• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت + نکات مراقبتی بعد از کاشت ابرو✔️

همانطور که می دانید امروزه کاشت طبیعی ابرو بسیار متداول شده است و اکثر افراد از این عمل زیبایی رضایت کامل را دارند  و اگر فردی تمایل به رنگ کردن و اصلاح ابرو دارد می تواند حدود سه هفته بعد از دوره نقاهت کاشت ابرو آن را رنگ کند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی رنگ کردن ابرو می پردازیم.

چه زمانی پس از کاشت ابرو می توان آن را رنگ کرد ؟

در مورد اینکه رنگ کردن ابرو چه دوره زمانی طول می کشد باید گفت که رنگ ابرو برای فولیکول های کاشته شده و مواد شیمیایی رنگ و اکسیدان بسیار خطرناک می باشد و باعث آسیب رسیدن به فولیکول های موی جدید ابرو می شود به همین علت تا چند هفته بعد از کاشت ابرو و ترمیم پوست محل کاشت باید صبر کرد و بعد از ۴ تا ۶ هفته بعد از کاشت ابرو می توان آنها را رنگ کرد .

البته پزشکان بر این عقیده هستند به دلیل حساس بودن موهای کاشته شده تا یک ماه بعد از کاشت نباید موهای ابروها را رنگ کرد چون ممکن است ابروها ریزش پیدا کنند‌. بنابراین بهترین زمان برای رنگابروها تشخیص پزشک معالج می باشد.

آیا امکان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت وجود دارد؟

در مورد اینکه رنگ کردن ابرو مناسب است یا نه می توان گفت که بعد از کاشت ابرو باید مراقب باشید تا زخم نواحی ابرو بهتر شود تا دچار التهاب و عفونت نشود به همین دلیل پزشکان رنگ کردن ابرو را بعد از کاشت حداقل یک ماه بعد توصیه می کنند چون بهترین زمان برای بهبود گرافت های کاشته شده می باشد.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل در مدرن کلینیک

 

آیا قبل از کاشت ابرو امکان رنگ کردن ابرو وجود دارد؟

رنگ کردن ابرو با تجویز پزشک یک ماه بعد از کاشت اشکالی ندارد ولی قبل از کاشت ابرو نه تنها رنگ ابرو مشکلی ندارد بلکه یک روش خوبی برای داشتن چهره طبیعی است و چند روز قبل از کاشت ابرو رنگ کردن ایرادی ندارد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مدرن کلینیک به صورت آنلاین ارتباط و در مورد رنگ کردن بعد از کاشت ابرو مشاوره و راهنمایی بگیرید.

توجه به روند نقاهت برای رنگ ابرو بعد از کاشت

دوران نقاهت زمانی است که عمل کاشت ابرو انجام شده و فرد با استراحت و رژیم غذایی مناسب رویش مجدد موهای ابروی خود را مشاهده می کند . این بخش برای درمان بسیار مهم است و با توصیه های پزشک این عمل زیبایی با موفقیت به اتمام می رسد .

 

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

 

این دوره نقاهت بعد از کاشت کوتاه مدت است و با رعایت بهداشت ، خودداری از فعالیت های سنگین و ورزشی ، استفاده نکردن از وسایل آرایشی به اتمام می رسد و شما بهترین عمل زیبایی را خواهید داشت. همچنین به دستورات و توصیه های پزشک متخصص خود باید توجه کنید.

نکاتی مهم برای رنگ کردن ابروها

برای رنگ کردن ابرو بعد از کاشت باید به این نکات توجه کرد :

برای رنگ کردن ابرو شما می توانید از مواد طبیعی برای ابرو استفاده کنید . از رنگ های با کیفیت و معتبر استفاده کنید . از اکسیدان ضعیف تر استفاده کنید . برای رنگ کردن ابرو به آرایشگاه های معتبر بروید و بگویید که ابروهای شما پیوندی است .

به جای رنگ ابرو می توان از سایه ابرو استفاده کرد و از سایه های که برندهای معتبر هستند استفاده کنید تا باعث ایجاد آلرژی در ابروها نشوید . از مداد ابرو استفاده نکنید چون باعث ریزش موهای ابرو می شود و در انتها حتما با پزشک خود مشاوره و راهنمایی بگیرید و به توصیه های پزشک بعد از عمل کاشت توجه کنید که به همین منظور شما می توانید به سایت مرکز درمانی مدرن کلینیک مراجعه و نحوه کاشت ابرو و کاشت مو را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در مورد رنگ کردن ابرو بعد از کاشت صحبت کردیم که بعد از دوران نقاهت و با تجویز پزشک شما می توانید ابروهای خود را رنگ کنید ولی بهترین گزینه برای ابروها سایه ابرو می باشد که به همین منظور شما می توانید با مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه خدمات کاشت ابرو در این کلینیک اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : saeeclinic.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار