• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رفع موهای زائد با طب اسلامی

آیا می خواهید روش رفع موهای زائد با طب اسلامی را بدانید؟ آیا به دنبال راهی برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود به روش اسلامی هستید؟ پس با ما در مجموعه کلینیک مدرن همراه باشید و از مطالب مفید این مجموعه بهره مند گردید.

کلینیک مدرن ارائه دهنده انواع مختلفی از خدمات پوست و مو است که رفع موهای زائد بدن با لیزر یکی از خدمات این مجموعه است، اما این مرکز برای کمک به شما عزیزان در خصوص رفع موهای زائد، این مطلب را نیز برای شما هموطنان گرامی اماده کرده است.

همان طور که می دانید موهای زائد در بدن تمامی انسان ها رشد می کند اما برخی از ما انسان ها کم مو تر هستیم و برخی از موهای بیشتری در بدن خود برخورداریم. به هر حال چه موهای بدن کم باشند و چه زیاد، برطرف کردن آنها نیاز هر کسی خواهد بود.

 

رفع موهای زائد با طب اسلامی1

 

طب اسلامی چیست؟

یکی از راه های برطرف کردن موهای زائد، انجام این کار با طب اسلامی است. طب اسلامی عبارت است از دانش و مهارتی که بر اساس عقاید و تجربیات بومی یک ملت به دست می آید. طب سنتی ایران و یا کشور هایی مانند: چین بسیار شهرت دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

قدمت طب سنتی ایران به بیش از 8000 سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و امروزه به رونق این شیوه در ایران و سایر نقاط جهان افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

رفع موهای زائد با طب اسلامی

در طب اسلامی امکان برطرف کردن موهای زائد بدن نیز وجود دارد و در این خصوص راهکارهایی ارائه داده شده است که آنها را برای شما مطرح خواهیم کرد:

چای نعناع

طب سنتی برای کاهش موهای زائد بدن استفاده از چای نعناع را توصیه می کند زیرا چای نعناع باعث می شود که میزان ترشح هورمون تستوسترون در بدن کاهش پیدا کند و به همین شکل رشد موهای زائد در بدن کم شود.

برای این کار می توانید یک فنجان چای نعناع در ابتدای صبح بنوشید تا نتیجه بهتر و سریع تری دریافت کنید.

رازیانه

برای اینکه از رازیانه در خصوص کم شدن موهای زائد بدن استفاده کنید، باید در ابتدا یک مرتبه موهای زائد بدن خود را با وکس و یا اپی لیدی از ریشه اصلاح کنید و سپس روغن رزماری را پس از حمام بر روی ناحیه مورد نظر بریزید و تا به خوبی جذب پوست گردد.

این کار را باید روزی چند مرتبه انجام دهید تا زمانی که موهای زائد به صورت مجدد رشد کنند و پس از رشد موهای زائد مجدد این کار را از ابتدا انجام دهید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو

استفاده از خمیر دندان

از دیگر راهکارهایی که بر اساس طب اسلامی توانید از آن استفاده کنید، خمیر دندان است و در این رابطه باید خمیر دندان را با یک قاشق شیر و 5 قاشق آرد نخود مخلوط کنید و اگر احساس کردید که ترکیب ساخته شده کمی سفت شده است، کمی شیر خام را به آن بیفزایید.

با انجام این امور کرم مو بر شما آماده است و کافی است تا آن را بر روی موضع مورد نظر قرار دهید.

وکس آلوئه ورا

آلوئه ورا همان طور که می دانید یک گیاه بسیار پر خاصیت برای پوست و مو است و امروزه استفاده از آن رواج پیدا کرده است. برای استفاده از آلوئه ورا باید آن را با عسل مخلوط کنید و آن را گرم نمایید و سپس بر روی محل مورد نظر قرار دهید به گونه ای که بیش از حد داغ نباشد.

پس از آن با استفاه از یک وسیله مانند: کاردک و یا نوار ترکیب را از پوست خود بلند کنید.

روغن مورچه

روغن مورچه محصولی است که از دیرباز بر اساس طب اسلامی برای کاستن از موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گرفته است. علاوه بر ماسک های ذکر شده در قسمت فوق از روغن مورچه نیز می توانید برای برطرف کردن و کم کردن موهای زائد بدن استفاده کنید.

کلام پایانی رفع موهای زائد با طب اسلامی

در انتهای این مطلب باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از راهکارهای رفع موهای زائد با طب اسلامی برای تمامی کسانی که تمایل به استفاده از روش های مدرن و جدید برای رفع موهای زائد خود ندارند، روش مناسبی است و به کمک آن می توانند به خوبی موهای زائد را از بین ببرند اما در صورتی که صبر و حوصله خوبی داشته باشند و به میزان کافی صبوری از خود نشان دهند.

زیرا این روش ها در مقایسه با تکنیک های مدرن دیرتر تاثیر خود را بروز می دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار