• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رفع سفیدی مو با پیاز

آیا پیاز برای سفیدی مو مفید است؟ آیا می توان برای رفع سفیدی مو با پیاز اقدام کرد؟

سفید شدن موها می تواند برای هر شخصی یک موضوع ناخوشایند و ناراحت کننده باشد زیرا سفید شدن مو نشان از افزایش سن باشد. البته در بسیاری از مواقع افراد در سنین بسیار کم یعنی در سنین جوانی و نوجوانی نیز با موهای سفید مواجه می شوند و به سفیدی زود رس مو مبتلا می گردند.

از این رو همکاران ما در کلینیک پوست و مو مدرن تصمیم گرفتند که با تهیه این مطلب به شما عزیزان در خصوص رفع سفیدی مو کمک کنند و به شما آموزش دهند که چگونه با استفاده از پیاز برای رفع سفیدی موی خود اقدام کنید.

پس با ما در این مجموعه تخصصی که در زمینه کاشت مو، مزوتراپی مو، لیزرتراپی مو و … فعالیت می کند، همراه باشید.

پیاز برای سفیدی مو

پیاز حاوی مواد معدنی بسیار زیادی است که این مواد معدنی می توانند برای موها در خصوص افزایش رشد، تقویت مو و همچنین برطرف شدن سفیدی موها موثر باشند. از این جهت پزشکان توصیه می کنند که از پیاز به شکل موضعی برای برطرف کردن سفیدی موها استفاده شود که به این منظور میتوان از ماسک پیاز استفاده کرد.

رفع سفیدی مو با پیاز

برای اینکه بتوانید به رفع سفیدی مو با پیاز بپردازید، باید مراحلی به شرح زیر را طی کنید:

ماسک پیاز

ابتدا باید آب یک الی دو پیاز را بگیرید و آب پیاز را بر روی موهای خود قرار دهید. اگر با استفاده از ماسک پیاز به این شکل اذیت می شوید و از بوی بد پیاز کلافه می گردید، می توانید کمی آبلیمو و یا گلاب نیز به آب پیاز اضافه کنید تا کمتر از بوی تند پیاز اذیت شوید.

سپس اجازه دهید که ماسک پیاز تهیه شده به مدت 20 دقیقه الی نیم ساعت بر روی موهای شما بماند و به بخش های مختلف مو و پوست سر برسد. پس از این مدت زمان می توانید موهای خود را آبکشی کنید و سپس با شامپو ملایم موهای خود را بشویید.

به این شکل می توانید به راحتی در منزل و با صرف هزینه بسیار کم از سفید شدن موهای خود جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید:آب پیاز چگونه به رشد مو کمک می کند؟

ماسک پیاز و کدو تنبل

علاوه بر روش ذکر شده در بخش فوق، می توانید از ماسک پیاز به همراه کدو تنبل نیز استفاده کنید. به این منظور باید یک کدو تنبل کوچک را آبگیری کنید و سپس یک پیاز کوچک خرد شده به آن بیفزایید و در ادامه یک قاشق روغن زیتون به آن بیفزایید.

سپس مخلوط به دست امده را به مدت ده دقیقه بر روی موهای خود قرار دهید و پس از گذشت 30 دقیقه موها را با شامپوی فری سولفات بشویید. از این ترکیب می توانید هفته ای دو مرتبه برای برطرف شدن سفیدی مو استفاده کنید.

مزایای استفاده از پیاز برای سفیدی مو

اگر از پیاز برای رفع سفیدی مو استفاده کنید، می توانید از مزیت های زیر بهره مند گردید:

  • روشی فوق العاده کم هزینه است
  • امکان استفاده از این روش در منزل وجود دارد
  • در این روش هیچ مواد شمییایی و غیر طبیعی استفاده نمی شود
  • روشی کاملا طبیعی است و بدون هر گونه عارضه خواهد بود
  • مواد مورد نیاز برای مو با استفاده از ماسک پیاز تامین می شود
  • علاوه بر برطرف کردن سفیدی، در این روش به تقویت مو نیز پرداخته می شود
  • هیچ جراحت و اسیبی به افراد وارد نمی شود

بهترین زمان برای استفاده از پیاز برای رفع سفیدی مو

اگر قصد دارید که از پیاز برای برطرف کردن سفیدی مو استفاده کنید، باید آگاه باشید که بهترین زمان برای این کار، پیش از حمام کردن است زیرا بعد از اینکه از ماسک پیاز استفاده کردید، باید موهای خود را بشویید. در نتیجه می توانید هر دفعه پیش از حمام کردن از این ماسک استفاده کنید و به تقویت موهای خود بپردازید.

سخن پایانی

پیاز برای سفیدی مو و یا رفع سفیدی مو با پیاز را در این مطلب برای شما شرح دادیم. امیدواریم که از این اطلاعات استفاده کنید و آنها را در زندگی خود به کار ببرید تا به راحتی از سفید شدن موهای خود جلوگیری به عمل اورید.

اگر به دنبال ماسک های دیگری برای تقویت موهای خود هستید، از سایر مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار