• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رینوپلاستی چیست؟

آیا می دانید رینوپلاستی چیست؟ آیا می دانید فرق رینوپلاستی با عمل بینی چیست؟ آیا در رابطه با رینوپلاستی بدون جراحی اطلاعات کافی دارید؟ برای کسب اطلاع از این موارد همراه ما باشید تا پاسخ این پرسش ها را دریافت کنید.

کوچک کردن بینی و رفع نواقص آن مساله ای است که 95 درصد از افراد جامعه را به خود درگیر کرده است و تمامی این افراد امروزه برای جراحی بینی اقدام می کنند.

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی یکی از انواع جراحی های بینی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع جراحی بینی که از جدیدترین روش های جراحی زیبایی بینی است امکان کوچک کردن بینی و رفع نواقص آن وجود دارد که هیچ گونه محدودیت جنسی و سنی برای انجام این تکنیک جدید وجود نخواهد داشت و تمامی اشخاص در هر سن و سالی که باشند می توانند از این تکنیک بهره ببرند.

در روش رینوپلاستی جراحی به این شکل انجام می شود که بینی از قسمت پایین شکافته می شود و تغییرات مورد نظر در آن ایجاد می شود. در این روش می توان پره های بینی، غضروف و شکل و فرم استخوان بینی را تغییر داد.

رینوپلاستی بینی علاوه بر اینکه در زیبایی بینی تاثیرگذار است می تواند برخی از مشکلات تنفسی را نیز درمان کند. به عنوان مثال: در این روش می توان مشکلات تنفسی و پلیپ را برطرف کرد و یا با برداشتن گرفتگی های بینی فضای تنفسی را آزاد کرد.همینطور ببینید خدمات پوست

 

رینو پلاستی بدون جراحی چیست؟

رینوپلاستی بدون جراحی یکی از انواع روش های رینوپلاستی بینی است که در این روش هیچ جراحی انجام نمی شود. رینوپلاستی بدون جراحی که به آن جراحی بینی مایع نیز گفته می شود روشی است که در آن برخی از ایرادات بینی مانند:  قوز بینی، افتادگی نوک بینی، عدم تقارن بینی و برآمدگی های کوچک بینی به صورت موقت برطرف می شوند.

در این روش پزشک نوعی فیلر را به بینی شخص مورد نظر تزریق می کند که فیلر حاوی هیالورونیک اسید است و در واقع همان پر کننده ای است که در گونه و لب مورد استفاده قرار می گیرد.

رینوپلاستی بدون جراحی بینی دارای مزیت های زیادی است که از این رو تعداد افراد زیادی امروزه از این روش استفاده می کنند. رینوپلاستی بینی نه تنها توسط افرادی که بینی خود را جراحی نکرده اند استفاده می شود بلکه این روش توسط افرادی که بینی خود را جراحی کرده اند نیز استفاده می شود. زیرا در این روش می توان نواقصی که در عمل جراحی بینی قابل برطرف کردن نبوده است و یا مشکلاتی که بعد از جراحی بینی مجددا پدیدار شده اند را نیز برطرف کرد.

فرق رینوپلاستی با عمل بینی

رینوپلاستی بینی و عمل بینی با هم تفاوت هایی دارند که اصلی ترین تفاوت های موجود در میان این دو روش به شرح زیر هستند:

رینوپلاستی بینی برای برطرف کردن مشکلاتی به شرح زیر انجام می شود:

  • برطرف کردن قوز و فرورفتگی بینی
  • تغییر در ارتفاع نوک بینی
  • کوچک کردن پره های بینی
  • تغییر دادن زاویه لب و بینی
  • کم کردن عرض بینی

در حالی که جراحی بینی برای اموری به شرح زیر انجام می شود:

  • درمان شکستگی بینی
  • درمان انحراف
  • کوچک کردن شاخه های بینی
  • زیبایی بینی

علاوه بر فرق رینوپلاستی و عمل بینی که در قسمت فوق ذکر شد، تفاوت های دیگری نیز بین این دو روش وجود دارند. در رینوپلاستی اگر از نوع بدون جراحی باشد، از فیلر استفاده می شود که به همین دلیل رینوپلاستی بدون جراحی یک روش موقت است و بازگشت پذیر است در حالی که جراحی بینی دائمی است.

همچنین در رینوپلاستی بدون جراحی هیچ گونه جراحی انجام نمی شود در حالی که در جراحی بینی باید جراحی انجام شود و فرد باید کاملا بیهوش شود.

کلام آخر

در این مطلب به شرح موضوعاتی از قبیل: رینوپلاستی چیست، رینوپلاستی بدون جراحی چیست و فرق رینوپلاستی و جراحی بینی پرداختیم. اگر قصد دارید که اطلاعات بیشتری در خصوص این نوع عمل بینی به دست آورید، مطالب دیگری در این خصوص در وب سایت کلینیک مدرن قرار داده شده اند که می توانید با مطالعه انها اطلاعات خود را افزایش دهید.

کلینیک مدرن یک کلینیک زیبایی در خصوص خدمات پوست و مو است که با مراجعه به آن می توانید اموری از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، رینوپلاستی بینی، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل و … را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار