• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

دوران بهبودی پس از کاشت مو

ریزش مو و مقابله با آن

موی انسان یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی وی است که در نشان دادن زیبایی های او بسیار حائز اهمیت است. یکی از مشکلاتی که افراد و به خصوص آقایون با آن مواجه هستند ریزش یا کم پشت شدن مو ها و یا تاس شدن و کچلی استر که می تواند در وجه اجتماعی و در نتیجه اعتماد به نفس افراد و در نهایت عملکرد درست آن ها در مسائل زندگی خلل ایجاد کند. دلایل ریزش مو می توانند متفاوت باشند.

اولین پیشنهاد ما به شما برای مراقبت از پوست و موی سرتان استفاده انواع شامپو و مواد شوینده ساخته شده بر اساس متد های بهداشتی است. اما اگر کار از کار گذشته و همه مو های خود یا بخشی از آن را از دست داده اید نگران نباشید. ما آمده ایم تا با کاشت موی سرتان مجددا مو های از دست رفته شما را به شما برگردانیم.

 کلینیک تخصصی ما با کادر  مجرب و بروز ترین تجهیزات آماده است تا شما در این زمینه یاری برساند. عده زیادی از هموطنان محترم برای کاشت مو به ما مراجعه کرده اند و در دوران پس از پیوند مو هستند لذا در این راستا تصمیم گرفتیم مقاله ای تحت عنوان دوران بهبودی پس از کاشت مو برای شما آماده کنیم تا عمل کاشت موی شما با همکاری خودتان به موفقیت کامل برسد.

روش های مراقبت و بهبود موی سر پس از کاشت

پس از کاشت و یا پیوند مو که گاهی به آن جراحی مو هم می گویند نکاتی وجود دارد که افراد باید آن ها را انجام دهند تا با مشکلی مواجه نشوند. عمل کاشت مو یک عمل بسیار حساس است و نیاز به مراقبت های بهداشتی ویژه دارد. در ادامه وظیفه خود دانسته ایم که در این زمینه نکاتی را به شما یادآوری کنیم از جمله نکاتی که در دوران بهبودی پس از کاشت مو باید توسط بیمار رعایت شود عبارت اند از:

نظافت و بهداشت پوست سر

 در دورانی که قرار است بهبودی این کاشت مو را طی کنید تا می توانید پوست سر خود را در معرض آب و رطوبت قرار ندهید به خصوص روز اول از شستن سر در زمان بهبودی پس از کاشت مو خودداری کنید و در این زمینه از دستورالعمل های دکترتان کمک بگیرید. از آغشته کردن هر ماده ای بر سرتان بدون اجازه پزشک دوری کنید و قبل از استفاده از هر دارویی با دکتر خود تماس بگیرید. ممکن است سر شما دچار سوزش یا التهاب شود اگر این اتفاق افتاد از دستکاری آن پرهیز کرده و از پزشک خود کمک بگیرید.

 

دوران بهبودی پس از کاشت مو

خوابیدن مناسب

خواب شما علی الخصوص در شب اول بسیار مهم است سعی کنید به راست بخوابید و برای خوابیدن از چند بالش استفاده کنید. همچنین به شما توصیه می کنیم برای دوران بهبودی پس از کاشت مو یک عدد صندلی داشته باشید و روی آن بخوابید. در دوران بهبودی پس از کاشت مو سعی کنید استراحت کنید و در صورت امکان از کار خود مرخصی بگیرید.

نحوه شست و شوی سر

شست و شوی سر در دوران پس از کاشت مو نیز متفاوت است. سعی کنید از دکتر خود یک شامپوی مناسب سفارش بگیرید و در دوران بهبودی پس از کاشت مو سعی کنید با دست سر را شست و شو دهید و از رفتن زیر دوش جدا خودداری کنید.

 شما یک روز پس از عمل کاشت می توانید با دقت مو های خود را به روش ایمن شست و شو داده و با استفاده از آنتی بیوتیک ها ضد عفونی کنید. بعد از گذشت چهار روز از جراحی از دوش با فشار کم استفاده کنید و تا یک هفته از کیسه یخ استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که یخ را به هیچ وجه روی محل جراحی قرار ندهید بلکه می توانید یخ را در قسمت جلوی سر و پشت آن بگذارید.

رعایت توصیه های جراح و ارتباط با ما

از بیماران خود انتظار داریم که به تمام توصیه های دکتر خود گوش دهند. علی رغم این که مراقبت های عمومی برای دوران بهبودی پس از کاشت مو وجود دارد اما متخصص ترین فرد در این زمینه دکتر شما است. ما به بیماران خود توصیه می کنیم حتما شماره تلفن کلینیک را در گوشی خود سیو کنند و در دوران بهبودی پس از کاشت مو در هر سوالی داشتند با ما در ارتباط باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار