• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روغن چهار گیاه هندی برای مو

آیا می دانید روغن چهار گیاه هندی چیست؟ آیا می دانید روغن چهار گیاه هندی برای مو چه خواصی دارد؟

تعداد افرادی که امروزه از مشکل ریزش مو و ضعیف بودن موهای خود رنج می برند، بسیار زیاد است که به همین دلیل استفاده از روش هایی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو اهمیت پیدا می کند.

امروزه روش های بسیار زیادی برای تقویت مو وجود دارند که برخی از این روش ها به صورت طبیعی هستند و برخی دیگر در کلینیک های زیبایی و به صورت غیر طبیعی انجام می شوند.

مسلما استفاده از روش هایی که با استفاده از محصولات طبیعی باشد، از انجایی که این روش ها فاقد عارضه هستند، بسیار مناسب تر از روش های دیگر است.

به همین جهت در کلینیک پوست و مو مدرن که خدمات غیر طبیعی برای پرپشت شدن موها مانند: کاشت مو را ارائه می دهد، قصد داریم که یکی از این روش های طبیعی یعنی استفاده از روغن چهار گیاه هندی را برای شما عزیزان شرح دهیم.

روغن چهار گیاه هندی چیست؟

مردم هند از نظر پرپشت بودن و بلندی موهای خود در سراسر جهان شهره هستند و بسیاری از کشور های دیگر مانند: کشور ایران مایلند که با علل پرپشت بودن موی هندی ها آشنا شوند.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا هندی ها موهای پرپشت و زیبایی داشته باشند، استفاده از روغن چهار گیاه هندی است که از دیرباز در این کشور مورد استفاده قرار می گرفته است.

روغن چهار گیاه هندی به صورت کلی به روغنی گفته می شود که به شکل دست ساز توسط اساتید هند ساخته می شود و در تهیه این گیاه از عصاره گیاهان بسیار نادر و کمیابی استفاده می شود که این گیاهان بومی کشور هند هستند.

بنابراین روغن چهار گیاه همان طور که از نام آن پیداست یک محصول کاملا گیاهی است که هیچ آسیبی را به مو وارد نمی کند و هیچ مواد شیمیایی را در داخل آن استفاده نشده است.

روغن چهار گیاه هندی برای مو

روغن چهار گیاه هندی برای مو دارای خواصی به شرح زیر می باشد:

  • جلوگیری از تشکیل شوره سر
  • کمک به رشد موها و افزایش رشد مو تا سه برابر رشد معمولی موها
  • نرم کننده موها به شکل طبیعی
  • درخشان کننده مو
  • نرم کردن و ابریشمی کردن مو
  • جلوگیری کردن از ریزش مو
  • کمک به درمان موخوره
  • از بین بردن آسیب های ناشی از نور خورشید برای مو
  • امکان استفاده از این روغن برای پرپشت شدن و تقویت ابرو، مژه و ریش و سبیل آقایان

بیشتر بخوانید:روغن هندی برای رشد مو

روش استفاده از روغن چهار گیاه هندی برای مو

چنانچه قصد دارید که از روغن چهار گیاه هندی برای مو استفاده کنید، باید در ابتدا روغن را با نوک انگشت بر روی پوست سر ماساژ دهید و به این دلیل که ممکن است که ناخن بلند باعث خراشیده شدن پوست سر شود، بهتر است که ناخن های خود را پیش از این کار بگیرید.

ماساژ دادن روغن بر روی سر را باید در تمامی بخش های سر انجام دهید و در انتها موهای خود را جمع کنید و یک کلاه بر روی موها قرار دهید. اجازه دهید که روغن چهار گیاه به مدت 35 الی 40 دقیقه بر روی موهای شما بماند و در آخر موها را با یک شامپوی ملایم بشویید.

از این روغن می توانید دو الی سه مرتبه در هر هفته استفاده کنید و بهتر است که این کار را هر مرتبه پیش از استحمام انجام دهید.

موارد منع مصرف روغن چهار گیاه هندی برای مو

روغن چهار گیاه هندی برای تمامی افراد قابل استفاده است، اما متاسفانه خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند و یا کودکانی که در سنین زیر دوازده سال قرار دارند، نباید از این روغن برای تقویت موهای خود استفاده کنند.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در رابطه با روغن چهار گیاه هندی برای مو برای شما عزیزان  بیان کردیم، لازم است که این نکته را نیز یادآوری کنیم که از روغن چهار گیاه هندی باید به شکل مرتب استفاده شود تا اثر بخش واقع گردد و نباید انتظار داشته باشید که با یک بار مصرف این روغن شاهد پرپشتی موهای خود شوید.

در صورتی که مایلید از روش های مشابه روغن چهار گیاه هندی برای تقویت موهای خود استفاده کنید، سایر مقالات موجود در کلینیک مدرن را مطالعه کنید تا با راهکارهای دیگر نیز آشنا شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۹ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار