• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

راز پرپشت بودن مو هندی ها

آیا می دانید راز پرپشت بودن مو های هندی ها چیست؟ آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا هندی ها موهای پرپشتی دارند؟

در این مقاله می خواهیم راز پرپشت بودن مو هندی ها را برای شما عزیزان مطرح کنیم تا شما هموطنان عزیز ایرانی نیز بتوانید مانند بانوان هندی موهایی پرپشت و بلند داشته باشید.

پس اگر می خواهید به این راز بزرگ دست پیدا کنید، فقط باید مدت زمانی در حدود ده دقیقه از وقت خود را به مطالعه این مقاله اختصاص دهید تا پس از آن به راحتی زیبایی موهای خود را به دست آورید.این مقاله توسط کلینیک مدرن تهیه شده است که یکی از مراکز کاشت مو و کاشت ابرو و همچنین تزریق بوتاکس می باشد.

راز پرپشت بودن مو هندی ها

در رابطه با پرپشت بودن و بلندی اسرار آمیز موهای بانوان هندی مهم ترین مساله ای که می توان به آن اشاره کرد، روغن تراپی موها توسط بانوان هندی است که در این خصوص یعنی برای روغن تراپی موها این بانوان از سه روغن بسیار مهم از قبیل زیر استفاده می کنند که این روغن ها تاثیرات بسیار چشم گیری در پرپشتی و بلند شدن موهای هندی ها دارند:

روغن مار و پرپشت بودن مو

روغن مار محصولی است که به صورت طبیعی از خود مار به دست می آید به گونه ای که پوست مار را تحت حرارت قرار می دهند تا به این شکل روغن مار از پوست جدا شود. در این خصوص معمولا از مار ابی چینی، مار دریایی و مرا بوآ استفاده می شود و این گونه مارها در تهیه روغن مار متداول تر هستند.

روغن مار از جمله روغن های متداولی است که از دیر باز بانوان هندی برای تقویت مو از آن استفاده می کرده اند. تاثیرات روغن مار بر روی مو به گونه ای است که در مدت زمان کوتاهی می توان نتیجه حاصل از آن را مشاهده کرد و به سرعت شاهد افزایش رشد موها شد.

پس چنانچه قصد دارید مانند بانوان هندی موهایی بلند و پرپشت داشته باشید، یکی از راهکارهای مناسب، استفاده از روغن مار خواهد بود.

روغن نارگیل و پرپشت بودن مو

از دیگر روغن های معجزه آسا که بانوان هندی سال ها از آن برای تقویت مو استفاده کرده اند، روغن نارگیل است و این روغن هیچ گاه از هندی ها جدا نمی شود.  روغن نارگیل دارای ترکیبات بسیار غنی و موثری است که به درمان ریزش مو کمک می کند و به ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده می پردازد.

علاوه بر اینها با استفاده از روغن نارگیل می توان به درمان شوره سر، حفظ رطوبت مو، جلوگیری از آسیب دیدن ساقه مو، درمان موخوره، نرمی و لطافت مو  و … پرداخت.

روغن آرگان و پرپشت بودن مو 

یکی دیگر از انواع روغن هایی که هندی ها در روغن تراپی موهای خود از آن استفاده می کنند، روغن آرگان است. این روغن دارای مقدار زیادی مقادیر ویتامین ای، اسید های چربی ضروری و آنتی اکسیدان است که به میزان زیادی می تواند در تقویت مو و درمان مشکلات مو مفید واقع گردد.

طریقه روغن تراپی به روش هندی ها 

اگر قصد دارید که با استفاده از این سه روغن اسرار آمیز و معجزه گر به تقویت موهای خود و پرپشت بودن مو  بپردازید، بهترین روش استفاده از آنها به شرح زیر است:

در صورت تمایل برای روغن تراپی مو به روش هندی ها می توانید پیش از حمام موهای خود را به مدت نیم ساعت به روغن نارگیل آغشته کنید و سپس در حمام موهای خود را شست و شو دهید و بعد از حمام نیز موها را کمی روغن آرگان به موهای خود بزنید.

اما اگر قصد دارید که از روغن مار برای درمان مشکلات موی خود استفاده کنید، بهتر است که هر روز این روغن را به مدت نیم ساعت بر روی موهای خود بزنید  و سپس استحمام کنید و مجدد کمی روغن مار بعد از حمام به موها بزنید.

در صورتی که با استفاده از روغن مار می خواهید از بروز مشکلات مویی جلوگیری کنید نیز بهتر است که جند روز یک بار از این روغن استفاده نمایید.

سخن آخر

با توجه به سه روغن ذکر شده در این مطلب که مهم ترین راز پرپشت بودن موهای هندی ها به شمار می آیند، می توانید به بهترین شکل ممکن موهای خود را تقویت کنید. توصیه هایی که توسط کلینیک زیبایی مدرن به شما ارائه داده می شود را جدی بگیرید زیرا این مجموعه تخصصی بهترین راهکارها را در اختیا شما قرار می دهد و با کمک این راهکارها می توانید از تزریق بوتاکس برای زیبایی پوست و یا کاشت مو در خصوص ترمیم موهای از دست رفته بی نیاز گردید و سلامت طبیعی پوست و مو خود را به همراه داشته باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار