• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

دلیل ریزش ابروها چیست؟

دلیل ریزش ابروها چیست؟ : کاشت ابرو بهترین راه برای پر پشت کردن ابرو ها است. ریزش موها و ابروها یکی از مشکلاتی است که امروزه افراد زیادی را درگیر خود کرده است. یکی از افکاری که ما داریم این است که معمولا ریزش موها به سراغ جوانان نخواهد آمد و فرد باید حتما از سن مشخصی عبور کند تا ریزش موی او شروع شود.

این تفکر تا حدی درست است، در شرایطی که فرد رژیم مناسبی برای غذا خوردن داشته باشد و همچنین سبک زندگی مناسبی را داشته باشد. اما متاسفانه امروزه که زندگی تمام ما با انواع ماشین ها و فست فودهای ناسالم گره خورده است، احتمال ریزش مو در سنین جوانی نیز وجود دارد.

همچنین تمام استرس هایی که روزانه به ما وارد میشود یکی دیگر از دلایلی است که ما در سنین جوانی نیز شاهد ریزش موهای برخی افراد هستیم.

اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم، روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد. اگر این کار به شکل صحیح انجام شود، پس از کاشت، ابرو به صورت کاملا طبیعی دوباره رشد می کند و زیبایی به شما باز می گردد.

در ادامه ابتدا به دلیل ریزش ابروها می پردازیم زیرا انتخاب روش مناسب جراحی برای شما، تا حدود زیادی به دلیل ریزش ابرو بستگی دارد و سپس به روش های کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

 

دلیل ریزش ابروها چیست؟

ریزش موها و یا ابروها دلایل زیاد و متفاوتی میتواند داشته باشد که اگر قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارید ابتدا باید با پزشک خود درباره علت ریزش ابروها مشورت کنید.

از انواع دلایل ریزش ابرو میتوان به بیماری های تیروئیدی اشاره کرد. بیماری هایی که عمومی هستند که به آنها سیستمیک نیز میگویند.

افزایش سن افراد نیز میتواند در برخی موارد یکی از متعدد موارد ریزش مو باشد.

انواع سوختگی های پوستی نیز میتوانند ریشه های موهای شما را از بین ببرند که این موضوع باعث رشد نکردن و یا ریختن آن ها میشود.

انواع تتو و یا هاشور ابرو میتواند باعث آسیب های شدیدی در لایه پوست و همچنین ریشه های مو شود.

انواع بیماری های پوستی مانند آلوپسی آره تا که یکی از انواع بیماری های پوستی است که باعث طاسی میشود که متاسفانه طاسی ناشی از این بیماری قابل درمان نیست.

دلیل ریزش ابروها چیست؟

انواع روش های کاشت مو

بانوان که به شدت به زیبایی خود حساس هستند این مسئله را معضل بزرگی میدانند که خوشبختانه این معضل راه حل های خودش را پیدا کرده است.

چه شما شاهد ریزش ابروهای خود هستید و یا حتی فرم ابروهای خود را دوست ندارید و میخواهید فرم دلخواهی به ابروهای خود بدهید عمل کاشت ابرو یکی از انواع روش ها برای جلوگیری از ریزش ابرو و همچنین دادن فرم دلخواه به آن ها است.

شاید برخی افراد برای دادن فرم بهتر به ابروهای خود به سراغ تتو و یا هاشور بروند که این روش ها موقتی هستند و میتوانند به پوست شما آسیب های جدی نیز وارد کنند.

اما کاشت ابرو یک روش طبیعی است که زیبایی از دست رفته شما را به شما به صورت دائمی باز میگرداند.

روش های مختلف کاشت ابرو، شامل موارد زیر است:

1-روش FUE

یکی از روش هایی که نیاز به جراحی ندارد روش FUE است که این روش را میتوان هم برای بانوان هم برای آقایان به کار گرفت.

این روش یکی از بی دردسرترین روش های کاشت مو  و ابرو است که در این روش تارهای مو از ناحیه عقب سر برداشته میشود و در ناحیه کم تراکم قرار داده میشود.

دوره نقاهت این روش بسیار کمتر از سایر روش های دیگر است به این دلیل که این روش بدون جراحی انجام میشود، همچنین پس از انجام عمل جای زخم بر روی ابروها باقی نخواهد ماند و فرد میتواند بعد از عمل به کارهای روزمره خود برگردد.

دلیل ریزش ابروها چیست؟

2-روش SUT

 

روش SUT امروزه همانند روش های Micro FIT و یا SUPER FUE برای کاشت ابرو استفاده میشوند که یکی از رایج ترین روش ها برای کاشت ابرو محسوب میشوند.

این روش بر پایه استخراج فولیکول عمل میکند، به این صورت که جراح در این روش از تکنیک های مختلفی برای برداشت فولیکول های مو و برداشت آنها استفاده میکند.

نکته بسیار مثبت این روش این است که این روش بدون زخم و خونریزی است، برخلاف روش های دیگر که با برش همراه است این روش هیچ یک از این خصوصیات بد را ندارد.

علاوه بر آن نتایج بدست آمده از این روش بسیار طبیعی و همچنین دائمی هستند.

روش FUT

روش FUT یکی از روش های قدیمی در خصوص کاشت ابرو میباشد که هنوز هم یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت مو و ابرو است.

اما این روش با تجربیات مختلفی که برای افراد رقم زده است نمیتواند گزینه مورد اعتماد و خوبی باشد زیرا این روش جلوه طبیعی نداشته و پس از عمل رشد ابروها در جهت مناسب نبوده و زاویه رشد آن ها با ابروهای طبیعی متفاوت خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار