزریق ژل را می توان در کلینیک های زیبایی هم انجام داد.

بعد از تزریق چربی باید فرد دوره نقاهت را طی کرده در صورتی که تزریق با ژل دوره نقاهت کمتری را دارد و فرد زودتر به حالت طبیعی خود بر می گردد.

تزریق چربی برای چند محل مناسب تر بوده و اگر تنها یک محل تزریق مورد درخواست فرد بود بهتر است با ژل انجام گیرد.

تزریق با چربی هزینه بیشتری نسبت به تزریق ژل دارد.

ژل به مرور زمان جذب بدن می شود و بعد از مدتی باید آن را ترمیم کرد در صورتی که تزریق چربی یک فرآیند دائمی و برگشت ناپذیر است.

کلام پایانی

به طور کلی زاویه سازی صورت نوعی عمل زیبایی بوده که بیشتر افراد برای جذابیت آن را انتخاب می کنند. روند زاویه سازی صورت با روش هایی متعددی انجام می گیرد که تزریق ژل و چربی پر کاربرد ترین آن ها به شمار می رود. اما در واقع برای بررسی این که زاویه سازی صورت با چربی بهتر است یا ژل بر عهده خود فرد است.

به طور کلی زاویه سازی صورت با تزریق چربی نسبت به تزریق ژل، به صرفه اقتصادی و سالم تر بوده و به دلیل دائمی بودن آن، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

با در نظر گرفتن مطالبی که در این مقاله مطرح کردیم، می توانید در این خصوص تصمیم گیری کنید و برای به کار بردن یکی از این روش ها در کلینیک پوست و مو مدرن اقدام کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار