• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روغن معجزه گر پوست

روغن معجزه گر پوست چه نوع روغنی است؟روغن معجزه گر پوست شامل چه روغن هایی میشود؟ پوست صورت از نقاط های بسیار حساس در بدن می باشد که باید با مراقبت های ویژه از آن محافظت کنیم.  پوست در سیرت انسان بسیار نقش دارد و امروزه افرادی زیادی وجود دارند که برای مراقبت از پوست هزینه های زیادی را صرف می کنند.

استفاده از کرم و لوسیون ها تا حدی برای پوست مفید است، اما به دلیل شیمیایی بودن آن ها به مرور به پوست آسیب می رسانند. امروزه روغن های طبیعی بسیار زیادی برای پوست وجود دارند که هر یک از آنها خواص زیادی برای پوست به همراه دارند. این روغن ها کاملاً گیاهی بوده و از مغز و گوشت میوه ها، گل ها و خوراکی ها بدست می آید و سرشار از اسید های چرب طبیعی می باشند.

در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست و مو است، می خواهیم شما عزیزان را با مهم ترین انواع این روغن ها آشنا کنیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

بهترین روغن معجزه گر پوست به شرح زیر در نظر گرفته می شود:

روغن برنج

این نوع روغن از کمیاب ترین روغن ها در سطح جهان بوده که سرشار از خاصیت ها می باشد. روغن برنج یک تغذیه طبیعی برای پوست می باشد که مصرف آن باعث درمان بسیاری از بیماری های پوستی شده و از بیماری های مختلف جلوگیری می کند. روغن برنج خاصیت پاک کنندگی عالی داشته و هر گونه گرد و خاک پوست را پاکسازی می کند. این نوع روغن از محبوب ترین روغن معجزه گر پوست به شمار می رود که باعث صاف شدن پوست شده و پوست را نرم و براق می کند. همچنین منبع غنی از اسید های چرب بوده و پوست را جوان می کند. این روغن سرشار از انواع ویتامین گروه B می باشد.

روغن زیتون

این روغن یکی از خالص ترین روغن معجزه گر پوست می باشد که برای سلامت پوست بسیار موثر است. این روغن مشکلات پوستی مثل خشکی پوست را به راحتی درمان می کند. همچنین این روغن باعث نرمی و شادابی پوست می شود.

روغن آفتابگردان

سرشار از اسید های چرب بوده و این چربی ها خیلی سریع جذب پوست می شود. یک ترمیم کننده عالی پوست بوده و مناسب برای پوست های حساس می باشد. روغن آفتابگردان پوست را نرم و از هر گونه لک و آکنه جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید:رابطه کبد چرب و مشکلات پوستی

روغن نارگیل

این نوع روغن یکی از روغن معجزه گر پوست بوده که سرشار از چربی های اشباع شده می باشد. این روغن مناسب هر فرد بوده و برای پوست های خشک و حساس مناسب می باشد.

روغن جوجابا

این نوع روغن از چند نوع اسید تشکیل شده است و این یکی از خاصیت های مهم این روغن می باشد که باعث می شود معجزه های فوقالعاده را برای پوست داشته باشد.

روغن هسته انگور

یک نوع روغن طبیعی و گیاهی بوده که از هسته های انگور بدست می آید و این روغن بسیار سبک می باشد که این از مزییت های خاص این روغن می باشد. روغن هسته انگور منبع غنی از ویتامین C بوده و مناسب هر پوست می باشد. وجود ویتامین C در این روغن سبب می شود پوست تقویت شود و منافذ پوست را باز می کند. یکی از خواص های ناب این روغن نرم کننده و درخشان کردن پوست می باشد. اگر پوست خشک و حساس دارید این روغن بهترین انتخاب برای شما است.

روغن میوه گل رز

این روغن کاملاً گیاهی بوده و باعث ارام کننده و تسکین دهنده پوست شما می شود. این روغن گیاهی نیز سرشار از ویتامین C می باشد که برای پوست های خشک و حساس بسیار مناسب است.

کلام پایانی

همانطور که مطالعه کردید امروزه در جهان روغن های گیاهی فراوانی وجود دارد که برای پوست واقعا معجزه می کند. بهتر است که سعی کنید که از انواع این روغن ها استفاده کنید و پوست خود را تقویت نمایید.

چنانچه مایل به استفاده از انواع روغن برای تقویت پوست نیستید، می توانید از راهکارهای جدید که در کلینیک های زیبایی پوست و مو انجام می شوند برای تقویت پوست خود بهره ببرید. به عنوان مثال: میکرونیدلینگ پوست، لیزر پوست، تزریق بوتاکس و … تماما مواردی هستند که برای جوانسازی و زیبایی پوست به کار می روند و در کلینیک مدرن برای شما عزیزان قابل انجام هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار