• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رنگ بدون آمونیاک چیست؟

رنگ بدون آمونیاک چیست؟ مزایای رنگ بدون آمونیاک چیست؟ تفاوت رنگ بدون آمونیاک با رنگ عادی چه می باشد؟ آیا رنگ بدون آمونیاک بهتر است و یا رنگ موهای معمولی؟

شاید تا کنون با محصولی به نام رنگ موی بدون امونیاک برخورد نکرده باشید و اطلاعاتی در این خصوص نداشته باشید. اما حال وقت آن رسیده که برای مراقبت از موهای خود با این محصول آشنا شوید و آن را مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که رنگ بدون آمونیاک برای اشخاصی که موهای خود را کراتینه کرده اند نیز مفید است.

پس در کلینیک پوست و مو مدرن با ما همراه باشید تا با رنگ موی بدون آمونیاک آشنا گردید.

رنگ بدون آمونیاک چیست؟

رنگ موی بدون آمونیاک چیست؟

رنگ بدون آمونیاک همان طور که از نام آن پیداست، رنگی فاقد آمونیاک است. آمونیاک یکی از ترکیبات اصلی رنگ مو ها است که باعث آسیب دیدن مو می شود و عوارض زیادی برای مو به همراه دارد و تنها دلیلی که باعث می شود از آن در رنگ مو استفاده گردد، افزایش ماندگاری رنگ مو است.

رنگ موی بدون آمونیاک فاقد این ماده مضر برای مو است و هیچ عارضه ای برای مو به همراه ندارد. 

بیشتر بخوانید: کاشت موی طبیعی در تهران

تفاوت رنگ بدون آمونیاک با رنگ موی معمولی چیست؟

رنگ موهای بدون آمونیاک همان طور که گفته شد به علت عدم وجود آمونیاک در آنها عارضه ای برای مو ندارند. در رنگ موی بدون آمونیاک به جای ماده آمونیاک روغن هایی جایگزین شده اند که این روغن ها با رنگدانه های رنگ مو ترکیب می شوند و به این شکل به عمق مو نفوذ می کنند و ماندگاری رنگ مو را افزایش می دهند در حالی که در رنگ موی معمولی ماده مضر آمونیاک باعث افزایش ماندگاری رنگ مو می شود و با نفوذ کردن این ماده به عمق مو در کنار ماندگاری رنگ مو آسیب هایی مانند: خشکی مو و ایجاد شکنندگی در موها نیز ایجاد می گردد.

به عبارت دیگر می توان مهم ترین تفاوت رنگ موی بدون آمونیاک با رنگ موی معمولی را فقدان وجود این ماده در رنگ موی بدون آمونیاک  و کاهش عوارض ناشی از رنگ کردن موها با استفاده از این نوع رنگ مو دانست.

مزایای رنگ بدون آمونیاک چیست؟

استفاده از رنگ بدون آمونیاک دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  • آسیب های وارد شده به مو را کاهش می دهد
  • باعث خشک شدن و زبر شدن مو نمی شود
  • مواد مضر موجود در این رنگ مو کمتر است
  • برای اشخاصی که موهای خود را کراتینه اند مناسب است
  • باعث براق شدن و خوش حالت شدن مو می شود
  • موها سفید را به شکل کامل پوشش می دهد
  • فاقد بوی بد است و به همین دلیل به ریه آسیب وارد نمی کند
  • طیف رنگی های زیبایی دارد

چرا در گذشته رنگ بدون آمونیاک مورد استقبال قرار نمی گرفته است؟

زمانی که رنگ موی بدون آمونیاک تولید شد و به بازار راه پیدا کرد، در این رنگ مو امونیاک به کار برده نمی شد که به همین دلیل ماندگاری آن به روی موها بسیار کم بود و باعث نارضایتی افراد می شد. اما زمانی که به رنگ موی بدون آمونیاک روغن اضافه کردند و روغن را جایگزین امونیاک کردند، رنگدانه ها به عمق مو نفوذ پیدا کرد و ماندگاری آن افزایش یافت و از این رو پس از آن از رنگ موهای بدون آمونیاک استقبال خوبی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: کاشت ریش و سبیل

کلام پایانی

رنگ بدون آمونیاک را در این مطلب برای شما شرح دادیم و ویژگی های آن را مطرح کردیم.

هموطنان عزیز با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در خصوص رنگ موی بدون آمونیاک برای شما مطرح کردیم، باید گفت که مسلما رنگ موی بدون آمونیاک گزینه بهتری برای رنگ کردن مو ها است و استفاده از آن آسیب هایی که به مو می رسد را کاهش می دهد.

چنانچه قصد دارید که به خوبی موهای خود را تقویت کنید و از سلامت مو برخوردار باشید، به شما توصیه می کنیم که حتما از این نوع رنگ مو استفاده کنید تا زیبای موهای شما از بین نرود.

لازم به ذکر است که کلینیک پوست و مو مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو نظیر:

کاشت مو، کاشت ریش و سبیل، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، کراتینه مو و … است و تمامی خدمات خود را با بهترین تجهیزات ارائه می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار