• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روغن های معجزه گر برای مو

مو از بخش های مهم در ظاهر انسان به شمار می رود که باعث زیبایی سیرت شده و نیز باعث زیبایی بیشتر در خانم ها و آقایان می شود. مو نرم عاری از مشکلات آرزوی هر خانمی می باشد که با روغن های کاملاً گیاهی و معجزه گر می توانید به زودی به آرزوی دست نیافتی برسید. همچنین امروزه در کشور ما روغن های معجزه گر برای مو بسیار زیاد وجود دارد که نه تنها برای تقویت مو مفید است، بلکه رشد مو را افزایش داده و از ریزش مو و مشکلات دیگر مو را درامان نگه می دارد. در ادامه این بخش از مقاله می خواهیم انواع روغن های معجزه گر برای مو را برای شما عزیزان به واسطه کلینیک پوست و مو مدرن و برای راهنمایی شما همطونان عزیز توضیح بدهیم. پس با ما تا انتها همراه باشید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیزاستفاده کنید.

روغن های معجزه گر برای مو

بهترین روغن هایی که می توانید برای تقویت مو استفاده کنید، انواع روغن های شرح داده در قسمت زیر هستند:

روغن درخت چای

این نوع روغن یکی از روغن های معجزه گر برای مو می باشد که باعث تقویت مو شده و از مشکلات مو جلوگیری میکند. روغن درخت چای یک درمان کننده عالی برای شوره سر بوده و ضد قارچ می باشد. همچنین این نوع روغن ضد خارش سر بوده و در کاهش ریزش مو بسیار نقش دارد و باعث رشد مو می شود.

روغن اسطوخودوس

این نوع روغن از معجزه گر های عالی بوده و برای رشد مو بسیار موثر است. روغن اسطوخودوس از مطمئن ترین روغن ها برای تقویت مو می باشد. این نوع روغن ریزش مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند که در نتیجه باعث پرپشت شدن مو شده و رشد مو را سریع می کند.

روغن سیر

این روغن از محبوب ترین روغن ها در کره زمین می باشد که کاملاً گیاهی است. روغن سیر از معتبر ترین روغن های معجزه گر برای مو می باشد که در مدت کوتاه نتیجه می دهد. این روغن در استحکام ریشه مو ها نقش داشته و از ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین این نوع روغن در درمان موخوره مفید بوده و مو را پرپشت می کند. یکی از معجزه های عالی این روغن این است که جریان خون را در کف سر افزایش می دهد که این باعث رشد سریع مو ها می شود. همانطور که می دانید روغن سیر گیاهی بوده و از قدیم در درمان مشکلات پوستی و مو استفاده می شد.

روغن آرگان

این روغن از اصلی ترین روغن های معجزه گر برای مو بوده که امروزه نام آن را بسیار شنیده اید و سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشد که برای رشد بهتر مو موثر است. یکی از خصوصیات این روغن ترمیم کننده مو های آسیب دیده است و به مرور مو را نرم و درخشان می کند. روغن آرگان اصل می تواند اثر های جادویی فراوانی  برای مو های تان داشته باشد که با تهیه آن از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

بیشتر بخوانید:خواص روغن جوجوبا برای مو

روغن نارگیل

روغن نارگیل از جمله روغن های مجعزه گر برای مو می باشد که برای رشد بهتر مو ها اثری زیادی دارد. همچنین این روغن به کف مو کمی رطوبت ایجاد می کند و این باعث جلوگیری از خشکی پوست سر و از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند.

روغن رزماری

بهترین تقویت کننده مو بوده و سرشار از انواع ویتامین B، کلسیم و آهن می باشد که مو را از کشکننده گی محافظت می کند. همچنین این روغن سرشار از ویتامین E بوده که وجود آن در ترمیم پوست بسیار موثر است.

روغن زیتون

این روغن امروزه در هر آشپزخانه ای یافت می شود. همانطور که می دانیم روغن زیتون امروزه به صورت خوراکی و غیر خوراکی وجود دارد. انواع روغن زیتون در سلامت مو اثر فوقالعاده عالی داشته و یک تغذیه مناسب برای مو شناخته می شود. روغن زیتون سرشار از ویتامین ها بوده و در رشد سریع مو ها مناسب می باشد.

سخن پایانی

در انتها به شما عزیزان توصیه می کنیم که از روغن های معجزه گر برای مو استفاده کنید و به کمک انها موهای خود را تقویت نموده و زیبایی آنها را حفظ کنید تا به استفاده از روش های نوین مانند: کاشت مو نیازی نداشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار