• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

روش هایی برای ضخیم شدن مو

درحال‌حاضر اکثر افراد به‌خصوص خانم‌ها از نازک شدن مو که به‌دنبال آن کم‌پشت شدن مو ایجاد می‌شود، بسیار رنج می‌برند. بنابراین به‌دنبال روش‌هایی برای ضخیم شدن مو در مدت‌زمان کوتاه می‌گردند. به‌همین‌ترتیب متخصصان و کارشناسان این حیطه با کسب اطلاعات در رابطه با مواد گوناگون به تولید داروهای متعدد برای رفع این مشکل پرداختند. اما بهره‌گیری از داروهای شیمیایی تنها راه‌حل درمان نازک شدن مو نیست.

بلکه افراد برای ضخیم شدن مو می‌توانند از روش‌های ساده خانگی بهره ببرند‌. اما گاهی اوقات ممکن است این نوع ریزش و مشکل به حدی باشد که نتوان آن را با این روشهای پیش پاافتاده برطرف کرد. پس در این هنگام برای رفع این مشکل کاشت مو در تهران ، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل به وسیله دستگاه های نوین کارآمد و پیشرفته وارد عمل میشود. برای این‌که بتوانید با روش‌های متعدد ضخیم شدن مو آشنایی بیشتری داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

محافظت و مراقبت به منظور ضخیم شدن مو

یکی از ساده ترین روش هایی که می توانید از نازک شدن مو و سایر مشکلات مربوط به آن جلوگیری کنید، نگهداری مناسب است. محافظت از هر چیزی سبب امنیت و حفظ سلامتی آن می‌شود. معقوله پوست و مو نیز از این مسئله مجزا نبوده و همین قضایا برای آن‌ها نیز صادق است. برای این که بتوانید شاهد ضخیم شدن مو خود باشید. یک سری تکنیک نیاز دارید. در این قسمت تکنیک های کاربردی را برای شما شرح می دهیم‌.

عدم استفاده از شامپو ها و نرم کننده های شیمیایی

یکی از معضلاتی که ریزش و کم پشتی مو را به دنبال دارد. استفاده از مواد شیمیایی و محصولات غیر استاندارد است. اولین اقدام برای جلوگیری از این مشکل انتخاب شامپو نرم کننده، اسپری و داروهای مناسب و موثر است. برای اینکه بتوانید حداقل امکان از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کرده و آن را کاهش دهید. بهتر است در انتخاب شامپو و اسپری های مو نهایت دقت و حساسیت را به کار ببرید.

چون در گاهی مواقع ممکن است به ظاهر یک شامپو برای برای موهای شما مناسب بوده و به آن زیبایی ببخشد. اما به مرور زمان سبب آسیب دیدن موی شما شود‌. برای اینکه بتوانید مشکلات ناشی از محصولات شیمیایی را به حداقل برسانید به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات طبیعی و استاندارد با مشورت متخصصین و پزشکان استفاده کنید. شما می توانید با متخصصان و مشاوران مدرن کلینیک مشورت به عمل آورید. این افراد بر اساس دانش و تجربه ای که دارند قطعاً بر اساس جنس مو و پوست شما بهترین محصول را به شما معرفی می کنند.

از شست و شو مدام مو بپرهیزید

شستشوی پی در پی مو با محصولات شیمیایی سبب تحریک شدن ریشه و فولیکول های مو شده و همین نازک شدن و کم پشت شدن مو را موجب می شود. پس شما باید از مقدار مناسبی شامپو در مدت زمان های مناسب استفاده کنید. اگر مدام موهای خود را بشویید نوعی چربی سر که از مو در برابر عوامل متعدد مراقبت میکند، از بین می رود.

به همین ترتیب با از بین رفتن این سپر دفاعی، مو ناخودآگاه نازک و نازک تر شده و در نهایت ریزش شدید مو به دنبال آن می آید. اگر شما از آن دسته افراد هستید که موهایتان هر روز چرب می‌شود و نیاز دارید آن را بشویید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از شامپوهایی که به آب نیاز ندارند یعنی شامپو های خشک استفاده کنید. انتخابی شامپو با باید بر اساس پوست و جنس موی شما صورت بگیرد.

تاثیر روغن برای ضخیم شدن مو

یکی از روش های دیگری که می‌توانید به واسطه آن موهای ضخیم و پرپشت داشته باشید. استفاده از روغن های گیاهی و متعدد است. از میان این روغن ها می توان به روغن رزماری اشاره کرد. این روغن بر اساس ترکیبات خود می تواند فولیکول های مو را به شدت تحت تاثیر قرار دهید. این امر در نهایت ضخیم شدن مو را در پی دارد.

 

انتخاب بهترین روش برای ضخیم شدن مو

 

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید توضیحات مختلف در رابطه با روش‌ها مختلف ضخیم شدن مو برای شما بیان شد. شما با توجه به یکسری نکات می توانید از نازک شدن مو جلوگیری کرده و موهای ضخیم، درخشان و پرپشت را برای خود به ارمغان آورید. همچنین اگر مشکل شما حاد بود بدون هیچ نگرانی می‌توانید به مدرن کلینیک مراجعه کرده و برای کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل اقدام کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار