• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

درحال‌حاضر اکثر افراد به دلیل تنش‌های مختلف، استرس و بیماری‌های گوناگون به ریزش مو شدید دچار می‌شوند. این قضیه سبب طاسی، کم پشتی و کچلی در خانم‌ها و آقایان می‌شود. البته ریزش موهای سبیل و ریش در آقایان به‌شدت رایج شده و خانم‌ها نیز از ریزش ابرو به‌شدت رنج می‌‌برند. بنابراین برای برطرف کردن این مشکل به کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل به وسیله روش‌های مدرن روی می‌آورند. اما این سوال برای خانم‌ها به وجود می‌آید که آیا امکان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی وجود دارد؟

قطعاً می‌دانید وجود ابروی پرپشت تاثیر خوبی بر‌روی چهره می‌گذارد. در نتیجه نما و زیبایی اجزای صورت را چندین برابر می‌کند. بنابراین خانم‌ها برای برطرف کردن کم‌پشتی ابرو درحال‌حاضر روش درمانی کاشت ابرو را انتخاب می‌کنند. بعد از انجام این عمل با توجه به دستورات و گفته‌های پزشک معالج افراد باید تمام مراقبت‌ها را به‌خوبی انجام دهند. همچنین زمان استفاده از داروهای تجویز شده را به‌طور دقیق در نظر بگیرند.

در نهایت در پاسخ به سوال فوق باید بگوییم، بله امکان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی وجود دارد. اما بنابر تشخیص پزشک افراد باید مدت زمان کوتاهی صبر کنند.

 

رایج شدن کاشت ابرو در میان خانم‌ها

مشکلات ریزش و کم‌پشتی ابرو مختص به این زمان نبوده و از گذشته تحت تاثیر شرایط مختلف افراد به این مشکل دچار شده‌اند. اما درحال‌حاضر برخی مشکلات پوست و مو به دلیل وجود تنش، استرس، بیماری، رژیم غذایی نامناسب و حتی شرایط محیطی به‌شدت افزایش‌یافته است. بنابراین این قضیه افراد را آزرده‌خاطر کرده و مدام درصدد این هستند این مشکل را برطرف کنند.

در زمان‌های گذشته به دلیل نبود امکانات و عدم حضور متخصصان باتجربه افراد مجبور بودند به وسیله گیاهان دارویی مشکل کم‌پشتی مو را برطرف کنند. اما امروزه وجود محلول‌های مختلف، شامپوهای گوناگون و داروهای تقویتی این کار را برای افراد راحت کرده و می‌توانند در مدت‌زمان کوتاه به نتیجه مطلوب دست یابند. علاوه‌بر روش‌های نام‌برده شده کاشت طبیعی ابرو به‌شدت رایج شده و افراد در نقاط مختلف دنیا این روش را گزینش می‌کنند. چون یقین دارند در مدت‌زمان کوتاه با درصد خطای کم به نتیجه دلخواه خود می‌رسند.
بهره‌گیری از روش کاشت ابرو در خانم‌ها، ریش و سبیل در آقایان در کنار مزایایی که داشته ممکن است، عوارضی نیز به‌همراه داشته باشد. این عوارض براساس قدرت سیستم ایمنی بدن افراد بروز می‌کند. بنابراین مراقبت‌های لازم بعد از انجام این عمل باید به‌خوبی اجرا شود. در نتیجه دوره نقاهت نیز مدت‌زمان کوتاهی به اتمام می‌رسد.

افرادی که قصد دارند به‌منظور کاشت ابرو به مراکز مربوطه مراجعه کنند، باید این نکته را در نظر بگیرند که کلینیک انتخابی معتبر بوده و حضور متخصصان پوست و مو در آن مکان اثبات شده باشد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید از شیوه درمانی کاشت استفاده کنید به مدرن کلینیک مراجعه کنید. چون با حضور متخصصان کاربلد و باتجربه بهترین نتیجه برای شما به ارمغان می‌آید. دقت داشته باشید پس از انجام عمل، مدت زمان کوتاهی از رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی اجتناب کنید.

زمان مناسب رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

فولیکول‌های مو پس‌از کاشت به‌شدت حساس می‌شوند. بنابراین استفاده از مواد شیمیایی گوناگون مانند رنگ، پراکسید‌ و بی‌رنگ کننده‌ها، آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی را برای فرد ایجاد می‌کند. افرادی که از شیوه کاشت طبیعی ابرو استفاده کرده‌اند، باید به مدت ۴ الی ۶ هفته براساس تشخیص پزشک از رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی خودداری کنند. البته این بازه زمانی برای افراد متغیر بوده و ممکن است حتی از این مقدار بیش‌تر یا کم‌تر نیز شود.

اشخاص باید به‌طور کامل مراقبت‌های لازم پس از عمل را انجام داده و دار‌و‌های تجویز شده را مصرف کنند. در صورت طولانی شدن عوارض مربوط به عمل، علائم در اسرع وقت باید به پزشک اعلام گردد.

 

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

 

سخن پایانی

با وجود افراد متخصص و دستگاه‌های پیشرفته افراد به‌راحتی می‌توانند، برای برطرف کردن مشکل کم‌پشتی، طاسی و کچلی مو به روش کاشت طبیعی روی آورند. البته این کاشت فقط برای موهای سر نبوده بلکه برای ابرو، ریش و سبیل نیز کارآمد است. خانم‌هایی که این روش را انتخاب می‌کنند، باید توجه کنند که زمان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی توسط پزشک تعیین می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم برای کاشت مو مدرن کلینیک را انتخاب کنید چون به نتیجه دلخواه خود دست می‌یابید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار